Kielletty rakkaus -nelosella nyt
Suomalais-turkkilainen pari tällä kertaa, ikäeroa pariskunnalla 14v, nainen siis vanhempi (43v) ja useamman lapsen äiti. Vaikuttavat oikeasti toisiinsa rakastuneilta eikä todellakaan uskoisi, että heillä noin suuri ikäero. Nainen menisi 35-vuotiaasta.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo nainen tekee työkseen kun on tilava omakotitalo
Ymmärsn ohjelmasta, että hänellä on tatuointistudio.
No kyllä sen ymmärsi ihan noita naisia katsomallakin! Huh huh
Oon aina luullut että pahin wt-tyyli on täällä Tampereella, mutta mulle on sanottu että kävisit jossain pienemmässä suomalaisessa kaupungissa. Nyt kävin Forssassa, järkytyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Hyvin sillä työllä kuitenkin toimeentulee, kaunis talo ja piha, viisi lasta elätetty. Ahkeruusko ja yritteliäisyyskö se lie, mikä suomalaisia ja turkkilaisia yhdistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Hyvin sillä työllä kuitenkin toimeentulee, kaunis talo ja piha, viisi lasta elätetty. Ahkeruusko ja yritteliäisyyskö se lie, mikä suomalaisia ja turkkilaisia yhdistää?
Nainen saa aika hyvät elarit viidestä lapsesta ja asumistukea ja ehkä sossusta loput jos ei muita tatuoitavia ole kuin oma suku. Perus wt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on /on ollut sijaislapsia. Saanut ton ekan muksunsa tyyliin 16-vuotiaana eli myös perus wt teinimutsi ollut. Tunnettu myös varattujen miesten kanssa huoraamisesta.
Mitä alapeukutatte 😀 nää on tosiasioita
Pari oli ihan symppis ja uskon heidän olevan oikeasti rakastuneita. Ikäeroa heistä ei huomannut, koska mies näyttää huomattavasti ikäistään vanhemmalta. Ainoastaan siinä lopussa tuli tunne, että mies ei ole yhtä innoissaan vauvan yrittämisestä kuin mitä nainen on. Tosin rouvan ikä saattaa koitua miehen onneksi. Ja mun puolesta saa olla vaikka mikä my little pony -tukka ja vaikka miljoona tatskaa jos itse niissä viihtyy. :)
musta noi oli symppis pariskunta! enemmän ärsyttää Anni kuin Maaret. Ohjelma olisi ollut parempi toisella juontajalla. Vaikka Antero Vartia <3
Vierailija kirjoitti:
Mies ei vaikuttanut olevan yhtä mieltä tuosta vauvasta...
Tässä se ikäeron vaikutus noin päin tulee vastaan ehkä selvimmin: 43-vuotias on vanha synnyttäjä. Runsas ylipaino vielä lisää riskejä. Jos mies olisi ylipainoinen 43 v. ja nainen normaalivartaloinen 29 v. ei olisi mitään ongelmaa. Ehkä epäreilua, mutta minkäs teet.
Pariskunnasta muuten: mikä meriitti on olla playboy Alanyasta? Vai oliko se vitsi?
turkkilaiset ovat työteliäitä....iraklaiset miehet hyvun rajoittuneita.. eivät opi kieltä, jotajan homia pitäisi
aada vaikka on lammaspaimen...harjan varteen eivät tartu...KOKEMUSTA on!