Vertaistukea kiitos: tapasin ihan idiootin miehen, mutta en pääse eroon.
Miehellä on tunne-elämän ongelmia, seksiaddiktio, kommunikaatio-ongelmia, muita naisia ja vaikeuksia potenssin kanssa. Todellinen unelmien poikamies siis!
Mulle otti alunperin itsetunnon päälle, että mies ei palvonutkaan maata allani. Päätin pistää sen pään niin sekaisin, että se ei tiedä mikä iski ja lempata sen tylysti tyyliin siitäs sait!
Nyt pelaaminen ja pyörittäminen addiktoi mut niin pahasti, että en pääse siitä eroon. Tapaamme todella harvoin, mutta tekstailemme ja meilailemme sitäkin enemmän. Osaan arvata mitä hän vastaa ja osaan pelata aina sanani oikein, jotta hän on tyytyväinen. Mikään tunne tai ajatus ei ole koskaan se mitä ajattelen tai tunnen. Sinnepäin, mutta valehtelen enemmän kuin Peppi Pitkätossu.
Mies on jopa kännykässäni nimellä piru parka, jotta muistan olla ottamatta liian tosissani.
Kertokaa mulle kuinka lapsellista ja typerää se on. Olen kuitenkin 38-vuotias yh! Miehen imartelu sivelee itsetuntoani, mutta mitään oikeita tunteita ei ole.
Jos on paha päivä, haukkukaa tähän:
Kommentit (25)
Pitäiskö sun ite alkaa elää enemmän ja arvostella muita vähemmän... Häpee ite angstinen..
Eihän sitä oikeeta löydä koskaan ellei edes voi testailla..
Mun mielestä urpoja ja juntteja on yhtälailla naisia kuin miehiä, jos tolta tuntuu luulisin että ette todellakaan ole toisillenne tarkoitettuja, toinen saattaa oikeesti luulla että rakastat sitä vaik ois miten juntti, ni sano sille jotain...
ja päivämäärähän tais olla jopa 1.7.08 :D
että juttu ei toimi. Noi sun jutut on selittelyä vaan itsellesi.
Homma loppuu itsestään vasta ja kun sun huuma haihtuu. Se ei haihdu niin kauan kuin sekstaatte.
kyllä miehet taitavat palvoa silti sitä keskivartalon kohdilla olevaa piirakkaa HIMPPASEN verran enemmän kuin maata jalkojesi alla :D !!!
stjupeed... äijä käy painaa sua tasan silloin kun sille sopii, joten ihan sama mitä paskaa luulet lirkuttavasi ns "oikeita lemmen lurinoita" viesteihisi, sillä sillä pelkurilla on vain pillu mielessä, ja jos se urpo jotain sulle on luvannut, ja imartelu sivelee sua niin paljon ni antaa palaa peppi- linja vaan jatkossakin, sillä tyhjiä lupauksia miehet on helvetin taitavia sepostaa kun niillä pillun kuvat vilkkuu silmissä..ei niitä kiinnosta ku next fuck, ja noit on aina mielenkiintosta tsiigailla et mitä oskar performansseja tulee kun ne on dumppaamassa.tää ei ole muuta ku elämän tosiasioita, joten herää jo..satutat vaan ittees ja rikot ittees tollasella "vitun siistillä pelillä".. vittuako tollasia miellytät..läpinäkyviä paskakasoja joilla ei ole munaa sanoa suoraan et : " hei, sä oot nyt mun uus fuck- buddy, sit mä skippaan sut koska en arvosta naisii.. jee.. vitun miehekästä.. narsisti besservisser.. mikä vitun pelaaminen.. se pelaa omaa peliä huom. yksin! ei sun kanssa, mut oishan se sille helpompaa jos luulisit et teil on jotain yhteistä kivaa jännää geimiä :O vittu mitä paskaa !!!!!.... - empty rooms...
Nyt laitat deitti-ilmon jonnekin ja alaat pelaamaan jonkun muun kanssa.
ap