Kerrompa teille yhden todella helpon ja maistuvan, yksinkertaisen ruoan
Nimittäin vasta keitetyt perunat ja runsaassa voissa paistetut makkara/nakkipalat :P Ei mitään muuta. Tosi hyvää, just söin.
Kommentit (36)
Minäkin kerron! Nimittäin maksalaatikko, foliovuoka läsäytetään lautaselle ja joko sössätään tai ei sössätä ja muutama minuutti mikrossa. On hyvää!
Kerron ---> kerronpa.
Miksi vaihdoin N-kirjaimen M:ksi tuossa?
Kerronpa sinulle, että ei kiinnosta pätkääkään. Et sinä, eikä sinun wt-syömisesi.
Yksinkertainen herkku on myös tämä; lautaselle meetvurstin / salamisiivuja ja niiden päälle haluamiasi mausteita, itse laitan ainakin valkosipulijauhetta. Ja päälle ainakin juustoa, usein laitan homejuustoa ja oliivin myös. Sitten lautanen sisältöineen mikroon siksi aikaa että juusto sulaa ja meetvursti käpristyy. Oikein maukkaita oluen kanssa ja maistuvat myös krapulassa ja sauhumässyissä.
Vierailija kirjoitti:
Nimittäin vasta keitetyt perunat ja runsaassa voissa paistetut makkara/nakkipalat :P Ei mitään muuta. Tosi hyvää, just söin.
Terveellisempää olisi olla vaikka kokonaan syömättä kuin syödä tuollaista "ruokaa".
Minusta minun heinä-elokuinen mökkiruokani on parempaa, eikä mitenkään hankalaa edes tehdä.
Suoraan pesun kautta kasvimaalta: vasta keitetyt uudet perunat, ja läjä hunaja-suolavedessä keitettyjä uusia porkkanoita. Salaattia, jos on. Perunoille kastikkeeksi ruokalusikallinen oikeaa voita. Ja kirsikkatomaatteja, auringon makeiksi kypsyttämiä. Löysiksi keitettyjä kananmunia, jos on.
Ei sitten muuta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveellisempää olisi olla vaikka kokonaan syömättä kuin syödä tuollaista "ruokaa".
No voi vittu pitääkö aina olla niin terveellistä ruokaa.. Välillä tekee ihan hyvää syödä sitä mikä vaan maistuu hyvältä, terveellisyydestä viis! Itse ainakin rakastan perunaa ja varsinkin runsaalla voilla, nam!
Lähes yhtä yksinkertainen, ellei jopa yksinkertaisempi on minun lempiherkkuni: uudet perunat, päälle voita ja kevätsipulia. Nam.
Kaikkein yksinkertaisin terveellisistä ruoista on musta makkara ja sen oma pulukka-kaarnikkahillopullo. Siitä ei ruoka tule terveellisemmäksi, maukkaammaksi tai halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kerron! Nimittäin maksalaatikko, foliovuoka läsäytetään lautaselle ja joko sössätään tai ei sössätä ja muutama minuutti mikrossa. On hyvää!
Minulla on vielä parempi: Pahvikansi poistetaan ja herkku melotaan suuhun. Gourmet versiossa voidaan käyttää lusikkaa ta haarukkaa.. Ihan oikeesti tosihenkilön herkullinen pikaruoka.
On se kamalaa, jos ei aina syö terveellisesti :D Huiii! Itekin syön joskus tuota ruokaa mitä ap.. On kyllä yllättävän maittavaa. Etenkin makkarapalojen kanssa. Makkarapalat tuo ihanasti suolasuutta.
Mikä ihmeen pulukkakaarnikkahillo???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vielä parempi: Pahvikansi poistetaan ja herkku melotaan suuhun. Gourmet versiossa voidaan käyttää lusikkaa ta haarukkaa.. Ihan oikeesti tosihenkilön herkullinen pikaruoka.
Tällä kiusaan yöks-teinejä työpaikalla ;-)
Mun pika: Purkillinen makrillia Liidistä, sen alle keitettyä riissiä kylmänä tai kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty perustelemaan väitettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi vittu pitääkö aina olla niin terveellistä ruokaa.. Välillä tekee ihan hyvää syödä sitä mikä vaan maistuu hyvältä, terveellisyydestä viis! Itse ainakin rakastan perunaa ja varsinkin runsaalla voilla, nam!
Arvaan, että sinä syöt harvemmin mitään terveellistä.
Jaa.