naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (910)
Pisteet kaikille naisille, jotka käyttää niin tiukkoja farkkuja, legginsejä ja shortseja, joissa kamelinvarvas näkyy hyvin ja sauma painautuu persposkien väliin syvälle.
Vierailija kirjoitti:
Pisteet kaikille naisille, jotka käyttää niin tiukkoja farkkuja, legginsejä ja shortseja, joissa kamelinvarvas näkyy hyvin ja sauma painautuu persposkien väliin syvälle.
Pisteet todellakin, sillä syvä kamelinvarvas on kovin sievä, mutta usein nainen joutuu maksamaan kauneudesta epämukavuutena, ehkä fyysisenäkin haittana. Kauneimman ja syvimmän kamelinvarpaan näin takavuosina, kun se edellisen kerran oli muotia, Hesan Forumin edessä muutenkin nätillä naisella. Odotteli siinä jotakuta. Kyllä oli kaunista katsella! Kynis.mi
Se ei ole kamelinvarvas, vaan sämpylä. Jenkeillä on omat juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuli ensimmäisen kerran muotiin vulvaan syvälle uppoavat housut viitisenkymmentä vuotta sitten, sillä ei ollut mitään nimeä. Puhuttiin vain kireistä housuista. Nimi kamelinvarvas on amerikkalaisperäinen uudissana, jota käytetään kaikissa maissa, myös Suomessa. En ole koskaan ennen kuullut sämpylää tässä merkityksessä.
Hyvin näkyy naiset vielä tarkenevan lenkkeillä trikoissa. Valitettavasti hämärä on tehnyt pikkarien bongaamisesta mahdotonta.
Paskiainen kirjoitti:
Just sun kaltaisten miesten takia pyrin käyttämään peittävämpiä vaatteita. Tiedätkö yhtään kuinka ällöttää on ku vanhempi mies tuijottaa kuola valuen naista.... jopa ystäväni on joskus ahdistunut siitä miten miehet tuijottavat mua joten mietippä sitä. Häpeä kun mietit naista objektina...
Pukeudu ihan miten haluat. EVVK
Vierailija kirjoitti:
Nainen kärsii suurta epämukavuuttakin, että saa härnätä miehiä. Vai pukeutuvatko he epämukavan tiukkoihin housuihin, vaikka stretchiä ovatkin, ja paljastaviin paitoihin vain itsensä vuoksi, tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuli ensimmäisen kerran muotiin vulvaan syvälle uppoavat housut viitisenkymmentä vuotta sitten, sillä ei ollut mitään nimeä. Puhuttiin vain kireistä housuista. Nimi kamelinvarvas on amerikkalaisperäinen uudissana, jota käytetään kaikissa maissa, myös Suomessa. En ole koskaan ennen kuullut sämpylää tässä merkityksessä.
Varhaisteininä yksi poika kertoi kuinka ei saanut silmiään irti luokkamme parhaimman näköisen tytön jalkojen väliä uimarannalla. Se näytti siltä, kuin kuin sämpylän päälle olisi pingoitettu kangas. Hän kuvaili tuota herkkua niin hyvin, että pystyin melkein maistamaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varhaisteininä yksi poika kertoi kuinka ei saanut silmiään irti luokkamme parhaimman näköisen tytön jalkojen väliä uimarannalla. Se näytti siltä, kuin kuin sämpylän päälle olisi pingoitettu kangas. Hän kuvaili tuota herkkua niin hyvin, että pystyin melkein maistamaan sen.
Itse muistan varhaisteiniajoilta pyöräilyshortseja käyttäneen samanikäisen tytön haaravälin pesiskoulusta. En meinannut saada silmiä siitä irti, se ei ollut mitenkään sämpylämäinen eikä ollut kamelinvarvasta, vaan ennemminkin aika laaja kolmio. Yhä vieläkin tuollaiset haarovälit on parhaita tiukoissa housuissa.
M46
70-luvun lopussa käytettiin oikesti tiukkojan housuja ja farkkuja. Ne nuoli naisten muotoja ja meinasivat revetä hetkeillä milllä hyvänsä. Leveälahkeiset tiukat polvista peppuun asti, korostaen siten pepun muotoja. Kuvittelin ihalevani sporttisia tyttöjä kunnes ekoilla treffeillä kohtasin tulevan vaimoni. Hänellä oli omatekemät todella tiukat suorat housut jalassa. Päärynäpyllyä koristi korkea häpyluu ja -kumpu ja pulleat pillunlihakset, eli aivan taivaallinen kamelin varvas. Tämä erottui vielä korostuneesti reisivaon ollessa noin 5cm. Kun vielä kroppa oli muutekin naisellien ja isohkot näyttävät rinnat, olin myyty. Netissä näkynyt nykyisin tekoälyllä luotuja naisellisia naisia jolla täydellinen kroppa, aika lailla vaimoni näköisiä. Toisin kun yleensä väitetään korkeasta häpykummusta, että olisi rasvakudosta, on se vaimolla ollut aina kova häpyluu joka on pulleana,sen alla pullea viivapillu. Olen lukusia kertoja keinunut häpyluun päällä painollani. Samaista ihanaa kumpua silitellyt aina nukkumaan mennessä, eikä tuohon ole vaikuttaneet edes menneet vuodet tai painonkertyminen. Ne on kertyneet aivan muualle. Siksi nukkumaan menessä tuntuu, että palaisi ajassa taaksepäin kun käsi lepää häpykummun päällä.
Mä käytän suht paksuja leggingsejä mutta mua ei enää miehet katsele. En usko että leggingseissäkään katsovat. Nuoria ja hoikkia varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että pukeudun tiukkoihin housuihin koska ne näyttävät sexyltä. En myönnä, että hakisin tällä huomiota, mutta myönnän, että tuntuu hyvältä kun hyvän näköinen mies huomaa ne, vaikka yrittää olla kuin ei huomaisi. Se taas ei tunnu hyvältä, kun vanhat äijät häpeilemättä ja peittelemättä tuijottavat pyllyäni/p*lluani
" hieman " ristiriitainen näkemys
No ei yhtään. Olis ihan mahtavaa kun joku hyvännäköinen katselisi. Koska oon pulskistunut en itsekään katsele miehiä kuin harvoin etteivät joudu ahdistumaan että joku 40v mamma tuijottaa heitä.
Sukkahousut, tiukat trikoot, joogapöksyt mielellään kiiltävänä. Lisäksi vielä kivat säärystimet Hyvävartaloisen naisen päällä on todella kaunista katsottavaa.
Jos tämmöinen trikoohousuinen näkyy lenkillä, menee sit ohi tai tulee vastaan, en kertakaikkiaan pysty olemaan vilkaisematta pyllyä, en vain pysty. Anteeks... 😉
Hain seuraa Tinderistä, ja tällainen trikoonainen pyysi minua treffeille. Hieman tuotti vaikeuksia keskittyä keskusteluun ja pitää katse kaulan yläpuolella kun toinen istui edessäni lotusasennossa.
Tai ehkä se oli vain testi, jonka läpäisin, koska olemme jatkaneet treffailua ja tehneet jo yhdessä kaikkea mukavaakin.
Jos jään katsomaan kaunista naista, siihen liittyy syvä ihailu ja kunnioitus samalla. Tottakai seksuaalisuus myös, mutta sitä en ymmärrä miksi tätä pitäisi ajatella jonkin objektivoinnin kautta ja tehdä tästä ongelmaa.
Niin ihana katella teitä naiset kun pidätte leggingssejä..takaapäin näyttää niin hyvältä ja myöskin edestä..ei tartte välttämättä sitä kamelinvarvasta edes..se kumpukin on jo tosi upean näköinen..
Vierailija kirjoitti:
70-luvun lopussa käytettiin oikesti tiukkojan housuja ja farkkuja. Ne nuoli naisten muotoja ja meinasivat revetä hetkeillä milllä hyvänsä. Leveälahkeiset tiukat polvista peppuun asti, korostaen siten pepun muotoja. Kuvittelin ihalevani sporttisia tyttöjä kunnes ekoilla treffeillä kohtasin tulevan vaimoni. Hänellä oli omatekemät todella tiukat suorat housut jalassa. Päärynäpyllyä koristi korkea häpyluu ja -kumpu ja pulleat pillunlihakset, eli aivan taivaallinen kamelin varvas. Tämä erottui vielä korostuneesti reisivaon ollessa noin 5cm. Kun vielä kroppa oli muutekin naisellien ja isohkot näyttävät rinnat, olin myyty. Netissä näkynyt nykyisin tekoälyllä luotuja naisellisia naisia jolla täydellinen kroppa, aika lailla vaimoni näköisiä. Toisin kun yleensä väitetään korkeasta häpykummusta, että olisi rasvakudosta, on se vaimolla ollut aina kova häpyluu joka on pulleana,sen alla pullea viivapillu. Olen lukusia kertoja keinunut häp
Valtavan hienoa, että joku tuntee näin suurta intohimoa, rakkautta ja vetovoimaa naiseensa. Sitä on jatkunut teillä pitkään. Turuilla ja toreilla sekä omissa puolituttujen piireissä näkee pariskuntia, joissa kumppani on ainoastaan "arkikaveri", eikä muuta. Vähän yhdessä hoidetaan yhteisiä asioita, eikä muuta. Kipinää ei ole - välttämättä koskaan edes ollutkaan. Pisteet näille, jotka elää parisuhteessa täydellä rakkauden liekillä.
Ps. Tänään näin kaupassa naisen, joka meni kyykkyyn kassajonossa, kun otti korista tavaraa hihnalle. Hajareisin, eli polvet osoitti sivulle, syvässä kyykyssä. Tietysti juoksuhuosut. En viittiny katsoa, olisin jäänyt kiinni julkisella paikalla kaikkien läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-luvun lopussa käytettiin oikesti tiukkojan housuja ja farkkuja. Ne nuoli naisten muotoja ja meinasivat revetä hetkeillä milllä hyvänsä. Leveälahkeiset tiukat polvista peppuun asti, korostaen siten pepun muotoja. Kuvittelin ihalevani sporttisia tyttöjä kunnes ekoilla treffeillä kohtasin tulevan vaimoni. Hänellä oli omatekemät todella tiukat suorat housut jalassa. Päärynäpyllyä koristi korkea häpyluu ja -kumpu ja pulleat pillunlihakset, eli aivan taivaallinen kamelin varvas. Tämä erottui vielä korostuneesti reisivaon ollessa noin 5cm. Kun vielä kroppa oli muutekin naisellien ja isohkot näyttävät rinnat, olin myyty. Netissä näkynyt nykyisin tekoälyllä luotuja naisellisia naisia jolla täydellinen kroppa, aika lailla vaimoni näköisiä. Toisin kun yleensä väitetään korkeasta häpykummusta, että olisi rasvakudosta, on se vaimolla ollut aina kova häpyluu joka on pulleana,sen alla p
Valtavan hienoa, että joku tuntee näin suurta intohimoa, rakkautta ja vetovoimaa naiseensa. Sitä on jatkunut teillä pitkään. Turuilla ja toreilla sekä omissa puolituttujen piireissä näkee pariskuntia, joissa kumppani on ainoastaan "arkikaveri", eikä muuta. Vähän yhdessä hoidetaan yhteisiä asioita, eikä muuta. Kipinää ei ole - välttämättä koskaan edes ollutkaan. Pisteet näille, jotka elää parisuhteessa täydellä rakkauden liekillä.
Eilen vielä ihailin vaimon komeaa häpykumpua ja kamelinvarrasta ja nuolin suurella intohimolla halukasta tarjolla olevaa pillua. Ei ole ikä vaikuttanut tuohon mitenkään ja tuntuu edelleen samalta kuin nuorena tavatessa. Kuten myös yhdynnässä, yhtä tiukka kuin aina.
Jos naisella on, mitä näyttää, hukkaan menee, jos sitä ei näytä. Varsinkin, jos kaunein on voimakkaasti eteenpäin kohoavalla sievällä kummulla, se on juuri näyttävimmillään trikoisissa pitkiksissä.
Näin kadulla myös siskon, joka oli trikoisissa mustissa shortseissa, jalat hiukan erillään ja välissä hyvin kauniit ja voimakkaasti muotoutuneet sukupuolielimet. Ei voi olla epäilystäkään, että sisko oli hyvin tietoinen, mitä hänellä on, eikä siksi halunnut sitä peittää löysillä pitkiksillä tai hameella.