Truplat
Hello,
mun sähköposti temppuilee oikein kunnolla, enkä siis pysty vastaamaan saamaani viestiin.
Mut voi poistaa sieltä Truplien/Kuttujen uusilta sivuilta. En todellakaan ehdi kirjoitella (ja koulukiireet senkun lisääntyy loppua kohden), eikä ukkelikaan ole ehtinyt siirtää niitä kuvia mun koneelle. Sillon kun teillä oli se tapaaminen unohdin kertoa, että me otettiinkin varaslähtö hiihtolomalle ja oltiin sillon jo pohjoisessa. Just tänään tultiin.
Ja se mun tuplailu häämöttää jossain hamassa tulevaisuudessa. Huhuilen teitä sitten uudelleen jos aikaa jostain löytyy.
Oikein ihanaa kevättä kaikille rakkaille Kutuille
-m-
Kommentit (24)
Kiitos onnitteluista! Infoan Kuttulaan, että olet laitellut viestiä meille :o)
Serppu
Kuttulassa immeiset ootavat sua jo joten ilmoittele kun saat nettiyhteyden ja pääset pinoihin aktiivisesti!!
NIIN JA TERVETULOA KUNHAN KERKEÄT!!! =)
Marieela kera Palleron 24+1
Omia kuulumisia hieman...Eli juuri palasime aurinkolomalta, Karibian auringosta ja kuumuudesta...olipahan mukava ja ikimuistoinen reissu! Ja tosiaankin, kuulun vielä siihen kuttujen pieneen joukkoon, ettei tuplausta ole tiedossa vielä useaan vuoteen eli normaalia työ- ja opiskeluarkea jatketaan miehen kanssa kaksistaan.
Nekku: Kunhan saat koneen toimintaan, niin tulehan takaisin kuttujen pariin! Siellä odotellaan kuulumisia!
Masuli: Sitten kunhan sinulla on enemmän aikaa koulukiireiltä ja ehtisit paremmin kuttujen pariin kirjoittelemaan, niin tiedottele itsestäsi, niin katsotaan tilanne uudestaan! Kuttulassa kun arvostetaan sitä aktiivista osallistumista ja toisiin tutustumista... :-) Mutta mukavaa kevään jatkoa minunkin puolesta!
Pakko kirjotella täältä töistä kun huomasin Kuttujen kuulumisia J
Oi, [b]Serppu[/b] miten ihanaa kuulla että olet saanut pienen tyttösen! Hurjan suuret onnittelut (täytyy käydä joku päivä lukemassa synnytystarinaakin!)
[b]Neiti[/b], täällä tippalinssissä iloisista kuulumisistasi! Paljon oon miettinytkin miten leikkaus loppujen lopuksi sujui.. Hyviä vointeja koko perheelle!
Meillä onkin jo uudessa kodissa tietsikka :) Varmaan joku päivä saadaan nettikin - täytyy sit ilmotella, että jos vaikka ottaisitte nekkusenkin uudestaan juttusille :D Mies tuossa toissa iltana sanoikin että " kyllä sun pitäis jo päästä takas kuttujen seuraan.." Sanoin vaan et niin pitäis - tosiaan teitä kaikkia kaipaa niiin kauheesti..
Oikein aurinkoista ja lämmintä kevään odotusta sinne Kuttulaan!! Nyt täytyyy laittaa putiikin ovet kii ja lähtee kottiin päin :)