Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välit sisarruksiin ja lähipiiriin!

Vierailija
30.05.2016 |

Jos sinulla tulisi vaikeuksia elämässä, niin kehen voisit tukeutua? Puolisoon nyt varmaankin, mutta jos koko perheellänne olisi vaikeuksia, niin kuka teitä auttaisi? Vanhempasi? Puolisosi vanhemmat? Sisarrukset? Puolison sisarrukset? Itse juuri ajattelin, että mua ja mun perhettä ei oikeasti auttaisi kukaan, hirveä ajatus, mutta minkäs teet. Omat vanhemmat niin vanhoja ja pienellä eläkkeellä että heiltä voisi olettaa korkeintaan ymmärrystä kuunnella vaikeuksia, mutta mitään konkreettista apua en olettaisi. Puolison äiti myös jo vanha mutta kohtuullisen varakas, hän ei ikinä auttaisi taloudellisesti eikä muutenkaan. Oma sisarrukseni on puolisonsa ohjauksesta tekemisissä vain puolisonsa sisarruksen kanssa eikä mitään kiinnostusta olisi meidän perhettä kohtaan. Oman puolisoni sisarrukset etääntyneet toisistaan täysin. Kyllä vaan voi perheenäkin olla aika yksin, omana yksikkönään. Tarkoitan auttamisella muutakin kuin taloudellista apua, kuten henkistä tukemista, keskustelua, läsnäoloa toisten elämässä. Jäljelle jää vielä ystävät, joita ei helpolla lähtisi kuormittamaan, varsinkin kun monilla heistä ihan omia vaikeuksia ja haasteita riittävästi. Tämä on nyt sitten sitä turvaverkon puuttumista!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun sisaRRus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla