Naiset: Millaisia juoksuvaatteita käytätte......
mistä ei näy alushousut läpi tai sitten peffa?? Tuntuu et kaikista merkeistä näkyy läpi kun materiaali niin ohutta ja hengittävää? Kokeiltu 2XU, Nike, Kari Traa, Under Armour......kaikista näkyy, oli sitten hipsterit/stringit alla? Apua :(
Kommentit (102)
Nää olen aika hyväksi havainnu viileämmällä kelillä.
https://www.xxl.fi/adidas-sq-clima-track-pant-naisten-juoksuhousut/p/11…
Muutoin mennään sortseilla.
Vierailija kirjoitti:
Nää olen aika hyväksi havainnu viileämmällä kelillä.
https://www.xxl.fi/adidas-sq-clima-track-pant-naisten-juoksuhousut/p/11…Muutoin mennään sortseilla.
No ihan on uudenaikaiset tuulihousut,ei jatkoon. Kyllä ne pitää olla "makkarankuoret" millä tämä nainen juoksee N 46v
Tehkää kuten Beyonce keikalla. Matami laittaa neljät sukkahousut päällekkäin, että reidet näyttäis hyviltä. Pikaisesti ajateltuna täytyyhän tuon toimia myös trikoissa. Eli neljät halvat henkkamaukkalurexit päällekkäin ja ei pitäisi näkyä hehtaarihousujen.
Ja voisi olettaa, että erittäin mukava ja kiristämätön asu kesähelteillä.
You're welcome.
(tai sit voi tosiaan kokeilla niitä ---- oho, shortseja).
H&M:ltä olen löytänyt trikoita, jotka eivät kuulla läpi. Omistan myös parit niken paksummat trikoot, jotka on tarkoitettu viileämpiin ilmoihin, jopa talvilenkkeilyyn. Kesällä kuumat, mutta syksyllä ihan passelit taas, eikä näy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää akat shortseja! Ei tarvi miettiä näkyykö pikkarit, eivät hiosta ja ovat mukavat päällä.
Oletko joku "vanha" AV nainen kuin noin kirjoittelet????
Miks tarvis ollavanha? Kyllähän noita reisiä ja pakaroita tuollanäkee josmonenlaista....monenikäisiä.
Mä pidän trikoita plus päällä kevyitä sortseja. Niitä suosittelen niillekin jotka on tollanen läpinäkyvyysongelma.
En ole siihen hassuun trikoomuotiin ees päässyt. Vielä ainakaan. Salilla ok.
Vierailija kirjoitti:
H&M:ltä olen löytänyt trikoita, jotka eivät kuulla läpi. Omistan myös parit niken paksummat trikoot, jotka on tarkoitettu viileämpiin ilmoihin, jopa talvilenkkeilyyn. Kesällä kuumat, mutta syksyllä ihan passelit taas, eikä näy läpi.
Ikää sulla taitaa olla 20-25v kun käyt H&M ostoksilla? Mites tämmönen 45v nainen voi mennä ostaa trikoita sieltä, myyjätkin taitaa nauraa, mut onneton nettikauppa on OK :) Pitääkö olla kokoa isompaa vai meneekö sama koko kuin muissa merkeissä esim. Niken, Adidas ja Craft???
Läpinäkyvät juoksutrikoot on nyt HOT :) M44v
Tää on kyllä mulle ihan outo ongelma. Perheessämme oikeastaan kaikki juoksevat ja en ole kyllä huomannut, ett kenenkään trikoista kuultaisi yhtään mitään läpi! Itse asiassa keskustelimme vanhemman tyttäreni (18v) kanssa tästä "ongelmasta" ja vaikka hän miten pyllisteli ja kumarteli niin ei kyllä näkynyt läpi mitään. Ihan normaaleja Niken, Trimtexin ja Nonamen trikoita meillä käytetään. Ja normaalit alushousut on alla, ei mitään stringejä.
Tytär kyllä arveli, että johtuisiko tuo "läpinäkyvyys" siitä, että on aika iso takapuoli ja heikkolaatuiset trikoot? Meidän perheessä kaikki ovat aika pienipeppuisia ja trikoot eivät kiristä takapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä mulle ihan outo ongelma. Perheessämme oikeastaan kaikki juoksevat ja en ole kyllä huomannut, ett kenenkään trikoista kuultaisi yhtään mitään läpi! Itse asiassa keskustelimme vanhemman tyttäreni (18v) kanssa tästä "ongelmasta" ja vaikka hän miten pyllisteli ja kumarteli niin ei kyllä näkynyt läpi mitään. Ihan normaaleja Niken, Trimtexin ja Nonamen trikoita meillä käytetään. Ja normaalit alushousut on alla, ei mitään stringejä.
Tytär kyllä arveli, että johtuisiko tuo "läpinäkyvyys" siitä, että on aika iso takapuoli ja heikkolaatuiset trikoot? Meidän perheessä kaikki ovat aika pienipeppuisia ja trikoot eivät kiristä takapuolesta.
Oletko itse minkä ikäinen ja mikä on sun juoksutrikoiden koko?? Minkä mallinen peppusi on ja onko se sun mielestä pieni, keskisuuri vai iso peppu??
henkkamaukoista ei näy läpi. ja muutenkin ovat halvimpia. jag gillar :) ja on siellä xl kokoakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse minkä ikäinen ja mikä on sun juoksutrikoiden koko?? Minkä mallinen peppusi on ja onko se sun mielestä pieni, keskisuuri vai iso peppu??
Oon ite 43v ja mulla on Nikeltä kokoa S ja Trimtexiltä kokoa M. Pienipeppuinen olen. Ihan SloggyMidit on alushousuina.
Mulla on henkkamaukan shortsit, joskus keväällä ostettu. Hyvät on ollu, vetoketjulliset taskut on se isoin plussa kun pitää saada puhelin ja avaimet mukaan. 8-15 km lenkkejä teen useamman kerran viikossa. On mukavat eikä näy perse läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ite 43v ja mulla on Nikeltä kokoa S ja Trimtexiltä kokoa M. Pienipeppuinen olen. Ihan SloggyMidit on alushousuina.
Eli vm.1973??? Mitkä mitat pituus/paino, kun tossa iässä omistat "pienenpepun"??? Mistä tilaat Trimtexin trikoot ja Niket taidat ostaa Intersport/XXL/Stadium?? Oletko koskaan kokeillu stringejä juoksutrikoiden kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö koskaan käytä stringejä vaikka peppusi sen kestäisi????
Mulla h&m urheiluvaatteista ei näy läpi ainakaan
Ostan kuviollisia. Esim hennesillä on välillä kivoja kuviollisia juoksuhousuja, niin ei näy niin selkeästi alushousut läpi toisin kuin yksivärisistä juoksuhousuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää sulla taitaa olla 20-25v kun käyt H&M ostoksilla? Mites tämmönen 45v nainen voi mennä ostaa trikoita sieltä, myyjätkin taitaa nauraa, mut onneton nettikauppa on OK :) Pitääkö olla kokoa isompaa vai meneekö sama koko kuin muissa merkeissä esim. Niken, Adidas ja Craft???
Öh miksi ihmeessä ikä estää käymästä jossain kaupassa ostoksilla? Hirveen vaikeeta on elämä jos ei uskalla henkkamaukassa käydä.
Burkhaa tietysti, sillä haluan pysyä lenkkeillessäkin muodin mukana.
Kannattaa viileämmille ilmoille ostaa juoksutakki, joka yltää pakaroiden yli. Tulee kivempi fiilis. Omani on OW.