Mitäs mieltä olisitte tälläisestä "pilasta"?
kehuu siellä olevan amfetamiinia. Kysyessäni asiasta hän kertoo vitsailleensa ja tarkistaneensa kuvien saaneen henkilön lojaaliutta. Pussin sisältö on kuulemma vehnäjauhoja.
Kyseessä on 34-vuotias mieshenkilö, joten tälläiset "pilat" tai lojaaliuden tarkistukset tuntuvat "hieman" käsittämättömiltä mielestäni. Tiedän, että miehen tuttavapiirissä on ihmisiä, jotka käyttävät päihteitä joko satunnaisesti tai säännöllisesti. Epäilen, että myös exäni on sekaantunut päihteisiin, mutta mitään vedenpitäviä todisteita asiasta minulla ei ole.
Meillä on tulossa lastenvalvojan aika, jossa käydään läpi tapaamisia ja elastusasioita. Miten voin tuoda huoleni päihteistä esiin, kun todisteita minulla ei ole? Miten lastenvalvoja suhtautuu tälläiseen käytännön pilaan, entäpä oikeus?
Kommentit (6)
En ymmärrä miksi teksti katkesi noin, mutta tässäpä stoori;
Olen nähnyt kuvia exästäni (lapseni isä), joissa hän poseeraa kera minigrip-pussin ja kehuu siellä olevan amfetamiinia. Kysyessäni asiasta hän kertoo vitsailleensa ja tarkistaneensa kuvien saaneen henkilön lojaaliutta. Pussin sisältö on kuulemma vehnäjauhoja.
Kyseessä on 34-vuotias mieshenkilö, joten tälläiset "pilat" tai lojaaliuden tarkistukset tuntuvat "hieman" käsittämättömiä mielestäni. Tiedän, että miehen tuttavapiirissä on ihmisiä, jotka käyttävät päihteitä joko satunnaisesti tai säännöllisesti. Epäilen, että myös exäni on sekaantunut päihteisiin, mutta mitään vedenpitäviä todisteita asiasta minulla ei ole.
Meillä on tulossa lastenvalvojan aika, jossa käydään läpi tapaamisia ja elastusasioita. Miten voin tuoda huoleni päihteistä esiin, kun todisteita minulla ei ole? Miten lastenvalvoja suhtautuu tälläiseen käytännön pilaan, entäpä oikeus?
Taitaa aloittajallakin olla pää vähän pilvessä. Eihän tuosta saa mitään tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Missä kehuu olevan huumeita? Mitkä kuvat?
Sorry! Teksti katkesi jotenkin hullusti, mutta tossa ylempänä teksti kokonaisuudessaan. :D
No ei se ainakaan miehellesi plussapisteitä tuo lasun tai tuomarin silmissä, se nyt on ihan varmaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei se ainakaan miehellesi plussapisteitä tuo lasun tai tuomarin silmissä, se nyt on ihan varmaa.
Joo mut voiko lastenvalvoja uskoa tuollaista p**kaa tai tuomari? Tää ukko haluaa mun kanssa vielä yhteishuoltajuuden. Voi päivää :D en uskalla edes laittaa lasta sinne hoitoon, kun on noin hauskat "vitsit".
Missä kehuu olevan huumeita? Mitkä kuvat?