Oletko naimisissa miehen kanssa, jolle menetit neitsyytesi?
En tunne juurikaan tällaisia naisia, mutta ilmeisesti heitäkin on? Tuntuuko seksielämä miehen kanssa ainutlaatuisemmalta, kun ei ole kokemusta muista miehistä?
Kommentit (42)
Juu, yli 20v jo naimisissa ja yhessä melkeen 30v. En haikaile muita, näin on hyvä.
En ole, enkä ollut. Mutta olin naimisissa miehen kanssa jonka poikuuden vein.
En menisi naimisiin naisen kanssa, joka on harrastanut seksiä muiden miesten kanssa. Naisen täytyy ehdottomasti olla neitsyt siihen asti, kunnes menemme naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole, enkä ollut. Mutta olin naimisissa miehen kanssa jonka poikuuden vein.
Sama täällä.
Olen. Meillä on kummallakin kokemusta myös muista. Mutta kyllä, seksielämä tämän nykyisen (ja ensimmäisen) miehen kanssa tuntuu ihanan ainutlaatuiselta.
Olen ja olimme molemmat siis toistemme ensimmäiset. Meillä toimii ja siis ainutlaatuista siitä mielestäni tekee sen, että molemmilla on sama tausta. Eipä ole muit, joihin verrata, mutta yhdessä olemme paljon oppineet ja tyytyväisiä seksielämäämme.
Minä! Seksi on täydellisen tyydyttävää. Siihen tuskin vaikuttaa kokemuksen puute muista miehistä. On ihana ajatella, että neitsyyteni vienyt on yhä kanssani ja tulee olemaan. Näin on hyvä.
En. Ehkä juuri sen takia seksi hänen kanssaan tuntuu ainutlaatuiselta.
Luojan kiitos en. Tosin pitkässä yksiavioisessa avoliitossa olen 38:nnen kumppanini kanssa.
Kyllä, mutta en tiedä tuntuuko seksi sen ainutlaatuisemmalta kuin muiden toisensa tarpeiden täydellisesti tyydyttävien ihmisten välillä. En tosiaan siis kaipaa "kokemuksia" vaikka jopa mies on joskus epäillyt, että pitäisikö minun niitä järjestää jonkun muun kanssa.
En, mutta seurustelin hänen kanssaan melko pitkään. Avioliitoksi asti ei kuitenkaan roihu kestänyt ja hyvä niin. Mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Hänen ei tarvinnut olla ensimmäiseni. Riittää, että hän on viimeinen 😊
Kyllä vain. Olemme toistemme ensimmäiset ja ainoat, yhdessä 18-vuotiaasta asti, nyt 11 vuotta joista pari naimisissa. Minusta on mukava ajatella että olemme aina olleet vain toistemme kanssa. En tavoitellut sellaista, mutta niin kävi ja se on alkanut tuntua harvinaislaatuiselta ja erityiseltä. Seksi on meidän välinen intiimi juttu enkä osaa kuvitella omalle kohdalleni muita kumppaneita.
Kyllä vain :)