Vierailija

Miksi tosiaan naiset lörtsyineen eivät jumppaa itseään kuntoon ja orgasmiherkemmäksi? En ymmärrä miksi tässä asiassa juuri kenelläkään vika olisi miehessä?

• ylös 21
  • alas 53

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Minä ostan aina Laitilan Vapaan kanan munia, ovat sopivan kokoisia. En pidä xl-munista.

• ylös 55
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onhan se hienoa kun housuista voi kaivaa kunnon kullin kuin jotain pientä pippeliä varovasti sormenpäillä.
Uimahallissakin saa miehiltä hyväksyviä katseita ja nyökkäyksiä, naisetkin käy kuumina jatkuvasti jorman pullottaessa housuissa.
Löysää pilluakaan ei ole vastaan tullut ja oikein märkää toosaa kun liuttelee koko mitalla naiset melkein kuolee orkkuun.

• ylös 39
  • alas 7
Vierailija

Eilisessä aloituksessa naiset vaativat miehiltä isoa lompakkoa ja tänään taas isoa munaa, mitäköhän ap keksit huomiseksi? Varmaan sitten isoa autoa.

• ylös 45
  • alas 4
Vierailija

Olen kerran eläessäni törmännyt löysään alapäähän ja minulla normi vehje. Joten sanoisin, että puheet löysistä alapäistä on liioiteltuja eikä mikään ongelma tässä maassa. Voi toki olla noin prosentuaalisesti isompi ongelma pubiruusujen kohdalla josta itsellä ei niin paljon ole kokemusta.

• ylös 29
  • alas 2
Vierailija

No koska naisella on oikeus vaatia ja syyttää miestä kaikesta. Jos nainen on kropastaan epävarma tai muuten vain löysä tai jotenkin "vammainen" eikä osaa saada orgasmia niin vika on tietysti miehessä. Jos mies ei saa orgasmia niin vika on silloinkin miehessä. Ja tietty mies on aina se joka laukeaa "liian nopeasti", vaikka tosiasiassa nainen useimmiten on itse helvetin hidas laukeamaan ja vaatii jotain tuntien räpellystä. Nainen ei laukea/kostu --> miehen vika. Miehelle ei tule reaktiota/orgasmia ---> miehen vika. 

Ja joo, olen itse nainen. En vaadi mieheltä mallin kroppaa enkä sitä että hän harrastaa seksiä vain minun ehdoillani. Osaan kyllä itse itseni runkata eikä orgasminsaannissa/kostumisessa ole vaikeuksia. Ihmetyttää avuttomat naiset jotka eivät edes viitsi runkata ja itkevät sitten että yhyy, kun oli huono mies. 

• ylös 13
  • alas 31
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no vaatii just sen takia, koska ei ole tiukkoja eikä jaksa jumpata.

Eli sitten joutuvat ottamaan jonkun kusipään vain sen takia kun sillä on iso kyrpä. Jos viitsisi jumpata niin oma nautinto kasvaisi ja voisi olla kenen kanssa vaan

Vierailija

Miestenkin tulisi harjoittaa niitä lantionpohjan lihaksiaan potenssin vuoksi, mutta paljon harvinaisempaa se on kuin naisten lantionpohjan lihasten harjoittaminen. Miksi olette miehet niin laiskoja vai luuletteko, että puolitanko on ok?

• ylös 38
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No koska naisella on oikeus vaatia ja syyttää miestä kaikesta. Jos nainen on kropastaan epävarma tai muuten vain löysä tai jotenkin "vammainen" eikä osaa saada orgasmia niin vika on tietysti miehessä. Jos mies ei saa orgasmia niin vika on silloinkin miehessä. Ja tietty mies on aina se joka laukeaa "liian nopeasti", vaikka tosiasiassa nainen useimmiten on itse helvetin hidas laukeamaan ja vaatii jotain tuntien räpellystä. Nainen ei laukea/kostu --> miehen vika. Miehelle ei tule reaktiota/orgasmia ---> miehen vika. 

Ja joo, olen itse nainen. En vaadi mieheltä mallin kroppaa enkä sitä että hän harrastaa seksiä vain minun ehdoillani. Osaan kyllä itse itseni runkata eikä orgasminsaannissa/kostumisessa ole vaikeuksia. Ihmetyttää avuttomat naiset jotka eivät edes viitsi runkata ja itkevät sitten että yhyy, kun oli huono mies. 

100% samaa mieltä.

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

Keskimäärinhän naisen vagina on hirveän löysä. Tai sitten mulla on vaan pieni muna. En oikeastaan saa tyydytystä kuin panemalla anaaliin tai sitten oikein suoritetussa suihinotossa.

• ylös 3
  • alas 32
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miestenkin tulisi harjoittaa niitä lantionpohjan lihaksiaan potenssin vuoksi, mutta paljon harvinaisempaa se on kuin naisten lantionpohjan lihasten harjoittaminen. Miksi olette miehet niin laiskoja vai luuletteko, että puolitanko on ok?

Jos miehellä ei seiso niin lantiopohjalihakset ovat pienin murhe. Niiden harjoituttaminen ei paranna omaa eikä naisen nautintoa mitenkään.

Tosin minä kannatan miestenkin treeniä.

Naisten lantiopohjalihakset taas ovat täysin vastuussa naisten omasta nautinnosta ja miehen nautinnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keskimäärinhän naisen vagina on hirveän löysä. Tai sitten mulla on vaan pieni muna. En oikeastaan saa tyydytystä kuin panemalla anaaliin tai sitten oikein suoritetussa suihinotossa.

Vagina on erittäin venyvä elin.

Jos lihaksisto ei ole kunnossa niin se on pakollakin löysä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keskimäärinhän naisen vagina on hirveän löysä. Tai sitten mulla on vaan pieni muna.

Kyllä se on toi jälkimmäinen vaihtoehto.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen kaikkien palstaulisijamiesten pienenpieniä genitaaleja. :(

Peniksen koolla ei ole juurikaan mitään merkitystä seksin nautittavuuden kanssa kunhan penis on sen kokoinen että sillä voi seksiä harrastaa.

Vagina on se joka määrittelee että saako tyydytystä vai ei. Jopa miehen nyrkki mahtuu jokaisen terveen naisen vaginaan joten mikään penis ei riitä täyttämään vaginaa.

Vierailija

En ihmettele miksi seksi on alkanut ällöttämään vuosien palstailun jälkeen. Miksi mennä sänkyyn jonkun miehen kanssa, joka tulee arvostelemaan ja haukkumaan joka tapauksessa siitä etten tuota täydellistä nautintoa herralle. 

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärinhän naisen vagina on hirveän löysä. Tai sitten mulla on vaan pieni muna.

Kyllä se on toi jälkimmäinen vaihtoehto.

Erittäin paljon todennäköisemmin se on tuo ensimmäinen.

Peniksen keskipituus on sellainen 13,77 senttiä. Joten vaikka olisi tuon alle vähän niin aivan normaalin kokoinen on.

Sen jälkeen kaikki on kiinni vaginasta.

• ylös 2
  • alas 11

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.