Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäävätkö naiset itsenäisiä miehiä?

Vierailija
31.05.2016 |

Minusta tuntuu että kyllä. Mies muuttuu epäkiinnostavaksi jos hänen elämässään ei ole tilaa emännälle vaikka sinkkumies olisikin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies muuttuu epäkiinnostavaksi jos hänen elämässään ei ole tilaa emännälle vaikka sinkkumies olisikin.

No älä helvetissä? Kumma juttu, miten miestä etsivä nainen ei kiinnostu miehestä, jolla ei elämässään ole naiselle tilaa. Mikä ihme pointti tässä aloituksessa on?

Vierailija
42/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämässäni ei ole tilaa miehelle, joka kutsuu naisia emänniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi sellainen, kiitos. Mut mä en haluakaan perinteistä parisuhdetta jossa nuohotaan koko ajan yhdessä. Tykkään että miehellä on kiinnostavaa tekemistä elämässään eikä odita että joka päivä olisin viihdyttämässä.

Tykkäätkö pelaajista? menee helposti monta päivää pelimaailmassa. Seksi silloin tällöin olisi ok.

Tuota kutsutaan hoidoksi, ei suhteeksi.

Vierailija
44/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä siis itsenäinen mies = tekee kaikki kotityöt naisenkin puolesta?

Näinkö määrittelette itsenäisen naisenkin, tekee kotitöitä?

Ei vaan, ei emännälle tilaa elämässä = ei tarvitse emäntää eli kotiorjaa eli osaa hoitaa itsekin kotitöitä

Itsenäinen mies tarkoittaa sitten tämän lisäksi muitakin asioita, mutta kyllähän tuokin on oleellinen osa sitä itsenäisyyttä.

Elämäsi, ajattelumaailmasi ja arvosi rakentuvat siis täysin kotitöiden varaan. Ei missään nimessä jatkoon.

Vierailija
45/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinkkumies haluaa pysyä sinkkuna ja nainen ottaa etäisyyttä? Mitä siinä pitäisi tehdä? Hakata päätä seinään ja yrittää muuttaa miestä? Ei nyt ihan avautunut tämä juttu. 

Vierailija
46/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yh-isänä joudun antamaan huomiota lapsilleni. On oikeestaan järkyttävää huomata, kuinka pienen lapsen tapaan naiset suhtautuvat siihen, että eivät saa mun "täyttä huomiota" osakseen. On vaikea käsittää, kuinka lapsekkaan infantiileja ihan aikuisilta ja täyspäisiltä vaikuttavat naisetkin osaavat olla, kun eivät ole lakkaamatta miehen "jakamattoman huomion keskipisteenä". Ilmeisesti ne edelliset äijät ennen mua opettaneet naisen odottamaan sitä täyttä huomiota ja kun sitä ei yh:na voi antaa, niin reaktiot ovat tragikoomisia. No, olen ratkaissut asian niin, että en ole naisten kaa enää tekemisissä, keskityn vain hoitamaan lapsiani/työtäni/kotiani.

Ovatko nämä naiset itse olleet äitejä? Itse naisena olen seurannut exäni ihmissuhdekiemuroita ja tuntuu siltä, että lapsettomat naiset pitävät sitä, että isä tapaa omaa lastaan jotenkin loukkauksena heille, ainakin jos tapaamiset osuvat sellaisille päiville, että kulloisellakin tyttöystävällä ei ole omaa menoa. Exä ei valitettavasti vaan opi näistä mitään, vaan lankeaa aina uudelleen samaan tilanteeseen - mikä johtaa siihen kierteeseen, että lapsen tapaaminen nähdään negatiivisena pakkona... Silloin, kun exällä ei ole naista (ohikiitäviä hetkiä) on sekä lapsen että isän mieliala tapaamisviikonloppujen jälkeen ihan erilainen kuin silloin, kun siellä on joku nainen omassa kodissaan odottamassa, että mies pääsee taas eroon lapsestaan...

Vierailija
47/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta en ole huomannut kun sen, että mies joka ei ole vässykkä ja alistu naisten tahtoon joutuu tappelemaan joka suhteessa tosi paljon. Naiset on nykyään tottuneet, että he on muka pomoja, joten minunkaltaisen miehen on mahdotonta löytää mitään pysyvää. 

Vierailija
48/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta en ole huomannut kun sen, että mies joka ei ole vässykkä ja alistu naisten tahtoon joutuu tappelemaan joka suhteessa tosi paljon. Naiset on nykyään tottuneet, että he on muka pomoja, joten minunkaltaisen miehen on mahdotonta löytää mitään pysyvää. 

Tää on täysin väärä käsitys asioista. Täysin alistuva mies saa tavallaan rauhan naiselta, totta, mutta mukana tulee rekkalastillinen epäkunnioitusta. Moni nainen suorastaan halveksii tossumiestään.

Jos taas laitat vähän vastaan, muttet osaa pitää puoliasi, joudut tuohon kierteeseen jossa nainen testailee kanttiasi, yrittää pompottaa ja kiukuttelee.

Mutta jos pidät todella puolesi, niin tällaisia ongelmia ei ole. Se on itseasiassa itsestäänselvää että niitä ei ole. Puolensa pitäminen näet tarkoittaa sitä, että heivaat elämästäsi vittuun naisen joka ei osaa kunnioittaa rajojasi. Jos nainen rikkoo rajojasi, huomautat hänelle tyyliin "en arvosta kun yrität kertoa minulle miten minun pitäisi elämääni elää tai arvostelet minua ilkeästi". Jos nainen jatkaa toimintaansa eikä kunnioita sinua, sillä on oltava negatiivisia seurauksia. Ei enää läheisyyttä, yhteisiä tekemisiä, niskahierontaa tai ehkä edes nukkumista samassa sängyssä. Nainen alkaa tajuta, että hänelle itselleen tulee paha mieli, jos ei kunnioita sinua. Kun epäkunnioittava käytös ei vaan muutu, niin miehen on sanottava naiselle, että "jos sä et ala käyttäytyä eri tavalla, niin mä etsin jostain paremman naisen sun tilalle". Jos muutosta ei tapahdu, mies toteuttaa uhkauksensa.

Kerro että miksi kukaan mies edes haluaisi elää määräilevän ja epäkunnioittavan naisen kanssa? Miten se nostaa muka elämänlaatua? Tuollainen elämäntyyli sopii vain itseään vihaaville läheisriippuvaisille rassukoille. No näiltäkin voi psyyke pettää joku päivä tai ratkeavat ryyppäämään. Itse olen ainakin paljon tyytyväisempi ilman naista kuin yhdenkään mulkkunaisen kanssa. Kun seksiäkin saa ilman parisuhdetta niin en tajua että miksi?

Vierailija
49/49 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas aloituksen repäisit! Minulle takertuva ja "kaikki-tehdään-yhdessä"-mies olisi pahin painajainen.