Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin teinityttö käyttää veljensä vanhoja vaatteita, säälittää

Vierailija
30.05.2016 |

Olen joskus häntä jututtanut ja hän väittää pitävänsä niistä. Mutta ihan oikeasti, kuka 15-vuotias haluaa pukeutua maastohousuihin ja lähes yksiomaan mustiin huppareihin? Olisiko perhe niin köyhä? Ainakin vanhemmat polttavat tupakkaa että näkee sitten mikä heille on lapsia tärkeämpää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia kuuluu sulle, koska...

Vierailija
2/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti jäi leskeksi ollessani 10 vuotias. Meitä lapsia oli 3, minä nuorin. Koskaan en saanut mtään uutta vaatetta. Olin lahjakas urheilussa. Erityisen katkera olin siitä että sain hopeaa pikajuoksussa vain sen takia että juoksin sen 2 numeroa liian suurissa lenkkareissa jotka tietysti olin sisaruksiltani perinyt.

Mutta saatiin pidettyä kotitalo ja nälässä ei tarvinut olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transpoika :)

Vierailija
4/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin isäni vanhoja (siis todella vanhoja, jotain 30 vuotta vanhoja) vaatteita, kun olin teini. Meillä oli sellainen pieni hippikausi kavereiden kanssa. Myös äitini 60-70-luvun talvilippiksen kaivoin aitasta.

Olin/oltiin kyllä köyhiä, mutta oli kavereissa niitä parempien perheiden lapsiakin.

Vierailija
5/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä teninityttö kerää veljiensä ja isänsä kaapeista vaatteer, ja kaupasta ostetutkin valitsee usein miestenosastolta, tai vähintään näyttävät unisex- vaatteilta.

Ei säälitä, kun on oma valinta, ei halua toisenlaisia

Vierailija
6/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä teninityttö kerää veljiensä ja isänsä kaapeista vaatteer, ja kaupasta ostetutkin valitsee usein miestenosastolta, tai vähintään näyttävät unisex- vaatteilta.

Ei säälitä, kun on oma valinta, ei halua toisenlaisia

Ja ei meillä kukaan polta, ja molemmat vanhemmat töissä. Ja teini itsekin toista kesää kesätöissä

Vierailija
7/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti nykyteinityttöjen vaatteet voi olla tosi poikamaisia, tyyliin harmaata löysää collegepaitaa jne. Eivät kaikki todellakaan käytä jotain pikkusieviä vaatteita tai valkoisia tiukkoja huppareita.

Minäkin, parin teinipojan äiti, käytän monesti poikieni huppareita :) koska ovat kivoja päällä, muodinmukaisia ja ! Merkkivaatteita ! :) ovat siis kalliimpia kuin omat vaatteeni. DC:n tai Volcomin suoralippoja en ole heiltä toistaiseksi sosialisoinut ;)

Vierailija
8/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lainailen vähän väliä isoveljeni vaatteita, sillä ne ovat yksinkertaisesti mukavampia päällä

Vierailija
9/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transpoika :)

Ei välttämättä :)