Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vertaistukea kiitos: tapasin ihan idiootin miehen, mutta en pääse eroon.

Vierailija
01.07.2008 |

Miehellä on tunne-elämän ongelmia, seksiaddiktio, kommunikaatio-ongelmia, muita naisia ja vaikeuksia potenssin kanssa. Todellinen unelmien poikamies siis!

Mulle otti alunperin itsetunnon päälle, että mies ei palvonutkaan maata allani. Päätin pistää sen pään niin sekaisin, että se ei tiedä mikä iski ja lempata sen tylysti tyyliin siitäs sait!

Nyt pelaaminen ja pyörittäminen addiktoi mut niin pahasti, että en pääse siitä eroon. Tapaamme todella harvoin, mutta tekstailemme ja meilailemme sitäkin enemmän. Osaan arvata mitä hän vastaa ja osaan pelata aina sanani oikein, jotta hän on tyytyväinen. Mikään tunne tai ajatus ei ole koskaan se mitä ajattelen tai tunnen. Sinnepäin, mutta valehtelen enemmän kuin Peppi Pitkätossu.

Mies on jopa kännykässäni nimellä piru parka, jotta muistan olla ottamatta liian tosissani.

Kertokaa mulle kuinka lapsellista ja typerää se on. Olen kuitenkin 38-vuotias yh! Miehen imartelu sivelee itsetuntoani, mutta mitään oikeita tunteita ei ole.

Jos on paha päivä, haukkukaa tähän:

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tajunnut olennaiset asiat jo. Kestänee vielä hetken, että ymmärrät sen olevan ihan täysin pissa-aivo! Hanki uusi normaali, etkä muista viikossa koko miestä.

Tsemppiä.

Vierailija
2/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää ylpeytesi ja lähde koko jutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tule kynsille....

Vierailija
4/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ihan pöhkö sentään. Tää ei voi kauaa jatkua, ja olen jo pakittamassa, mutta en ihan vielä ole päässyt ulos asti.

ap

Vierailija
5/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin taitava manipulaattori, niin kait osaat peleta itsesi siististi myös ulos? ;)

Vierailija
6/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelemalla, miten hauskaa on kun kerrankin voi lempata jonkun ilman että tarvitsee yhtään säästellä sen tunteita tai yrittää pysyä ystävinä. Kerrot asian sille ilmoitusluontoisesti ja kävelet taaksesi katsomatta pois.

Vierailija
7/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rakastunutta, eikö? Sehän olisi helponta jos miehellä on tunne-elämän ongelmai.

Nimim. en osaa pelata, koska olen ollut 20 vuotta naimisissa

Vierailija
8/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman laatuista ajanhukkaa.

Vierailija
9/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kerran on NOIN idiootti, niin et voi kauaa kestää.

Vierailija
10/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostaa kaikille miehille

Vierailija
11/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääsekään enää eroon vastaavasta miehestä.... renttu rekkamies...

Vierailija
12/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis aina muistaa fiilistellä, että tuleeko jutusta enemmän hyvä kuin paha mieli. Täällä se on varmaan 50 - 50.

Ollaan me parempia kuin ne, joten yritetään päästä eroon, jookos?

ap

Vierailija
13/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt varmaan kelpaa elvistellä, ihan mahtavaa toimintaa! Vaarana on, että tukehdutte omaan näppäryyteenne, voi voi voi

Vierailija
14/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat heti satasen jos saat sen äijän mun elämästä. Mä en jostain syystä saa.

ap

Vierailija
15/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihmislajin säilymiseksi naisilla erittyy "rakastumishormonia" kun ne tapaa jonkun edes siedettävän lisääntyjän. Ttätä hormonia erittyy noin kaksi vuotta tapaamisesta (tämä on peräisin jo kivikaudelta, kaksi vuotta nainen tarvitsi miestä saadakseen lapsensa niin isoksi että sen kanssa selviää hengissä yksin). Siksi naisilta menee pää sekaisin eikä ne pysty järkeviin päätöksiin. Ajattele tätä ja laita se ukko pellolle, kahden vuoden kuluttua viimestään osaisit kuitenkin irrottautua siitä.

Vierailija
16/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää, että luulet itse pyörittäväsi koko showta mutta oikeasti pyörittäjä on tuo mies. Tuotat miehelle suunnatonta hupia, kun yrität vedellä naruista ja tehdä temppujasi ja hän arvaa ne jo etukäteen.

Hänellä on myös ennen ollut monia naisia yhtä aikaa. Hän tuntee katselevansa akvaariokaloja, jotka pyörivät yhden uroksen ympärillä, kun hän katselee teitä naisiaan. Ja nauttii näytelmästä. Eräänä päivänä hän kyllästyy teihin ja vaihtaa teidät uusiin kaloihin.

Ole sinä tällä kertaa ensimmäinen. Saattaisit päästä yllättämään hänet.

Auttaako?

Vierailija
17/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lisää lisää... suorastaan verratonta.

ap

Vierailija
18/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla todella kipee ja samanaikaisesti varsin yksinkertainen. Joku hirveen näkönen lehmä jonka itsetunto kohoaa joistan fuckin meileista ja teinitekstareista.. Hoh hoijaa.

Vierailija
19/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

askel kerrallaan. Ja lopuksi teet ihan kylmät eli et ota enää mitään yhteyttä. Mies alkaa varmaan siinä vaiheessa ruikuttamaan takaisin.

Vierailija
20/25 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään hakkaaminen seinään sattuu.