Voi sitä huutoa
Eilen kyselin mahdollisuutta rakasteluun, mutta oli taas joku lehti kesken ja telkkarista tuli just "se" sarja. No kaivelin salaa tilaamani tekopimperon sängyn alta ja hoitelin sillä itseni. Voi sitä huutoa.....
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pitelen miehen lelua kun hän lykkii siihen menkkojen aikana.
Kiihottavaa katsella .
Mutta minuun ei saa koskeaKuulostas aika mielenkiintoselta.Hyväiletkö palleja samalla?Onko teillä fleshlight lelu?
En koske mieheen, vain leluun.
Onko koskaa teill toiste päin mies dildottaa sua?
Ulkosuomalainen kirjoitti:
Kyllähän tämä on ihan loogista. Jos seksi on hyvää nainen haluaa sitä oikeastaan milloin vaan. Jos se taas on huonoa niin siivoaminenkin on mukavampaa. Aika paljon on kiinni siis siitä miten mies naisen huomioi. Seksi on kahden kauppa. Jos ei just yhden session aikana niin ainakin viikkotasolla. En voi kuvitella naista, joka ei halua huomiota, pitkää lämmittelyä ja rakkaudella tehtyä orgasmia.
Kuinka monen naisen kanssa olet seurustellut? Naisiakin on kuule aika moneen junaan. Osaa ei kiinnosta oikeastaan koskaan, toisia melkein aina. Ja sitten kaikenlaista siltä väliltä.
Ja toisaalta tuo miehenkin halukkuus huomioida naista on riippuvainen naisen käytöksestä. Ja monella miehellä se toimii niin päin, että saatuaan hyvää seksiä se huomiointi tulee kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ärsyttää nää avaukset kun itsellä on pihtarimies, suuttuu kanssa jos koskettelen itseäni..
Miten voi suuttua?Luulis hänen innostuvan siitä?
No raivostuu, koska ei itse halua ja minä näytän näin että minä taas tahtoisin, eli olen epäreilu kumppani joka ei ota huomioon toisen tunteita.
Pikku dildo show kun mies astuu kammarii.eiköhä siin ala halut palaamaa.Sehän vois vaikka nuolla sua?
Miten innostuisi asian esittelystä kun jo salaa kiinnijääminen ärsyttää ja ahdistaa häntä. On siis masentunut eikä häntä kiinnosta mikään seksiin liittyvä (voidaan kävellä yhdessä kadulla ja minä vilkuilen enemmän kuumia kesävaatetettuja naisia), siispä pahin "katso nyt kun et suostu ja minä haluan, olet huono kumppani" -lällätys olisi joku dildoshow... Ja tosiaan nyt kun on sairautensa vuoksi lähes aseksuaali niin ei hän halua nuollakaan, pitää sitä ällöttävänä eikä seksuaaliseen tekoon voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ärsyttää nää avaukset kun itsellä on pihtarimies, suuttuu kanssa jos koskettelen itseäni..
Miten voi suuttua?Luulis hänen innostuvan siitä?
No raivostuu, koska ei itse halua ja minä näytän näin että minä taas tahtoisin, eli olen epäreilu kumppani joka ei ota huomioon toisen tunteita.
Pikku dildo show kun mies astuu kammarii.eiköhä siin ala halut palaamaa.Sehän vois vaikka nuolla sua?
Miten innostuisi asian esittelystä kun jo salaa kiinnijääminen ärsyttää ja ahdistaa häntä. On siis masentunut eikä häntä kiinnosta mikään seksiin liittyvä (voidaan kävellä yhdessä kadulla ja minä vilkuilen enemmän kuumia kesävaatetettuja naisia), siispä pahin "katso nyt kun et suostu ja minä haluan, olet huono kumppani" -lällätys olisi joku dildoshow... Ja tosiaan nyt kun on sairautensa vuoksi lähes aseksuaali niin ei hän halua nuollakaan, pitää sitä ällöttävänä eikä seksuaaliseen tekoon voi pakottaa.
Aika patti tilanne sul.Mull onnex ei noin paha.Tyttis ehkä 2-3kertaa suostuu seksii kuukaudessa.Mitää aloitetta hän ei tee.Eihän toi pelkkä sormettaminen ja dildottaminen ole hauskaa parisuhteessa.Itse joudun kans pitää omaa kivaa.1-2 kert.viikko.Sehän on parasta kun pääsee nuolemaa just sheivattua pillua nam...Ootteko käyneet lääkäriss miehen kans.Eikö häntä häiritse se ettei pysty tyydyttää sua?
Kumpi teistä huusi, sinä vai pimpsusi? Tutkimuksen mukaan pettää huutaa. Varmaan ollut hirveä huuto ainakin sinun puolesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä on vissiin menossa joku seksin kartoitus kun kaikki kiinnostaa ko alueella. Olen aikeissa ostaa miehelle tekopimeron ihan käsihommien lisämausteeksi ja tokihan tuo saa sitä itsekin käyttää, kunhan ei sellaista salaa tee :D Parasta olisi jos käyttäisi sitä rouvansa nähden..
Kyllä monen miehenkin mielestä olisi parasta, että naiset käyttäisivät sauvojaan miestensä nähden. Jostain kumman syystä iso osa naisista ei tähän ikinä suostu. Ja nekin ketkä suostuvat haluavat nauttia myös privaatisti.
Loppuun asti en toisen nähden pysty, mutta kiihottaa kovasti puolison katselu. Ja kyyti on aika mahtavaa kun mies pääsee mukaan.. Omaa kivaa voi olla silti ja onkin. Sauvaa vierastan kyllä, mutta muilla leluilla ja sormetus etenkin tuntuu ukkoa kiihottavan.
Itse haluaisin melkein joka päivä seksiä mutta emäntä ei oikein syty kun aina väsyttää, kännykkä kourassa tai töllöstä tulee jotain. Taitaapi mielummin yksin tyydytellä itseään ja eilenkin sain mennä yksinäni nukkumaan kunnes emäntä tuli 4h päästä viereen, käänsi selän ja simahti.
On hän sanonut että seksi on mahtavaa mutta väkisinkin alkaa ihmetyttää tuollainen toiminta.
Kertokaas joku miksi mahdollisesti valehtelette nauttivanne mutta kuitenkin mielummin näperrätte itseänne yksinänne kuin olisitte äijänne kanssa?
Emäntä sormetti itseään mökillä. Itse runkkasin samalla kun katselin ja eipä aikaakaan kun tulin. Hänkin huomasi laukeemiseni ja sitten hänkin sai. Hieman hämilläni olin homman jälkeen, sillä ennen tällaista ei ole tapahtunut. Nyt jälkeenpäin asia mielessä kaikenaikaa ja mieli tekis tehdä homma uudelleen mutta en kehtaa pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Emäntä sormetti itseään mökillä. Itse runkkasin samalla kun katselin ja eipä aikaakaan kun tulin. Hänkin huomasi laukeemiseni ja sitten hänkin sai. Hieman hämilläni olin homman jälkeen, sillä ennen tällaista ei ole tapahtunut. Nyt jälkeenpäin asia mielessä kaikenaikaa ja mieli tekis tehdä homma uudelleen mutta en kehtaa pyytää.
Siis olitteko samassa huoneessa vai katsoitko sinä ikkunasta ym?Jäi vähän epäselväks.
Jos puoliso tv:n takia kieltäytyy seksistä niin aina voi odotella hereillä. Ja jos ei jaksa/viitsi niin yllätä kulti ja hanki tallentava digiboxi tai elisa viihde tms ja ei ole sidottu siihen telkkaan :D
Kyllä siinä mammalla naama venähtää kun sanot "ei hätää, menee talteen, mennään laittamaan piiloon makkariin.."
Siis olin kontillaan hänen jalkovälissä samalla kun hän sormetti. Oltiin siinä jo puuhailtu ja sitten se vaan yllättäen pääty tähän. Valitti hieman kuivuutta ja siirsin kätensä jalkoväliinsä. Yllätys oli se että sormet toimi todella hyvin. Ei siis mikään ensikertalainen. Näky hommasta todella nauttivan, siksi laukesinkin niin nopeasti.
Nyt asia kiihottaa kovin ja ajattelinkin huomenaamulla koettaa uudelleen ???
En koske mieheen, vain leluun.