Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää rakkaudesta kiinnostunut nainen?

Kundi
29.05.2016 |

Kertokaa nyt lukijat. Mistä minun kaltainen ihminen kannattaisi kumppania etsiä? Vähän taustaa, olen 23v mies pk-seudulta. Opiskelen AMK:ssa, sivussa teen töitä ja pienimuotoista yrittämistä. Uskoisin olevani hyvännäköinen, luonteeltani hyvä mies (ainakin yritän olla).

Koulussani 99 % miehiä, en liiku klubeilla, en usko tinderiin. Minun naismakuni on hyvin yksinkertainen, kiltti ja hyväätahtova.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt pitäisi kyllä kuulla lisätietoja, minkä tyyppiset naiset ap:ta sytyttää?

Helpottaisi vinkkien antamista, jos olisi vihiä edes jostain viiteryhmästä.

Vierailija
22/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mtn vaatimuksia ammatille?

Ei oikeastaan. Se oletko leipuri tai lääkäri, sillä ei ole yhtään merkitystä minulle. Olen puhtaasti kiinnostunut siitä mikä sisimmässä. Parhaiten miten pystyn kuvailemaan sellainen johon rakastuisin on: kiltti ja sellainen, joka tulee iloiseksi kun tekee parinsa iloiseksi. Valehtelisin jos sanoisin ettei ulkonäölle ole myös merkitystä :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet klubille, kun siellä on yliopiston bileet. Poikkitieteelliset. Naisia on suhteessa miehiin 65-45.

Vierailija
24/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20 elää villiä nuoruuttaan ja "säästelee" tavaraansa vain muutamille. Sit ku löytyy joku sopiva ja N20 pamahtaa paksuksi ni hänestä tulee "super mom". :D

Minusta ei ole tulossa "super momia", en pidä lapsista. N20

Eli hyvin geneerinen nykyajan nuori nainen siis.

Pidät varmaankin karvaisista lapsista, joille mielellään olisit "mamma"?

Juot viiniä, syöt sushia ja kuvaat sen instaan luullen olevasi kovinkin intektuelli heppu?

Miellät myös itsesi vähän erilaiseksi nuoreksi, koska et haluu lapsii ja meet Jopolla Kallioon tytsyjen kaa ~tsin tsin~?

En todellakaan ymmärrä, mikä tarve tuntemattomilla ihmisillä on tulla tänne tekemään jotai pieleen meneviä päätelmiä elämästäni. Eipä varmaan ole sinulta pois, jos haluaisin olla "mamma" jollekin karvaiselle lapselle tai ajelisin Jopollani Kallioon tyttöjen kanssa kilistelemään. Mieluummin niin kuin ah-niin-nokkelana av-mammana palstalla keksimässä niitä "nokkelia" letkautuksia toisista :)

Vierailija
25/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nyt pitäisi kyllä kuulla lisätietoja, minkä tyyppiset naiset ap:ta sytyttää?

Hmm. Voin antaa esimerkkejä jos sopii. Sellainen, joka nostaisi toisen jalansa kun suudellessamme kuun valon alla. Sellainen joka pyytäisi minua tekemään kaikki poraukset ja painavien nostelut. Sellainen joka on tehnyt ruokaa yllätykseksi kun tulen kotiin työpäivän jälkeen (ei koska haluaisin, vaan koska puhtaasti se tuo iloa hänen sydämelleen). Sellainen, joka puhuisi minulle tuntikauseja sängyssä kun olemme menossa nukkumaan (eikä minun tarvitsi muuta kun nyökkäillä ja sanoa muutamat niin ja joo) eli siis olisin hyvä kuuntelija. Ehkä vähän outoja, mutta ehkä auttaa.

Varmasti joku jtn negatiivista tekstistä jtn keksii.

Vierailija
26/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viittisii liika asioita sanoa, sillä helposti voi vaikuttaa siltä että asetan hirveän määrän vaatimuksia vaikka näin ole. Kiltti on se avainsana. Mielummin voin vastata minkälainen itse olen.

Vierailija
27/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisit ehkä löytää ruokakaupasta, museosta, taidenäyttelystä, nyrkkeilyn parista, uimarannalta, lähde risteilylle ystäväporukalla, siellä sitten tutustutte muihin porukoihin, hanki joku uusi harrastus, hanki koira (tai lainaa jonkun kaverin koiraa silloin tällöin), mene vapaaehtoistyöhön yms.

En nyt ehkä suosittelisi koiran ottamista tästä syystä. Nyrkkeilevä nainen ei ihan kuulosta siltä, mitä ap hakee, mutta eihän sitä tiedä. Ehkä sen naisen kannattaisikin nyrkkeillä, niin jaksaa sitten olla kiltti ja lempeä muun ajan.

Vierailija
28/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kundi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viittisii liika asioita sanoa, sillä helposti voi vaikuttaa siltä että asetan hirveän määrän vaatimuksia vaikka näin ole. Kiltti on se avainsana. Mielummin voin vastata minkälainen itse olen.

No, kerro sitten millainen itse olet.

Siitähän saa jo jotain osviittaa.

Vierailija
29/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kundi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kerro sitten millainen itse olet.

Siitähän saa jo jotain osviittaa.

Mitä haluaisit tietää? Tykkään esim. peleistä, olen nyrkkeilyt teininä kilpatasolla, moottoripyörällä ajo tuntuu hyvältä.

Vierailija
30/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta otsikon perusteella sama kuin etsisi seksistä kiinnostunutta miestä. Ja tämän palstan perusteella kysyntä ja tarjonta ei kohtaa ikinä.

Vierailija
31/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 23v nainen pk-seudulta ja kaipaan oikeaa parisuhdetta. Mut löytää kotoa, yliopistolta ja kaupungilta eri paikoista (kaupat, sali, kahvilat jne). Mistäs niitä miehiä löytää??

Vierailija
32/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisit ehkä löytää ruokakaupasta, museosta, taidenäyttelystä, nyrkkeilyn parista, uimarannalta, lähde risteilylle ystäväporukalla, siellä sitten tutustutte muihin porukoihin, hanki joku uusi harrastus, hanki koira (tai lainaa jonkun kaverin koiraa silloin tällöin), mene vapaaehtoistyöhön yms.

En nyt ehkä suosittelisi koiran ottamista tästä syystä. Nyrkkeilevä nainen ei ihan kuulosta siltä, mitä ap hakee, mutta eihän sitä tiedä. Ehkä sen naisen kannattaisikin nyrkkeillä, niin jaksaa sitten olla kiltti ja lempeä muun ajan.

Hehhe. :)

Jos ajattelet että nyrkkeilevä nainen on kovin lihaksikas niin voin kertoa että ei välttämättä. Tunnen yhden joka on harrastanut lajia jo monta vuotta (saanut muutaman kultamitalin) ja hän ei ole lihaksikas mutta tämä laji pitää koko kropan vahvana (syynä monipuolinen treenaus).

Juu, niin, ehkä kannattaisi vaan lainata koira välillä. :)

Vierailija
33/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 23v nainen pk-seudulta ja kaipaan oikeaa parisuhdetta. Mut löytää kotoa, yliopistolta ja kaupungilta eri paikoista (kaupat, sali, kahvilat jne). Mistäs niitä miehiä löytää??

Noh, miesopiskelija voin sanoa, että kun lounastat opiskelijaravintolassa niin 99% miesopiskelijoista olisi erittäin iloinen jos naisopiskelija tulisi yhtäkkiä juttelmaan/iskemään. Voiko naisopiskeljoilta odottaa samaa (ihan mielenkiinnosta)???

T. ap

Vierailija
34/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kundi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, miesopiskelija voin sanoa, että kun lounastat opiskelijaravintolassa niin 99% miesopiskelijoista olisi erittäin iloinen jos naisopiskelija tulisi yhtäkkiä juttelmaan/iskemään. Voiko naisopiskeljoilta odottaa samaa (ihan mielenkiinnosta)???

T. ap

Tarkoitatko että nämä 99% ovat sinkkuja?

Vierailija
35/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kundi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap

Tarkoitatko että nämä 99% ovat sinkkuja?

En suinkaan. Varmasti varatutkin olisivat vähintään ystävällisiä.

Vierailija
36/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kundi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap

No mulle ainakin sais tulla juttelee! Vaikka en olisikaan kiinnostunut niin kyllä se piristäisi päivää. Kukaan ei oo ikinä yrittäny iskee mua muuten kun humalassa..

-tuo 23v nainen

Vierailija
37/42 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaanko?

Ap

Vierailija
38/42 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ylimielisiä naisia liikenteessä.

Vierailija
39/42 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeet ap homoilemaan. Aluksi omatuntoa soimaa ja tuntuu pahalta, mutta pari kertaa ku oot työntynyt karvaiseen perseeseen ja nauttinut kullista imua niin se loppuu ja alkaa uusi tie sun elämässä. Sä voisit olla yks mun pojista. Rohkeesti vaan kokeilemaan, tekee hyvää kun saat kullia mikä hieroo sun eturauhasta.

Mullakin on muuten moottoripyörä, Harley nimittäin, näytettäs varmasti hyvältä ku ajeltas kahestaa nahkaliivit päällä.

T: BearMan84

Vierailija
40/42 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan tinderistä tai bileistä voisit löytää?monet löytää baaristakin mutta riippuu vähän minkätyyppistä haet.ite tinderissä oon liikkunu tositarkoituksella.mä kyl uskon että rakkaus osuu kohdalleen kun on osuakseen.