Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäävätkö naiset itsenäisiä miehiä?

Vierailija
31.05.2016 |

Minusta tuntuu että kyllä. Mies muuttuu epäkiinnostavaksi jos hänen elämässään ei ole tilaa emännälle vaikka sinkkumies olisikin.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että kyllä. Mies muuttuu epäkiinnostavaksi jos hänen elämässään ei ole tilaa emännälle vaikka sinkkumies olisikin.

Mulla kyllä kelpaisi mies, jolle mun ei tarvi olla emäntä. Vihaan emännän hommia eli siivousta, kokkausta jne. Jos mies haluaa nämä hoitaa mun puolesta niin plussaa vaan.

Tämä siis oletuksella että mies haluaa kuitenkin yksiavioisen parisuhteen. Pelkkä seksisuhde ei kiinnosta oli mies millainen tahansa.

'Pelkkä seksisuhde' ja 'yksiavioinen parisuhde' eivät välttämättä ole toisensa poissulkevia käsitteitä.

Mun mielestä pelkkä seksisuhde ei ole minkäänlainen parisuhde. Parisuhteeseen kuuluu niin paljon  kaikkea muutakin kuin seksi. 

Pelkkä seksisuhdekin voi tietty olla "yksiavioinen", mutta parisuhteeksi sitä ei vaan saa käännetytä mitenkään.

Vierailija
22/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yh-isänä joudun antamaan huomiota lapsilleni. On oikeestaan järkyttävää huomata, kuinka pienen lapsen tapaan naiset suhtautuvat siihen, että eivät saa mun "täyttä huomiota" osakseen. On vaikea käsittää, kuinka lapsekkaan infantiileja ihan aikuisilta ja täyspäisiltä vaikuttavat naisetkin osaavat olla, kun eivät ole lakkaamatta miehen "jakamattoman huomion keskipisteenä". Ilmeisesti ne edelliset äijät ennen mua opettaneet naisen odottamaan sitä täyttä huomiota ja kun sitä ei yh:na voi antaa, niin reaktiot ovat tragikoomisia. No, olen ratkaissut asian niin, että en ole naisten kaa enää tekemisissä, keskityn vain hoitamaan lapsiani/työtäni/kotiani.

Sinunlaisesi mies sopisi minulle täydellisesti. Oletko tapaillut vääränlaisia naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat itsenäisellä? Akat ei mua määrää tyyppiäkö? :D

Vierailija
24/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kelpaa muu kuin itsenäinen ihminen. Eikä onneksi kelvannut miehellenikään.

Me olemme molemmat itsenäisiä ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa halusta, ei tarpeesta.

Vierailija
25/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi sellainen, kiitos. Mut mä en haluakaan perinteistä parisuhdetta jossa nuohotaan koko ajan yhdessä. Tykkään että miehellä on kiinnostavaa tekemistä elämässään eikä odita että joka päivä olisin viihdyttämässä.

Vierailija
26/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tervettä pariutumisbiologiaa.Miksi olisi tarvetta kiinnostua itsenäisestä tai itseriittoisesta miehestä.Huonoja isäkandidaatteja molemmat.

Vierailija
27/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi sellainen, kiitos. Mut mä en haluakaan perinteistä parisuhdetta jossa nuohotaan koko ajan yhdessä. Tykkään että miehellä on kiinnostavaa tekemistä elämässään eikä odita että joka päivä olisin viihdyttämässä.

Tykkäätkö pelaajista? menee helposti monta päivää pelimaailmassa. Seksi silloin tällöin olisi ok.

Vierailija
28/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mutta tietenkin ennustamaton, muottiin sopimaton mies on hankala, koska siitä on vaikea sanoa onko se oikeasti hyvä vai ei. Erikseen on sitten ne naiset jotka hakevat haastetta ja haluavat yrittää muuttaa, parantaa, miehen.

Vierailija
29/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt aloittajan ajatuksenjuoksun oikein? Siis jos parisuhdetta etsivä nainen ei kiinnostu miehestä, joka ei halua parisuhdetta, se on merkki siitä, että nainen pelkää itsenäisiä miehiä?

Vissiin ap tarkoitti että nainen pelkää miestä joka ei tarvitse naista tekemään mitään nk. "naisten töitä".

Kuka mies on kiinnostunut noin huonolla itsetunnolla varustetusta naisesta?

Vierailija
30/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kestä meitä itsenäisiä ja vahvoja miehiä, vaan ne haluaa sellaisen betamiehen jonka voi laittaa tossun alle ja joka kustantaa naiselle keskiluokkaisen elämän omistusasuntoineen ja tila-autoineen.

Ja tää tuli lassukan suusta. Huomaa että olet puutteessa.

Vierailija
31/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö pelaajista? menee helposti monta päivää pelimaailmassa. Seksi silloin tällöin olisi ok.

Tämä. Juuri tämä, tyypillinen mustavalkoiseen ajatteluun jumahtaneen ihmisen aivoitus. Jotenkin joillekkin ihmisille on vaikeaa tajuta, ettei kaikki halua koko ajan nuohota yhdessä vaikka ollaankin parisuhteessa. Elämässä on paljon muutakin, minulle parisuhde ei ole koko elämä mutta iso osa sitä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tuntiakseni toisen ihmisen läheiseksi meidän pitää viettää fyysisesti joka päivä aikaa yhdessä. Ei henkinen läheisyys tarkoita sitä. Vai millä selität sen, että monet pariskunnat tuntevat olonsa hyvin etäisiksi asuessaan saman katon alla? 

Parisuhteen pitää tuntua hiton hyvältä että siihen leikkiin lähden, erityisesti vieläpä jos puhutaan yhteenmuutosta. Mä olen ihmisensä sellainen että tarvitsen aikaa omille jutuille, ja miehenkin tulee olla sellainen tai joudun kaitsemaan toista kuin lasta. 

Vierailija
32/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin epävarmoja itsestään että pitämällä toinen lieassa, eli jatkuvasti näköetäisyydellä, he kuvittelevat sen tuovan heille näennäistä turvaa. 

Vierailija
33/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uo

Vierailija
34/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten aina, palstamammat haluavat seksiin jännämiehen, ja kotiin munattoman tossun joka maksaa, mahdollistaa naisen itsekkäät halut, ja ennenkaikkea siivoaa naisenkin paskat kastroituna kukkaessussa.

Mamman palstaillessa av-palstalla.

Siksipä MGTOW.

Vierailija
35/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on niin epävarmoja itsestään että pitämällä toinen lieassa, eli jatkuvasti näköetäisyydellä, he kuvittelevat sen tuovan heille näennäistä turvaa. 

Sun mielestä heti, jos ollaan parisuhteessa toisen kanssa niin ollaan myös lieassa?

Mä siis haluaisin parisuhteen, jossa ollaan ihan parisuhteessa: tehdään asioita yhdessä, kerrotaan toiselle miten päivä meni, harrastetaan seksiä, ehkä jossain vaiheessa asutaankin yhdessä jne. Silti en todellakaan halua olla lieassa enkä itse joutua liekaan, vaan haluan että molemmat saavat tehdä myös omin päin omia asioitaan ja vaikka lähteä kolmeksi viikoksi reppureissulle yksin/kaveriporukalla ilman puolison rutinaa.

Avointa suhdetta en kuitenkaan halua, eli seksiä ei muilta saisi hakea ihan tautienkaan takia.

Vierailija
36/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä siis itsenäinen mies = tekee kaikki kotityöt naisenkin puolesta?

Näinkö määrittelette itsenäisen naisenkin, tekee kotitöitä?

Vierailija
37/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä siis itsenäinen mies = tekee kaikki kotityöt naisenkin puolesta?

Kotitöiden lisäksi itsenäinen ihminen ei myöskään halua tuhlata aikaa ihmissuhteisiin.

Naiset eivät myöskään halua itsenäistä miestä vaan he haluavat jonkun, joka on riippuvainen heistä, jos ei muusta, niin niistä kotitöistä.

Vierailija
38/49 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan, ei emännälle tilaa elämässä = ei tarvitse emäntää eli kotiorjaa eli osaa hoitaa itsekin kotitöitä

Itsenäinen mies tarkoittaa sitten tämän lisäksi muitakin asioita, mutta kyllähän tuokin on oleellinen osa sitä itsenäisyyttä.

Vierailija
39/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen jolla ole tilaa elämässä naiselle pitäisi olla kiinostava naiselle? Minustakin luonnollista että nainen ei kiinnostu siinä tapauksessa miehestä.

Vierailija
40/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen itsenäisen miehen kanssa.

T. Itsenäinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä