Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava ja lähden nyt lenkille

Vierailija
30.05.2016 |

Pitää laittaa päälle normaalit vaatteet, jotka kuitenkin joustavat. Ja juoksen vain kun muita ihmisiä ei ole lähellä. Nolottaa jos kaikki katsovat että mitä tuokin läski yrittää. Olen lievästi ylipainoinen ollut iät ja ajat :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Tee työtä myös itseluottamuksesi kanssa. Elopainostasi huolimatta olet arvokas ihminen, se ei määrittele sinua.

Vierailija
2/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olen lenkillä vastaan tulee sellainen melko ylipainoinen nuori mies. En todellakaan ajattele mitään negatiivista hänestä, päinvastoin! Hyvä vaan jos ihminen lenkkeilee olipa sitten minkä kokoinen tahansa.

Kyllä nuo läskiksi haukkumiset ym. ovat vain omassa päässäsi, en usko kenenkään vastaantulevan tuollaista miettivän. Hyvää lenkkiä sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja tulin just lenkiltä. Ihana sää ja kiva olo. Läskit kulki taas ihan itse kantaen mukanani, katseista viis :)

Vierailija
4/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuten pahoitin mieleni ihan oikeasti pari vuotta sitten, kun naapurin sutjakka pari-kolmekymppinen äiti-ihminen voivotteli Facebookissa kaverilleen miten salilla on taas tiellä kaikki "läskit, jotka aloittavat uutta elämää". Taisi olla elokuuta, kun vihdoinkin pääsin liikkumaan vähän enemmän, kun lapsilla alkoi koulu.

Hävetti niin paljon, etten kehdannut edes lenkkarit jalassa kävellä heidän talonsa ohi vähään aikaan. Olisi visiin pimeällä pitänyt lähteä lenkillekin, ettei näky olisi vaivannut kauniimpia.

rva 112kg tuolloin

Vierailija
5/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lenkkiä! Ei siellä kukaan muita lenkkeilijöitä erityisemmin tarkkaile. Näin myöhään varsinkin rauhallista.

Vierailija
6/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lenkkiä ja tsemppiä!

Vierailija
7/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa ihmisistä haluaa kuitenkin sulle hyvää ja pikemminkin ilahtuvat, jos näkevät sinun kuntoilevan. Lopuilla on sellasta järjen ja tunnemaailman köyhyyttä, että yritä jättää ne omaan arvoonsa.

Vierailija
8/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tällä palstalla maailma tuntuu pyörivän kilojen ympärillä, tosielämässä ei ole niin. Itse lenkkeillessäni en kiinnitä mitään huomiota vastaantulevien kiloihin tai ulkonäköön muutenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi