Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (910)

Vierailija
881/910 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo lähti eilen töihin mustissa trikoissa. Kumartuessaan näkyi leopardikuvioiset stringit läpi. En viitsinyt sanoa mitään. Olipahan hänen asiakkailleenkin silmänruokaa.. Tai mistä minä tiedän, vaikka olikin tietoinen tuosta..

Vaimo syntynyt joskus 50-luvulla?

Vaimo on kolmekymppinen. Ei siis enää mikään timmi teini. Peppuun ja reisiin on kertynyt hieman ylimääräistä, mutta legginsseisähän se näyttää pelkästään hyvältä.

Kiimoissaan hän tunnusti, että pukeutui tarkoituksella noin. Katseita oli kuulemma tullut niin vanhemmilta, kuin nuoremmiltakin.

Vierailija
882/910 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on multa irtoo housut..ei niitä turhan takia pidetä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/910 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on multa irtoo housut..ei niitä turhan takia pidetä

Mukavuuden takia pidetään.. huomio on vain plussaa.. ;)

Vierailija
884/910 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen kesätapahtumassa ja lämmin sää oli saanut nuoret naiset pukeutumaan kevyesti. Leggareita, valkoisia housuja ja ohuita hameita, joiden alta kuulsivat tummat tangat... Oli ilo huomata, että vain muutamat olivat turvautuneet muodin mukaisiin lökäpöksyihin.

Vierailija
885/910 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on myös tiukat pyöräilyshortsit. 

Vierailija
886/910 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko postasi someen kuvan trikooperseestään, jossa pikkarien rajat näkyy selvästi läpi. Kuvatekstinä jotain liibalaabaa kuinka on ok, vaikka pikkarit näkyy. En jaksanut lukea pidempään, vaan keskityin r*nkkaamaan tuolle kuvalle..

Vierailija
887/910 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma emäntä tykkää kans pukeutua tiukkoihin housuihin mistä stringin rajat näkyy selvästi läpi. Jään kaupassa ja muualla uhalla katselemaan jotain hyllystä että olen kauempana ja kiihottaa nähdä kun muut miehet kääntyy kahtomaan emännän peppua. 

Vierailija
888/910 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma emäntä tykkää kans pukeutua tiukkoihin housuihin mistä stringin rajat näkyy selvästi läpi. Jään kaupassa ja muualla uhalla katselemaan jotain hyllystä että olen kauempana ja kiihottaa nähdä kun muut miehet kääntyy kahtomaan emännän peppua. 

Tuo se on aivan parasta. Toki vieraitakin peppuja on mukava katella. Mutta kun omalla vaimolla näkyy pikkarit trikoista läpi ja/tai rajat, ja saa muilta miehiltä katseita, on se molemmista niin kiihottavaa, että illalla peitto heiluu varmasti..

Vierailija
889/910 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän piukkoihin shortseihin pukeutunut hyväpeppuinen nainen on huomion vangitseva katseenkääntäjä. 😋

Vierailija
890/910 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon sisko postasi someen kuvan trikooperseestään, jossa pikkarien rajat näkyy selvästi läpi. Kuvatekstinä jotain liibalaabaa kuinka on ok, vaikka pikkarit näkyy. En jaksanut lukea pidempään, vaan keskityin r*nkkaamaan tuolle kuvalle..

Tämä tuntuu olevan joku uusi muoti ilmiö. Harvemmin näkee enää saumattomia peppuja, vaan suurella osalla pikkarien rajat paistaa läpi trikoista.

Vierailija
891/910 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa pikkuhousen rajoissa on?

Minulle on huomatettu siitä ja en ymmärrä,kerran joku ulkopuolinen nainen tuli sanomaan että hameeni alta näkyy alushousut!

Antakaa ihmisten pukeutua ei se niin vakavaa ole.

Nainen 37 v.

Vierailija
892/910 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuli  ratikassa joku nainen kourimaan,nosti hameeni helmaa sanoi minkälaiset alushousut jalassa

Jäin pois seuraavalla pysäkillä ei sentään seurannut.

T.Anu 30 v.

Vierailija
893/910 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pahaa pikkuhousen rajoissa on?

Minulle on huomatettu siitä ja en ymmärrä,kerran joku ulkopuolinen nainen tuli sanomaan että hameeni alta näkyy alushousut!

Antakaa ihmisten pukeutua ei se niin vakavaa ole.

Nainen 37 v.

Ei mitään. Se on ihanaa ja kiihottavaa, kun ne näkyy.

Vierailija
894/910 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa nähdä kun  alushousujen rajat näkyy tai mikä parempaa kun pikkuhousut vilahtaa ja näkee  värinkin,paras on tietysti valkoinen väri

Vierailija
895/910 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli käytyä kauppakeskuksessa pyörimässä ja mukavasti oli tiukkoja, ohkaisia housuja naisilla. Ei ole kulttuuri vielä kuollut. 

Vierailija
896/910 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Jyväskylän MM-rallissa. Siellä kuumassa säässä maasto-olosuhteissa trikoot tai trikooshortsit olivat lähes joka naisen housuvalinta. Hyviä peppuja, kamelinvarpaita, pikkuhousujen rajoja tai rajattomuuksia yllin kyllin...

Vierailija
897/910 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomareissulla pienen paikkakunnan pitseriassa lättyjä pyöritti nuori, sporttisella kropalla varustettu (kantasuomalainen) nainen. Mukava oli odotellessa seurata pitsantekoa kun naisella oli jalassa tummat urheilutrikoot ja pakaroilla jauhoiset kämmenenjäljet. Ilmeisesti kuitenkin ihan naisen omien kämmenten jäljet.

Vierailija
898/910 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesälomareissulla pienen paikkakunnan pitseriassa lättyjä pyöritti nuori, sporttisella kropalla varustettu (kantasuomalainen) nainen. Mukava oli odotellessa seurata pitsantekoa kun naisella oli jalassa tummat urheilutrikoot ja pakaroilla jauhoiset kämmenenjäljet. Ilmeisesti kuitenkin ihan naisen omien kämmenten jäljet.

Kotonakin runkkasit kun tätä kirjoitat ?

Huh 

Vierailija
899/910 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotonakin runkkasit kun tätä kirjoitat ?

Huh 

Kyllä olen muistellut häntä, kun vaimo on veivannut kullia.

Vierailija
900/910 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että.. paikallisessa Prismassa olin oikeaan aikaan liikkeellä...

Ensin edellä meni Aimn:n urheilulegginseihin pukeutunut kaunis neito, ikä varmaankin vähän alle kolmenkymmenen. Upea hymy ja vartalo.

Seuraavaksi tuli vastaan suurin piirtein samanikäinen ylipainoinen nainen, hänelläkin tiukat legginsit, pakarat oli jumalaiset... ja rinnat upeat.. sytyin.

Sit tuli vastaan keski-ikäinen nainen lastensa kanssa.. normi vartalo tai ehkä vähän ylipainoa mut jumalaisen kaunis ja stringit/tangat kuulsivat legginsien alta.. upea.