Kertokaa nyt hyvät
palstalaiset hyviä neuvoja.
Ennen mies teki liki aina aloitteen petipuuhiin. Sitten jossain vaiheessa rohkaistuin ja aloin itsekin tekemään.(mies siis mainitsi asiasta) Sillä mentiin jonkin aikaa. Nyt olen kuitenkin saanut pari kertaa pakit. Enkä ole varma miksi. Edellisen kerran jotenkin luin rivien välistä, ettei tykkää kun käy suoraan vehkeisiin kiinni. Olen mielestäni yrittänyt lähestyä rauhallisesti. Silittelemällä, halaamalla tms. Mutta eipä tuo näytä syttyvän. Jatkaa vaan puuhaansa mitä on juuri silloin tekemässä enkä siis saa vastakaikua. Lämmittele siinä sitten. Ja ollaan oltu vuosia yhdessä. Tämä on nyt jonkun aikaa ollut tällaista.
Kommentit (50)
Sorrutko nyt vähän turhan stereotyyppiseen ajatteeluun, että miehen tekee aina mieli seksiä? Kun se ei pidäkään paikaansa niin kiukuttelet kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut?
Suoraa vehkeisiin kiinni ja mies ei innostunutkaan :D :D :D Miehen saa raiskata?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet aina suostunut seksiin kun mies tekee aloitteen? Jos olet niin miksi?
Ihan siksi koska muutenkin tapahtuu mitään liian harvoin. Miehelle riittäisi varmaa kerta kuukauteen. Itselle olisi sopiva jos edes kerran viikkon tapahtuisi.
Eli mies on keskittynyt tekemään jotakin ja sinä yrität keskeyttää sitä. Se ei häntä lämmitä vaan tuntuu epäkunnioittavalta. Tämä ei tarkoita että se tekeminen olisi sinua tärkeämpää, mutta sillä hetkellä hänen mielensä on kohdistettu muualle.
Älä missään tapauksessa ala mustasukkaiseksi sille puuhalle, älä yritä kieltää tai rajoittaa sitä, tai syyllistää miestä sen tekemisestä. Siitä ei ole kuin vahinkoa. Odota, että hän lopettaa tekemisensä, niin huomaat että hän on paljon vastaanottavaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siksi koska muutenkin tapahtuu mitään liian harvoin. Miehelle riittäisi varmaa kerta kuukauteen. Itselle olisi sopiva jos edes kerran viikkon tapahtuisi.
Sitten sinun pitää löytää mies joka haluaa kerran viikkoon...
Vierailija kirjoitti:
Eli mies on keskittynyt tekemään jotakin ja sinä yrität keskeyttää sitä. Se ei häntä lämmitä vaan tuntuu epäkunnioittavalta. Tämä ei tarkoita että se tekeminen olisi sinua tärkeämpää, mutta sillä hetkellä hänen mielensä on kohdistettu muualle.
Älä missään tapauksessa ala mustasukkaiseksi sille puuhalle, älä yritä kieltää tai rajoittaa sitä, tai syyllistää miestä sen tekemisestä. Siitä ei ole kuin vahinkoa. Odota, että hän lopettaa tekemisensä, niin huomaat että hän on paljon vastaanottavaisempi.
Mutta kun hän tekee kokoajan jotain. Ei ole hetkeä jolloin olisi vaan jouten.
Vierailija kirjoitti:
Silitteletkö ja halaatko miestä vain saadaksesi seksiä?
En todellakaan. Kaipaisin kovasti ihan läheisyyttäkin. Ilman seksiä. Ei tuo puhu eikä pussaa.
Miten ihmeessä pitäisi lähestyä kun koskaan ei kelpaa, että mennään suoraan asiaan. Ei auta, että silittelen, halaan ja pussaan.
Mitkään seksipöksy alusvaatteet ei ole mun juttu. Eikä myöskään lähetellä mitään lällyviestejä toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun hän tekee kokoajan jotain. Ei ole hetkeä jolloin olisi vaan jouten.
Eikö se jo kerro sinulle jotakin?
Mitä hän sanoi, kun keskustelitte asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä pitäisi lähestyä kun koskaan ei kelpaa, että mennään suoraan asiaan. Ei auta, että silittelen, halaan ja pussaan.
Mitkään seksipöksy alusvaatteet ei ole mun juttu. Eikä myöskään lähetellä mitään lällyviestejä toisillemme.
eli yritätte olla liian aikuisia ja teillä on tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Ette osaa pitää kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silitteletkö ja halaatko miestä vain saadaksesi seksiä?
En todellakaan. Kaipaisin kovasti ihan läheisyyttäkin. Ilman seksiä. Ei tuo puhu eikä pussaa.
Tämä alkoi milloin?
Vierailija kirjoitti:
Puhu itse, vihjaa että kun olet valmis, tulisitko vähän tuonne...
Olen myös kysynyt: tulisitko hetkeks mun kanssa tai olisiko hetki aikaa mulle. Tietää kyllä mitä tarkoitan ja yleensä ei noteeraa. En todellakaan halua vaan käydä päälle niin että mies kokee tulleensa raiskatuksi. Tämänkin sanan olen kerran kuullut :(
Miksi roikut miehen kanssa joka ei ole sinusta kiinnostunut pätkääkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään seksipöksy alusvaatteet ei ole mun juttu. Eikä myöskään lähetellä mitään lällyviestejä toisillemme.eli yritätte olla liian aikuisia ja teillä on tylsää?
Aikuisuudesta en osaa sanoa mutta numeroissa kummallakin ikää pitkälle yli 30. Usko tai älä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään seksipöksy alusvaatteet ei ole mun juttu. Eikä myöskään lähetellä mitään lällyviestejä toisillemme.Ette osaa pitää kivaa?
Ei ilmeisesti. Valmiiksi huono itsetunto ja miehen torjunnat ei ainakaan edesauta rohkaisemaan minua lähestymään uudella tavalla.