Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (910)

Vierailija
801/910 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kysynkin teiltä naiset; pidättekö "tahallanne" pepun näkyvillä, että saatte katseita?

Ps. Tänään kahvilla ollessa tuli samaan paikkaan nuori oletettavasti lentopalloilija, kun joukkueen logo takin selässä. Tiukat legginsit jalassa ja hyvin kuulti stringit läpi. Meinasi olla kahvit väärässä kurkussa. Upeaa on katseltavaa. 

Vierailija
802/910 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskolla näkyi hipsterit juoksuhousujen läpi. Kyllä siinä lähti ajatukset laukalle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/910 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
804/910 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/13600231

Siitä mallia mammoille...

Sori, ainakin kolme kokoa liian pienet joten ei sopisi mulle. 

Vierailija
805/910 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aahh..sulla sitten tosi hyvä pylly

Vierailija
806/910 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän on kiva katsella, parahimmilla näkyy häpykarvoituksen rajatkin läpi, jos nyt edes on karvoitusta! Ja aika moni tässä Hgissä selvästi käyttää lyhyttä takkiakin, että näkyisi treenin tulokset. <3

Vierailija
807/910 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, paitsi että ylimääräistä on muuallakin... 

Vierailija
808/910 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, paitsi että ylimääräistä on muuallakin... 

Ei haittaa..leveä pylly on paras

Vierailija
809/910 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä näytti nettikaupasta trikoita, kysyi mikä väri olis hyvä. Olin yllättynyt, kun mallilla näkyi pikkuhousujen rajat trikoiden läpi. New Yorker taisi olla kauppa.

Vierailija
810/910 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä näytti nettikaupasta trikoita, kysyi mikä väri olis hyvä. Olin yllättynyt, kun mallilla näkyi pikkuhousujen rajat trikoiden läpi. New Yorker taisi olla kauppa.

Tämä on yleistynyt ilmiö ihan kaiken ikäisillä trikoiden käyttäjillä. Tuntuu stringit jääneen vähemmistöön, kun pikkarien rajoja näkyy lähes päivittäin. Eikä haittaa yhtään..

Vierailija
811/910 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yleistynyt ilmiö ihan kaiken ikäisillä trikoiden käyttäjillä. Tuntuu stringit jääneen vähemmistöön, kun pikkarien rajoja näkyy lähes päivittäin. Eikä haittaa yhtään..

Sama havainto katukuvassa. Trikoiden ja leggingsien tultua muotiin arkipukeutumisessa oli lähes kaikilla sileä takamuksen pinta, viimeisen parin vuoden aikana on alkanut näkyä alkkareiden saumoja ja rajoja.

Vierailija
812/910 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kehtaavat käyttää ja näyttää perus pikkareita..

Vierailija
813/910 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi trikoiden tai leggareiden kanssa ylipäätään käytetään pikkareita? Eihän se ole tarpeellista....

Vierailija
814/910 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi trikoiden tai leggareiden kanssa ylipäätään käytetään pikkareita? Eihän se ole tarpeellista....

Tottakai kuuluu käyttää. Ja tietysti se myös näyttää kivalta kun on stringit alla.

Vierailija
815/910 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun stringit paistaa läpi niin saa mut syttymään

Vierailija
816/910 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pervo!

Vierailija
817/910 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se imartelee, kun saa katseita..

N30

Vierailija
818/910 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se imartelee, kun saa katseita..

N30

Ihanaa kun löytyy naisia jotka haluaa tuottaa miehille visuaalista nautintoa

Vierailija
819/910 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä trendi ei yleisty, havaintojeni mukaan ainakin ostareilla notkuvat teinit ovat vaihtaneet trikoot collareihin.

Vierailija
820/910 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin käymään fyssarilla leikatun jalkani kanssa. Vastassa oli lation näköisen suomalainen tyttö tiukoissa legginsseissä. Hänellä oli lattereiden tapainen jumalainen leveä lantio. Toisella puolella kruunasi korkea pullea häpykumpu. Liekö vielää fittnessihmisiä, kun oli niin timmissä kunnossa. Oli vielä emäntä kuskina mukana. Kiesus kun oi vaikea olla tuijottamatta häpukumpua ja pyllyä, kun näytti liikkeitä ja levitteli jalkojaan. Sitten vielä kumarteli siinä liikkuessa niin alkoi panettamaan. Pylly oli kuin luotu isoa kullia varten. Oli hänellä myös kauniit kasvot ja silmät. Niitäkin piti katsoa, ettei katse ollut pillussa koko aikaa. Varsinaista silmäkarkkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi