Tuleeko nuorena seksin aloittaneista isona baariruusuja?
Väitetään ainakin niin, että nuorella iällä seksielämän aloittaneilla olisi usein muitakin rajojen rikkomisia, kuten viina-, tupakka- ja huumekokeiluja sekä pikkurikoksia. Millaisia havaintoja teillä on?
Kommentit (6)
Aloitin seksielämän 15-vuotiaana. 15 vuotta myöhemmin olen naimisissa ensimmäisen seksikumppanini kanssa, eletään tylsää keskiluokkaista lapsiperheen elämää pikkukaupungissa. Olen käynyt baarissa viimeksi muutama vuosi sitten. Alkoholia tuli kyllä kokeiltua jo alaikäisenä, tupakasta, huumeista ja rikoksista ei ole kokemusta.
Aloitin seksielämän 19-vuotiaana. 22-vuotiaana kumppaneiden lukumäärä taitaa olla yli 40, viina ja muut viihdykkeet kuuluvat jokaviikonloppuiseen hauskanpitooni.
Tiedätkös, mitään puolustelematta, jotkut ihmiset jotka ovat oikeasti elämää kokeneet, ovat hyvin avarakatseisia ja elämää ymmärtäviä, suurisieluisia ihmisiä. Joten nyt morkkauksesi meni hivenen metsään.
Oletko koskaan epätoivon hetkellä tavannut ihmistä joka on sinua ymmärtänyt, muttei tuomitse? Siinä todennäköisesti on ihminen, jolla on suuri sielu.
Koska sairastavat nuorena useaa papilloomavirusta tulee heistä visvaisia ämpäreitä😜
Aloitin 16-v., Olin seurustellut poikaystäväni kanssa puoli vuotta ja olimme yhdessä 6 vuotta. Nyt naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa 11v. Käyn baarissa harvoin.
Otanta hyvin pieni eli minä itse, eli mitään tietoa en jakele vaan oman kokemukseni.
Seksielämän aloitin 14-vuotiaana, nyt 30 v, sama mies ja eka lapsi tuloillaan. Molemmat korkeakoulutettuja ja elämä rullaa ihan kivasti. Voin olla poikkeustapaus kun en muita nuorena aloittaneita tunne. :)