Olen entinen koulukiusaaja
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi saada mielihyvää siitä, että tekee toisen olon tuskalliseksi? Vai tajusitko tekeväsi? Mille tuntuu olla tunnevammainen, joka ei tajunnut tekevänsä toisen olon tuskalliseksi?
Tajusin tekeväni. Oli ihanaa nähdä, kun toinen vollottaa edessäni ja nauran hänen tuskalleen. Tuntuu ihan normaalilta. Ap
Toimisitko vieläkin noin siis tilaisuuden tullen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi saada mielihyvää siitä, että tekee toisen olon tuskalliseksi? Vai tajusitko tekeväsi? Mille tuntuu olla tunnevammainen, joka ei tajunnut tekevänsä toisen olon tuskalliseksi?
Tajusin tekeväni. Oli ihanaa nähdä, kun toinen vollottaa edessäni ja nauran hänen tuskalleen. Tuntuu ihan normaalilta. Ap
Toimisitko vieläkin noin siis tilaisuuden tullen?
Toimisin, ehdottomasti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuiko kiusaaminen epävarmuudesta siitä, hyväksytäänkö sinut porukkaan mukaan?
Ei tosiaankaan. Olin luokassa hierarkian yläpäässä. Ap
Miksi sinun sitten piti pahentaa toisen oloa?
Se oli halpaa hupia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi avaudut täällä?
Minulla on tylsää. Epätasaisin väliajoin aloitan saman aiheen, koska mielestäni kysymyksiin on mukava vastata. Ap
Miltä tuntuu olla halveksittava epäihminen?
Vaikka tämä olisikin provo, niin sairas sellainen kuitenkin. Jollain lailla sairaan ihmisen päästä lähteviä ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä olisikin provo, niin sairas sellainen kuitenkin. Jollain lailla sairaan ihmisen päästä lähteviä ajatuksia.
Terveeksi en itseäni ole väittänytkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Halveksittava? Sellaiseksi en itseäni kuvailisi. Ap
Oletko hakenut apua sairaaseen ajatuksenkulkuusi? Ehkäpä sinä ansaitsisit parantua? Ja kykenisitkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mieleltäsi sairas. Onhan lääkitys tasapainossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä puolustaudut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis millä perusteella et kuvailisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako?
Ei. Mennyt on mennyttä, tehtyä ei saa tekemättömäksi. Mitäpä sitä katumaan. Ap
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/89/Voodoo_doll_Louvre_E27145b.jpg
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut apua sairaaseen ajatuksenkulkuusi? Ehkäpä sinä ansaitsisit parantua? Ja kykenisitkin?
Kävin ammattilaisen juttusilla kymmenisen vuotta putkeen. En kokenut sen muuttavan elämääni millään tavalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako?
Kyllä menneitä tekoja voi silti katua, vaikkei niitä voikaan muuttaa. Katuminen tarkoittaisi sitä, että olisit oppinut jotain, ehkäpä ymmärtäisit tehneesi jotain väärin. Onko sinulla muutenkin vaikea kokea tunteita? Vaikeaa oppia menneistä itsestäsi ja toisista, tai ylipäänsä koko maailman menosta? Oletko ajatellut, että voisit olla narsisti tai ehkä jopa psykopaatti? netissä on testejä, koska persoonallisuushäiriöinenhän ei itse tunnista omaa tilaansa, vaan kuvittelee olevansa normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mieleltäsi sairas. Onhan lääkitys tasapainossa?
En ole syönyt lääkkeitä mihinkään mielenterveysongelmaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako?
Kyllä menneitä tekoja voi silti katua, vaikkei niitä voikaan muuttaa. Katuminen tarkoittaisi sitä, että olisit oppinut jotain, ehkäpä ymmärtäisit tehneesi jotain väärin. Onko sinulla muutenkin vaikea kokea tunteita? Vaikeaa oppia menneistä itsestäsi ja toisista, tai ylipäänsä koko maailman menosta? Oletko ajatellut, että voisit olla narsisti tai ehkä jopa psykopaatti? netissä on testejä, koska persoonallisuushäiriöinenhän ei itse tunnista omaa tilaansa, vaan kuvittelee olevansa normaali.
Narsistisia piirteitä totta kai löytyy, mutta varmasti meistä jokaisesta. Psykopaatin määritelmään koen itse sopivan paremmin, vaikka en sellaiseksi itseäni kutsuisi. Ap
Miksi sinun sitten piti pahentaa toisen oloa?