Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleva treffikumppani luulee minua erinäköiseksi

Vierailija
30.05.2016 |

Minulla on reilusti ylipainoa, finnejä naama täynnä ja rasvainen musta tukka. En siis todellakaan ole mikään kaunotar! Halusin kuitenkin piristää arkeani edes nettideiteillä. No arvaatte varmaan ettei tälläiselle rumilukselle kukaan halua jutella. Niinpä laitoin sinne profiiliin siskoni kuvan, joka on saanut kaikki meidän perheen hyvät geenit. On kaunis, tummahiuksinen ja pitkä ja sopivan urheilullinen. Kerroin kuitenkin oman nimeni ja muut henkilötiedot.

Aloin juttelemaan erittäin komean miehen kanssa, joka on kuin suoraan unelmistani. Nyt ollaan sovittu treffit täksi illaksi Helsinkiin klo 19.00, ja muhun iski paniikki! Aion kyllä mennä sinne, mutta mitä mä sanon? Jääköhän mies, kun näkee mut?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin rumaa naista, etteikö saisi netistä treffejä. 0/5 kun et tiennyt tätä

Vierailija
2/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys, mut ei jatkoon. 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen sopan olet keittänyt mikäli tämä on totta. :D

Vierailija
4/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee heti kun on pannut sinua..

Vierailija
5/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
6/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennusta: saisin deittejä, mutta en ketään kiinnostavia. En kuitenkaan halua laskea omaa tasoani, ja lähteä treffeille jonkun vastenmielisen äijän kanssa :D Ja kyllä on tullut soppa keitettyä!

AP

Vierailija
7/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennusta: saisin deittejä, mutta en ketään kiinnostavia. En kuitenkaan halua laskea omaa tasoani, ja lähteä treffeille jonkun vastenmielisen äijän kanssa :D Ja kyllä on tullut soppa keitettyä!

AP

No mutta jos itsekin olet vastenmielinen ulkonäöltäsi, miksi jonkun hyvännäköisen pitäisi haluta mennä edes treffeille kanssasi?

Vierailija
8/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran siskosi kuvaa olet käyttänyt, lähetät sitten varmaan sen siskosi sinne treffeille niin vältyt itsesi nolaamiselta ja miehen pettymiseltä :) 

Vierailija
9/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kuin moraalisaarnaa tulee avmammoilta: sisko tietää jo. Kerroin heti tänään, kun tuli pupu pöksyyn. Sisko on mua ennenkin pelastanut vaikka mistä, ei loukkaantunut kuvansa käytöstä vaan suhtautui asiaan melko arkisesti. Ja siskoa en treffeille pistä miehen kanssa, josta olen itse kiinnostunut. Mutta sisko saa kyllä tulla mukaan. Selvitämme asian sitten kolmistaan.

Ap

Vierailija
10/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen 0. Lopeta jo.

Vierailija
11/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, älä nyt hätäile, ennen kuin olet oikeasti nähnyt miehen... Saatat vielä yllättyä yhtä iloisesti kuin hänkin =)

Vierailija
12/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmw provoja ihmiset tylsyyksissään keksii. :D

Vierailija
13/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miltä tuntuisi, jos mies tekisi sinulle samoin?

Miten reagoisit?

Vierailija
14/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan ainut (vai olenko?), jonka nettitreffi on jättänyt tulematta paikalle, kun on ensin varmaan jostain nurkan takaa tsekannut ulkonäön eikä pitänyt siitä.

Vierailija
15/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Jos tää on totta niin tajuat varmasti itsekin ettei tuossa ole mitään järkeä. Susta saa heti alkuun valheellisen kuvan ja sen jälkeen varsinkin on vaikea tykästyä siihen todelliseen kuvaan.

Vierailija
16/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun pakkelia kehiin ja hemputin tiukka Korsetti päälle

Vierailija
17/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lopahtanut fiilis siihen, että toinen onkin ollut huomattavasti ylipainoisempi kuin kuvista on antanut ymmärtää. Hyvät kuvakulmat ja sopivalla rajauksella. Lisäksi selvästi vanhoja kuvia.

Kehuttu etukäteen kuinka sporttisia ja liikunnallisia ovat.. Päältäkin näkee, että todellisuus toinen.

Vierailija
18/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese ny ainakin hiukses jos ne kerta on niin rasvaset.

Vierailija
19/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kehittäisit sitä ulkonäköäsi, mikäli et ole siihen tyytyväinen?

Vierailija
20/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän esitettiin televisiossa jo vuosi-pari sitten? Suomalainen tv-elokuva tai - sarja valehtelusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän