Oletko naimisissa miehen kanssa, jolle menetit neitsyytesi?
En tunne juurikaan tällaisia naisia, mutta ilmeisesti heitäkin on? Tuntuuko seksielämä miehen kanssa ainutlaatuisemmalta, kun ei ole kokemusta muista miehistä?
Kommentit (42)
Olen ja osaan itsekin arvostaa (kuten miehenikin) etten ole sekstaillut muiden kanssa.
Luojan kiitos en. Pettäjän kanssa en jatka, olkoon vaikka mikä unelmarakkaus. Nykyinen mies on paras minulle,hänen kanssaan olen avioliitossa toivottavasti loppuelämän. Harmi, etten tavannut häntä aikaisemmin. Eipähän haikailuta muualle,kun on jo vapaana nuorena saanut juosta riittävästi.
Rouva 23-vuotta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Olemme toistemme ensimmäiset ja ainoat, yhdessä 18-vuotiaasta asti, nyt 11 vuotta joista pari naimisissa. Minusta on mukava ajatella että olemme aina olleet vain toistemme kanssa. En tavoitellut sellaista, mutta niin kävi ja se on alkanut tuntua harvinaislaatuiselta ja erityiseltä. Seksi on meidän välinen intiimi juttu enkä osaa kuvitella omalle kohdalleni muita kumppaneita.
Juuri näin meilläkin. :)
Kyllä, en tiedä menikö neitsyys, koska mieheni ei pysty. Aviossa on oltu 15 v. Tämä yksi ja ainoa mies kuitenkin :)
En. Minulla ei ollut kiire kokemuksiin ja olisin ihan mielelläni odotellut vaikka sinne avioon asti, mutta se ei ollut minun päätettävissäni. Tyyppi oli siis poikakaveri, ja minä halusin vain nukkua vierekkäin, mutta hän oli malttamaton. Toisin sanoen otti väkisin. En minä tuollaista mulkvistia sitten halunnut. Niinpä ei sitten mennyt minun kohdaltani suunnitelmien mukaan, mutta asia on lakannut harmittamasta jo kauan sitten. Rinnallani on ollut mukava mies jo pari vuoskymmentä. Ei ollut neitsyt hänkään, mutta ei sen väliä. Vaikka emme olleet toisillemme ensimmäiset, todennäköisesti olemme viimeiset.
Ei, ei. Minua eivät mitkään valta-asetelmat kiehdo enkä osaa ihastua pukupelleihin. Olen alkukantainen nainen Lapista ja viehätyn komeista nuorehkoista miehistä, sellaisista, jotka osaavat metsästää ja kalastaa ja rakentaa talon omin käsin. Osaan muuten nuo taidot itsekin :)
No ei olla vielä naimisissa, mutta yhdessä kylläkin. Kosintaan kyllä vastaisin kyllä jos sellainen tulisi.
Huh, onneksi en ole! Olisi seksielämä jäänyt aika tylsäksi - tai en olisi ikinä tajunnut mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei. Minua eivät mitkään valta-asetelmat kiehdo enkä osaa ihastua pukupelleihin. Olen alkukantainen nainen Lapista ja viehätyn komeista nuorehkoista miehistä, sellaisista, jotka osaavat metsästää ja kalastaa ja rakentaa talon omin käsin. Osaan muuten nuo taidot itsekin :)
Outoa, tämä tuli väärälle sivulle. Piti mennä tuonne "olisitko pomosi kanssa..."
En ole, enkä haluaisikaan. En ole edes naimisissa, enkä välittäisi olla sitäkään. Olen perheellinen avoliitossa ja olen hyvilläni siitä, että on kokemuksia sentään neljästä eri miehestä ennen kumppaniani.
Hyvä trendi. Nyt kun antibiootit ovat menettäneet tehonsa, voi paneskelu siellä täällä viedä hengen! Mies joka menetti neitsyytensä toiselle neitsyeelle 27v sitten ja edelleen naimisissa kyseisen neitsyeen kanssa.
Olen naimisissa ensimmäiseni kanssa! 18-vuotiaana tavattiin kymmenisen vuotta sitten 😊 Miehellä on ollut suhde ennen minua.
Minulle yksiavioisuus on elämänarvo, ja asia jota itsessäni kunnioitan. Olen tällä hetkellä tyytyväinen. Lyhyet suhteet ja erot eivät ole minua varten, kävi siis tuuri!
Kyllä. Olin lukion ensimmäisellä, mieheni kolmannella, kun tavattiin. Heti tuntui, että tässä se on.
Tänä kesänä juhlimme 40. hääpäivää, lapset 36 ja 33v. Edelleen harrastamme seksiä pari, kolme kertaa viikossa.
Olen. Meillä on ihan ok seksielämä, ei ole tarvetta miettiä miltä muut miehet mahdollisesti tuntuis.
En. Oli niin surkea sängyssäkin.