Tuleva treffikumppani luulee minua erinäköiseksi
Minulla on reilusti ylipainoa, finnejä naama täynnä ja rasvainen musta tukka. En siis todellakaan ole mikään kaunotar! Halusin kuitenkin piristää arkeani edes nettideiteillä. No arvaatte varmaan ettei tälläiselle rumilukselle kukaan halua jutella. Niinpä laitoin sinne profiiliin siskoni kuvan, joka on saanut kaikki meidän perheen hyvät geenit. On kaunis, tummahiuksinen ja pitkä ja sopivan urheilullinen. Kerroin kuitenkin oman nimeni ja muut henkilötiedot.
Aloin juttelemaan erittäin komean miehen kanssa, joka on kuin suoraan unelmistani. Nyt ollaan sovittu treffit täksi illaksi Helsinkiin klo 19.00, ja muhun iski paniikki! Aion kyllä mennä sinne, mutta mitä mä sanon? Jääköhän mies, kun näkee mut?
Kommentit (24)
En kyllä joksenkaan usko, että kukaan voisi näin typerästi toimia. Mutta jos nyt jotenkin ihmeellisesti tämä olisi totta, niin jospa ette nyt kuitenkaan siskon kanssa yhdessä menisi niille treffeille. Tuskinpa sisko on edes niin hölmö, että suostuisi tulemaan mukaan. Kerrot miehelle totuuden ja kannattaa jatkossakin pysyä siinä..totuudessa.
Valtaosa miehistä valehtelee ulkonäkönsä netissä, miksei sitten naisetkin? Kaikki ne miehet, jotka olen livenä tavannut, ovat kuvailleet itseään komeiksi herrasmiehiksi. SO NOT! Koska itse olen (ihan silleen oikeasti) nätti ja tyylikäs, on kyllä pettymys ollut suuri, eikä kukaan heistä ole päässyt jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin rumaa naista, etteikö saisi netistä treffejä. 0/5 kun et tiennyt tätä
Minä sovin vuosia sitten netissä treffit. Kuvia ei vaihdettu. Mies ei tullut paikalle. Tarkasti ulkonäköni etukäteen ja laittoi viestiä, että olen vääränlainen. Kai olin susiruma sitten....
Sano ekassa lauseessa, että sulta saa helposti