Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko jättäneet tarkoituksella kertomatta uusista elokuvista tai kappaleista jollekulle?

Vierailija
31.05.2016 |

Oletteko jättäneet tarkoituksella kertomatta uusista elokuvista tai musiikkikappaleista jollekulle tietylle henkilölle? Jos olette, niin miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina. Ei ketään tuttavaani kiinnosta ne uudet kappaleet, joita minä kuuntelen.

(Minkä ikäistä porukkaa täällä oikein käy??)

Vierailija
2/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset ei itse törmää uusiin elokuviin/tiedä mistä niitä löytää tai mainostetaan, niin olkoon ilman. Uudesta musiikista en tiedä itsekään mitään ku en radiota/spotifyä/tms kuuntele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aina. Ei ketään tuttavaani kiinnosta ne uudet kappaleet, joita minä kuuntelen.

(Minkä ikäistä porukkaa täällä oikein käy??)

Ai ihanko oikeasti ei ketään? Miksihän niin?

Vierailija
4/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ei itse törmää uusiin elokuviin/tiedä mistä niitä löytää tai mainostetaan, niin olkoon ilman. Uudesta musiikista en tiedä itsekään mitään ku en radiota/spotifyä/tms kuuntele.

Mutta eikö kuitenkin kaveriporukoissa näistä puhuta?

Vierailija
5/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo lainattu mutta eipä me kavereiden kanssa olla musiikista tai elokuvista keskusteltu sen jälkeen ku oltiin jotain 16-18 vuotiaita.

Vierailija
6/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä keskustele uusista kappaleista ja elokuvista eli jätän kertomatta? Kaipa sen tiedon saa muualtakin ketä kiinnostaa.

Ootko erehtynyt palstasta? Tää on vauva av, ei demi.

Vierailija
7/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä keskustele uusista kappaleista ja elokuvista eli jätän kertomatta? Kaipa sen tiedon saa muualtakin ketä kiinnostaa.

Ootko erehtynyt palstasta? Tää on vauva av, ei demi.

En tarkoittanut sitä, että jos ei puhu jostain, niin jättää kertomatta. Ja ei, en aikonut keskustella asiasta demissä.

Vierailija
8/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo lainattu mutta eipä me kavereiden kanssa olla musiikista tai elokuvista keskusteltu sen jälkeen ku oltiin jotain 16-18 vuotiaita.

Sepä outoa. Mistä te keskustelette? Mun kaveriporukka on viisikymppistä, ja keskustellaan useinkin elokuvista ja musiikista, samoin kuin muustakin kulttuurista.

Vierailija
9/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä outoa. Mistä te keskustelette? Mun kaveriporukka on viisikymppistä, ja keskustellaan useinkin elokuvista ja musiikista, samoin kuin muustakin kulttuurista.

Outoa todellakin. Itse olen paljon nuorempi, mutta tunnen myös tuonikäisiä, jotka keskustelevat kulttuurista.