Miksi kuukautisten aikaan pissattaa koko ajan?
Etenkin juuri ennen nukahtamista. Ärsyttää! Pitäisi päästä nukkumaan, mutta koko ajan pissattaa.
Kommentit (24)
Turvotus laskee. Mulla on ekana päivänä myös ripuli aina. Tulee kyllä ihanan kevyt olo, kun ennen menkkoja on ollut joka paikka turvoksissa, varsinkin tissit.
Sama. Toisaalta itellä enin vuoto tulee pönttöön, side pysyy lähes puhtaana.
Sit toinen mikä itelle tulee on tietyn hajuset ilmavaivat.
Pissää kaikki ulos äläkä pihistele.
Vierailija kirjoitti:
Turvotus laskee. Mulla on ekana päivänä myös ripuli aina. Tulee kyllä ihanan kevyt olo, kun ennen menkkoja on ollut joka paikka turvoksissa, varsinkin tissit.
Samat setit. Ärsyttävää ravata vessassa mutta helpotus kun turvotus loppuu. Mielialan normalisoituminen myös kiva, iän myötä pms oireet vaan pahentuneet. Perusvitutus ja tissien turpoaminen alkaa jo puolitoista viikkoa ennen menkkoja!!
Ei kuukautisten aikana virtsan tarve lisäänny. Olette vain opettaneet rakon juosta alvariin veesee.Sen voi kouluttaa, ohjeet löytyy netistä.Ihan normaalisti tulee uloste ja virtsa,vaikka olisi kuukautiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuukautisten aikana virtsan tarve lisäänny. Olette vain opettaneet rakon juosta alvariin veesee.Sen voi kouluttaa, ohjeet löytyy netistä.Ihan normaalisti tulee uloste ja virtsa,vaikka olisi kuukautiset.
Älkää uskoko tätä. Ennen kuukautisia elimistö kerää nestettä ja turpoaa, kun vuoto alkaa muuttuu hormonitoiminta ja neste tulee virtsan mukana ulos, kestää ehkä noin vuorokauden tai alle. Virtsarakko tuntuu myös jotenkin ärtyneeltä sen ajan. Samoin ripuli on ihan yleinen vaiva kuukautisten alussa.
Vierailija kirjoitti:
Mina hoono soomi!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat setit. Ärsyttävää ravata vessassa mutta helpotus kun turvotus loppuu. Mielialan normalisoituminen myös kiva, iän myötä pms oireet vaan pahentuneet. Perusvitutus ja tissien turpoaminen alkaa jo puolitoista viikkoa ennen menkkoja!!
Juuri näin minullakin, kaikki samat. PMS-ketutus pahenee joka kierrolla. Ikää 54 vuotta...
Alavatsaturvoksissa ja painaa virtsarakkoa?
Kasvaako ne tissit oikeasti? T. Setämies
Vierailija kirjoitti:
Eli siis me ollaan opetettu virtsarakko juoksemaan Alvarin vessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei tosin ihan joka kierrossa, mutta usein. Erityisen kurjaa jos on vaikka työmatkalla ja joutuu "jännittämään", pääseekö vessaan kun tarve vaatii... sellainen hermoilu yleensä vaan pahentaa asiaa, aivot alkaa suunnilleen toimia rakossa.
No itseasiassa itellä alkaa tää kusetus jo ennen menkkoja kun neste alkaa poistua kehosta.
Mullakin alkoi menkat eilen ja siis ihan koko ajan pissattaa, varsinkin yöllä ja aamulla! muutenkin jotenkin ahdistunut ja heikko olo. Mitään ei voi suunnitella tähän ajankohtaan. Ja koko ajan pahenee mitä enemmän ikää tulee
Mua pissattaa enemmän jo pms aikana
Mua pissattaa vähemmän kuukautisten aikana, varmaan koska nestettä menettää jo veren ynnä muun kanssa
En tiedä. Keho menee ihan sekaisin kuukautisten aikana muutenkin.