Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (912)

Vierailija
901/912 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että.. paikallisessa Prismassa olin oikeaan aikaan liikkeellä...

Ensin edellä meni Aimn:n urheilulegginseihin pukeutunut kaunis neito, ikä varmaankin vähän alle kolmenkymmenen. Upea hymy ja vartalo.

Seuraavaksi tuli vastaan suurin piirtein samanikäinen ylipainoinen nainen, hänelläkin tiukat legginsit, pakarat oli jumalaiset... ja rinnat upeat.. sytyin.

Sit tuli vastaan keski-ikäinen nainen lastensa kanssa.. normi vartalo tai ehkä vähän ylipainoa mut jumalaisen kaunis ja stringit/tangat kuulsivat legginsien alta.. upea.

Sitten kotiin runkkaan, uuh uhh uuh 

Vierailija
902/912 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin edellä meni Aimn:n urheilulegginseihin pukeutunut kaunis neito, ikä varmaankin vähän alle kolmenkymmenen. Upea hymy ja vartalo.

Seuraavaksi tuli vastaan suurin piirtein samanikäinen ylipainoinen nainen, hänelläkin tiukat legginsit, pakarat oli jumalaiset... ja rinnat upeat.. sytyin.

Sit tuli vastaan keski-ikäinen nainen lastensa kanssa.. normi vartalo tai ehkä vähän ylipainoa mut jumalaisen kaunis ja stringit/tangat kuulsivat legginsien alta.. upea.

Eipä tarvitse kun kotona on oma nainen... ja ennenkuin moralisoit niin etkö itse ihaile naisena(jos naisen kirjoittama) jos näet lihaksikkaan komean miehen?

Katsoa saa, mut ei tuijottaa eikä myöskään tehdä aloitetta flirttiin kun on varattu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/912 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama itsellä. aika uskomattomiia naiset on ja rohkeita tyrkkyjä

Vierailija
904/912 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kävi taas salilla. Tällä kertaa mustien trikoiden alta kuulsi vaaleanpunaiset hipsterit. On se ihana ja rohkea tyrkky..

Vierailija
905/912 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se mukava ajella maalta kaupunkiin, kun jo sisääntuloväylän varrella useamia trikoopeppuja pyöräilemässä ja lenkkeilemässä. Ja kauppakeskuksessa lisää...

Täällä maalla huonoitsetuntoiset naiset liikkuvat joko pitkä paita pepun ylle laskettuna tai pieruverkkareissa.

Vierailija
906/912 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan, vaan kauppakeskuksen vessaan. Kassien tyhjennyksen jälkeen on sitten kivempi taas jatkaa ostosreissua ja bongailua. 😊

Vierailija
907/912 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesälomareissulla pienen paikkakunnan pitseriassa lättyjä pyöritti nuori, sporttisella kropalla varustettu (kantasuomalainen) nainen. Mukava oli odotellessa seurata pitsantekoa kun naisella oli jalassa tummat urheilutrikoot ja pakaroilla jauhoiset kämmenenjäljet. Ilmeisesti kuitenkin ihan naisen omien kämmenten jäljet.

Kotonakin runkkasit kun tätä kirjoitat ?

Huh 

Kuten jokainen terve mies, tietysti. 🙂

Vierailija
908/912 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ystävällä trikoiden alla mustat h&m puuvillaiset stringit. Ai mistäkö tiedän..

Vierailija
909/912 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tutun miehen ja huomasin sen katseen lukittuneen mun haaroväliin. Mulla oli trikoot, ei edes erityisen tiukat, mutta se katsoi jalkoväliäni hiukkasen liian pitkään. Olin kuin en olisi huomannutkaan, mut toki sen huomasin.

Tilanteessa se istui pöydän ääressä kun kävelin samaan pöytään. Ei sitä voinut olla huomaamatta, kun sen katse pysähtyi mun pi**uun. Vähän se katse mua kihelmöi.

Vierailija
910/912 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se kiva tänää kun aamul tyttöystävän kanssa sexiä ja sitten lähdettiin salille. Siellä taisi sitten valahtaa viimeiset spermat pikkareihin kun märkä läntti laajentui laajenemistaan vihreisiin treenihousuihin. Hän ei sitä itse huomannut, enkä kehdannut sanoa että vastaisuudessakin saa aamu pimppiä vaikka salille mentässiin.

Vierailija
911/912 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis miks yhistä housuista rupee seisoo? en ymmärrä teitä

Joo, ei voi vaatehyllyn läheltä kävellä, kun alkaa jököttää.

Vierailija
912/912 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan