Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen entinen koulukiusaaja

Vierailija
29.05.2016 |

Kysy mitä huvittaa!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaako?

Ei. Mennyt on mennyttä, tehtyä ei saa tekemättömäksi. Mitäpä sitä katumaan. Ap

Noh, kadut kun lapsesi tulee itkien luoksesi eikä halua enää kouluun, koska kiusataan. Sitten huomaat ettei mikään tai kukaan voi auttaa eikä asioihin puututa, lohduttelet ahdistunutta lastasi seuraavat vuodet. Mutta hei, pääasia että sillä kiusaajalla on kivaa, eikös :) Senhän sä tiedätkin.

Paitsi että kiusaajan lapsesta tulee luultavasti todennäköisemmin itsekin kiusaaja.

Ei sellaista ole olemassa kuin karman laki, valitettavasti. Vaikka niin toivoisinkin olevan.

Vierailija
42/60 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä olisikin provo, niin sairas sellainen kuitenkin. Jollain lailla sairaan ihmisen päästä lähteviä ajatuksia.

Terveeksi en itseäni ole väittänytkään. Ap

Olet siis mieleltäsi sairas. Onhan lääkitys tasapainossa?

En ole syönyt lääkkeitä mihinkään mielenterveysongelmaan. Ap

No jos ei terapia auta, niin ehkä kannattaisi kokeilla. Ei sun kommentit ainakaan ole normaalin mieleltään terveen aikuisen ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut apua sairaaseen ajatuksenkulkuusi? Ehkäpä sinä ansaitsisit parantua? Ja kykenisitkin?

Kävin ammattilaisen juttusilla kymmenisen vuotta putkeen. En kokenut sen muuttavan elämääni millään tavalla. Ap

Ymmärrän sen, koska vaurio saattaa olla niin varhaisessa lapsuudessa, että siihen on vaikeaa päästä kiinni. En usko mihinkään synnynnäiseen psykopaattisuuteen. Tosin onhan meillä synnynnäisiä assejakin. Sun pitäisi oppia kohtelemaan muita silti hyvin, eikä antaa hyväoloimpulssien määrätä käytöksestäsi.

Vierailija
44/60 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut apua sairaaseen ajatuksenkulkuusi? Ehkäpä sinä ansaitsisit parantua? Ja kykenisitkin?

Kävin ammattilaisen juttusilla kymmenisen vuotta putkeen. En kokenut sen muuttavan elämääni millään tavalla. Ap

Kävit ns. "ammattilaisella" eli prostituoidulla? Etkö saa ilman?

Vierailija
45/60 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö olla hauska? Ap

Vierailija
46/60 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi niitä heikkoja pitäisi kiusata. 

Vierailija
47/60 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö olla hauska? Ap

Sultahan tässä piti kysyä! Niinhän sä halusit.

T. Eri kuin kelle vastasit

Vierailija
48/60 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työpaikkakiusaaja?

Vierailija
49/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko työpaikkakiusaaja?

En ole, tietääkseni. Koulun ohella teen myös työtä, jossa olen lähinnä yksin asiakkaiden kanssa tietenkin. Ap

Vierailija
50/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaeater666 kirjoitti:

Kiusasin heikkoa ihmistä ala-asteella. Sellaiseksi hän on jäänytkin, sama luuseri kuten silloinkin. Yläasteella luokassa oli kaksi "jengiä", minä olin toisen pomo ja hyökkäsin toista vahvaa "pomoa" kohtaan. Vaihtelu virkistää. Ap

Vierailija
51/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun ohelle, siis oletko opettaja hyi olkoon? Kiusaatko edelleen ujoja ja hiljaisia oppilaita?

Vierailija
52/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkeeraatko mopoautosi invapaikalle ja mielessäni hoet " hähää ja siitäs saitte". Onko teillä mielenterveysongelmia suvussa? Entä sukurutsaa! Tai befofiiliaa?

Vierailija
53/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi, joko ottaisi ip-osoitteesi kautta osoitteesi ja nimesi selville ja kävisi pienellä retkellä?

Vierailija
54/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun ohelle, siis oletko opettaja hyi olkoon? Kiusaatko edelleen ujoja ja hiljaisia oppilaita?

Tää on varmaan ope, joka antaakseen kasin sille hiljaiselle joka saanut kymppejä kokeista!!

Kyllä sinne okl:n pitäis saada kunnon psykologiset testit, jotta wt ihmiset (kuten ap) ei pääsis opettajiksi.

Kiusas varmaan oppilaita kun ei ole mielenterveys kunnossa. Ei erota oikeaa js väärää vaan kaikki keskittyy minä minä minuun.

Vierailija
55/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzaeater666 kirjoitti:

Kiusasin heikkoa ihmistä ala-asteella. Sellaiseksi hän on jäänytkin, sama luuseri kuten silloinkin. Yläasteella luokassa oli kaksi "jengiä", minä olin toisen pomo ja hyökkäsin toista vahvaa "pomoa" kohtaan. Vaihtelu virkistää. Ap

Voi ressukkaa - et sitten muuhun pystynyt. Onneksi sulla on huono palkka ja toivottavasti saat vittumaisten esimiehen.

Vierailija
56/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole yllättynyt että opettajissa on tuollaisia, sen verran outoja tyyppejä on joukossa.

Vierailija
57/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkeeraatko mopoautosi invapaikalle ja mielessäni hoet " hähää ja siitäs saitte". Onko teillä mielenterveysongelmia suvussa? Entä sukurutsaa! Tai befofiiliaa?

Mielenterveysongelmia kyllä, ainakin edesmenneellä äidilläni oli skitsofrenia. Saa nähdä puhkeaako itselleni sellaista, onhan sen jollain tapaa periytyvää, heh! Ap

Vierailija
58/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizzaeater666 kirjoitti:

Voi ressukkaa - et sitten muuhun pystynyt. Onneksi sulla on huono palkka ja toivottavasti saat vittumaisten esimiehen.

Palkka tällähetkellä on huonohko, mutta tutkintoni jälkeen mahdollisuudet hyväpalkkaiseen työhön ovat suuret, joten ei huolta siitä. Ap

Vierailija
59/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viestiketju saa mut voimaan pahoin, vaikka provo varmasti onkin.

Toivon totisesti, että ap saa vielä maistaa omaa läkettään. Itse kestin kiusaamista vuosikaudet, mutta nousin sekä urheilussa että työuralla menestyjäksi. Silti lapsuuden ja nuoruuden kiusaaminen on johtanut siihen, että en kykene luottamaan muihin ja oletan, että jokainen haluaa minulle vain pahaa.

Vierailija
60/60 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viestiketju saa mut voimaan pahoin, vaikka provo varmasti onkin.

Toivon totisesti, että ap saa vielä maistaa omaa läkettään. Itse kestin kiusaamista vuosikaudet, mutta nousin sekä urheilussa että työuralla menestyjäksi. Silti lapsuuden ja nuoruuden kiusaaminen on johtanut siihen, että en kykene luottamaan muihin ja oletan, että jokainen haluaa minulle vain pahaa.

Ihmiset, joita kiusasin ovat vielä samaa kuraa, joita olivat vuosia sitten. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä