Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jungle juice bar -buumi

Vierailija
30.05.2016 |

Mitä mieltä olette kys. puljusta joka levittäytynyt jo kohta joka kauppakeskukseen? Itse olen saanut hyvää palvelua, juomat erittäin ihanan makuisia ja terveellisiä, mutta hinta tökkii ja pahasti. Mutta päällimmäisenä ajatuksena että fitnessboomi on tuonut mukanansa jotain hyvääkin...!

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tosi paljon, yleensä otan jotain hyvää sieltä kun käyn ostoskeskuksessa. Terveellisempi vaihtoehto kuin kahvilan makeat saati hampurilaiset tms perinteiset muut. 

Vierailija
2/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeristalientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmältä kansalta rahat pois. Hinnassa on 70 % ilmaa. Ei se mikään hyväntekeväisyysfirma ole vaan tarkoitus on tuottaa omistajilleen ihan vitusti rahaa. Siitä vain ostamaan !

Vierailija
4/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeristalientä.

Lisättyä sokeriahan niissä ei ole lainkaan. Joissain harvoissa on hunajaa.

Vierailija
5/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyviä ja terveellisiä tuotteita. Niistä voi jopa jo vähän maksaakin enemmin :)

Vierailija
6/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmältä kansalta rahat pois. Hinnassa on 70 % ilmaa. Ei se mikään hyväntekeväisyysfirma ole vaan tarkoitus on tuottaa omistajilleen ihan vitusti rahaa. Siitä vain ostamaan !

Kuka nyt odottaisikaan firman olevan hyväntekeväisyysfirma? Äkkiä ne liikkeet loppuisivat, jos eivät ymmärtäisi talouden ja voiton teon päälle.

Ja on myös selvää, että tuontyyppiset standit ei pysty myymään yhtä halvalla kuin jotkut isot marketit. Asiakkaita on kuitenkin paljon vähemmän. Itse en usko että nuo mitään kultakaivoksia on, mutta toivon että sentään sen verraan saavat voittoa että pärjäävät. Minä jolla ei onneksi ole rahasta pulaa, nimittäin mielelläni nautin sen hedelmä- ja vihannespommin uuvuttavan ostosreissun virkistykseksi.

Vierailija
7/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä darrassa aivan priceless.

Vierailija
8/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkimakunne?

Vierailija
9/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se keltainen missä on banaania ja mangoa on mun suosikki.

Vierailija
10/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pyöräyttää samat litkut puolella hinnalla, en maksais tollasesta.

Vierailija
11/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona et saa millään samanmakuisia tehtyä. Vaikka ottaisit raaka-aineet ylös, et saa arvattua millään samoja mittasuhteita.

Vierailija
12/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun hansan pisteessä ainakin saa todella surkeaa palvelua aina. Harmi.

Vierailija
13/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona et saa millään samanmakuisia tehtyä. Vaikka ottaisit raaka-aineet ylös, et saa arvattua millään samoja mittasuhteita.

Kyllä minusta saa. Mutta pointti onkin siinä, että jos rahasta ei ole ihan ääritiukkaa, niin moni tykkää toisinaan, ostoskierroksella, säästää sen vaivan ja nauttia smoothiensa siellä kauppakeskuksessa. Eikä ostaa sieltä Prismasta niitä aineksia ja odottaa kotiin pääsemistä ja sitten alkaa mixata.

Toki jos on tiukkaa rahasta niin silloin ei varmaan halua tuhlata valmiiksi sekoitettuihin hedelmäsmoothieihin.

Vierailija
14/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenin jälkeen heralla varustettu smoothie on paras juttu!!!!!

Vierailija
15/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta muodostuu siitä että käytetään oikeasti tuoreita raaka-aineita. ei tölkkikamaa jne. ja puristavat itse kanssa mehut noihin smoothiehin. ei se ilmaista ole ja siksi hintoja on turha verrata muiden vastaaviin, joissa tuotteet tulee käytännössä valmiina tölkistä!

Vierailija
16/81 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ovat! Palvelu ollut aina hyvää, Sellossa olen asioinut.

Lemppari on vihersmoothie

Vierailija
17/81 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Captain Green on mun lemppari!!! Ihana kun vihersmoothieita saa nyt suomesta.

Vierailija
18/81 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki on halvempaa jos itse tekee. Silti ihmiset ostaa valmista leipää kaupasta, käy ravintoloissa syömässä yms.

Vierailija
19/81 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä paikka, mutta omenassa seisoo smoothiet niin pitkään että juomat ovat lämpimiä. Viimeistä kertaa tässä, vaikka monta kertaa käynyt. Smuuthien ei kuulu olla haaleata jos sisältää hyvän kylmäketjun.

Vierailija
20/81 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos äskeiseen, sain uuden smoothien mainitsemalla 😂