Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää rakkaudesta kiinnostunut nainen?

Kundi
29.05.2016 |

Kertokaa nyt lukijat. Mistä minun kaltainen ihminen kannattaisi kumppania etsiä? Vähän taustaa, olen 23v mies pk-seudulta. Opiskelen AMK:ssa, sivussa teen töitä ja pienimuotoista yrittämistä. Uskoisin olevani hyvännäköinen, luonteeltani hyvä mies (ainakin yritän olla).

Koulussani 99 % miehiä, en liiku klubeilla, en usko tinderiin. Minun naismakuni on hyvin yksinkertainen, kiltti ja hyväätahtova.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä yksinkertaisia tyttöjä löytyy. Lähihoitajalinjalta?

Vierailija
2/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä muuta vuosi. Kyllä tulee vastaan hyvä nainen. Olet vielä niin kovin nuori :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota vielä muuta vuosi. Kyllä tulee vastaan hyvä nainen. Olet vielä niin kovin nuori :)

Milloin se odottaminen palkitaan?

M28

Vierailija
4/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tule hakemaan minut. Olen kyllästynyt pelimiehiin ja pelkkään seksiin. N20

Vierailija
5/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluaisi horon?

Vierailija
6/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ehdotat?

Vierailija
7/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi odotella? Sittenhän on jo lähempänä kolmeakymppiä, ja olisi oikeasti hienoa kokea sellainen "nuori rakkaus" eikä niin, että sitten kolmikymppisenä tapaa vihdoin jonkun, rakastuu ja sit ollaan järkeviä ja joutuu jotenkin _sovitteleen_ elämät yhteen ja kipuileen uuden tilanteen edessä, kun on siihenastisen aikuisikänsä elänyt vapaana ja kangistunut kaavoihinsa.

Ei sitten enää "kasveta yhteen", sit SOVITELLAAN elämää toisen ehdoilla ja tehdään jotain kompromisseja.

En siis ole ap, vaan samanikänen nainen ja mietin joskus samoja juttuja kuin hän.

Mä vaan oon oikeasti aika paska muija ja tiedostan sen, eli en sinänsä ihmettele, miks mun kohtalo on olla yksin.

Mutta oikeesti joku "KUUSKYMPPISENÄKIN EHTII! :)))" ei lohduta yhtään, koska en mä halua elää 60 vuotta yksin ja sit vihdoin rakastua niin, että se toinenkin rakastuu ja hieroskella kilpaa toisten ryppyjä ja muistella kimpassa kultaista nuoruutta joka meni joidenkin nobodyjen kanssa vehdatessa - silloin kun siis ei ollut yksin.

Eikä siitä toisesta enää vanhana tulis ees mitään matkatoveria jonka kanssa olisi yhdessä taivallettu tätä elämää, vaan se olis joku "jee, kerkesin kokee ennen ku kuolen".

Jes.

Vierailija
8/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tahansa. Mikä siinä on niin vaikeaa mennä jonnekin mistä voisi löytää naisia? Ja nettikin pursuaa kaikenmaailman treffisysteemejä. Jos ei harrastuspaikkoihin halua mennä, niin niitä ryhmiä on face pullollaan, sinne liityt mihin kuvittelet unelmien naisesikin liittyneen, ja alat flirttailla naisten kanssa.

99,9% naisista on kiinnostuneita rakkaudesta, jopa ne jotka muuta väittää.

Vierailija
9/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi odotella? Sittenhän on jo lähempänä kolmeakymppiä, ja olisi oikeasti hienoa kokea sellainen "nuori rakkaus" eikä niin, että sitten kolmikymppisenä tapaa vihdoin jonkun, rakastuu ja sit ollaan järkeviä ja joutuu jotenkin _sovitteleen_ elämät yhteen ja kipuileen uuden tilanteen edessä, kun on siihenastisen aikuisikänsä elänyt vapaana ja kangistunut kaavoihinsa.

Ei sitten enää "kasveta yhteen", sit SOVITELLAAN elämää toisen ehdoilla ja tehdään jotain kompromisseja.

En siis ole ap, vaan samanikänen nainen ja mietin joskus samoja juttuja kuin hän.

Mä vaan oon oikeasti aika paska muija ja tiedostan sen, eli en sinänsä ihmettele, miks mun kohtalo on olla yksin.

Mutta oikeesti joku "KUUSKYMPPISENÄKIN EHTII! :)))" ei lohduta yhtään, koska en mä halua elää 60 vuotta yksin ja sit vihdoin rakastua niin, että se toinenkin rakastuu ja hieroskella kilpaa toisten ryppyjä ja muistella kimpassa kultaista nuoruutta joka meni joidenkin nobodyjen kanssa vehdatessa - silloin kun siis ei ollut yksin.

Eikä siitä toisesta enää vanhana tulis ees mitään matkatoveria jonka kanssa olisi yhdessä taivallettu tätä elämää, vaan se olis joku "jee, kerkesin kokee ennen ku kuolen".

Jes.

Tekstisi perusteella olet kovin nuori, ei tartte odotella kuusikymppiseksi, kyllä ehdit seurustelemaan (ja eroamaan) vielä monta kertaa :)

Vierailija
10/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluaisi horon?

En ole horo, kiitos kysymästä. Olen vain kyllästynyt niihin miehiin, jotka juoksevat pelkän pillun perässä. Ja kyllä, minulla on ollut juttua sellaisten kanssa, mutta ei, en todellakaan ole päätynyt heidän kaikkien kanssaan sänkyyn, koska ei ole tapana jakaa itseäni täysin tuntemattomille ihmisille. Ne, joiden kanssa olen sitten päätynyt pidemmälle, ovatkin loppujen lopuksi halunneet kai vain pillua ja minä olen tyhmänä ja sinisilmäisenä tajunnut sen liian myöhään. Onneksi virheistä oppii. N20

Vierailija
11/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin se odottaminen palkitaan?

M28

Ei kannata neljän seinän sisällä odotella! :) minä tapasin nykyisen aviomieheni baarissa 27-vuotiaana. Nyt olemme naimississa, meillä on omakotitalo ja esikoisemme syntyi vähän aikaa sitten. Ja olen nyt 29. Äkkiä se elämä sitten muuttuu kun se oikea tulee kohdalle :)

Vierailija
12/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, siskoseni.

Tuskin sua kukaan tulee hakemaan, mutta miehet kyllä tykkää nuorista naisista, jotka juoksevat alvariinsa pyörimässä bile-Danien kanssa seduloissa, ovat vähän yksinkertaisia ja suloisen "hömppiä".

Miehet muka tuhahtelee tuollaiselle, mutta oikeasti iso osa miehistä mielellään makselee naisen nelly-tilaukset, tekoripset ja kaikenmaailman lisäkkeet ja tykkää, kun nainen on sopivan yksinkertainen, lukee ainoastaan Cosmopolitania ja 50 Shades of greytä eikä jaksa jutella mistään kovin tähdellisestä.

Siirryt vaan niistä true jännämiehistä jännämiesten wingmaneihin, niin saat pysyvän suhteen.

Vierailija
13/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan en halua odottaa, sillä päivät voivat muodostua kuukausiksi ja kuukaudet vuosiksi. Nyt on tosiaan sellainen tunne, että haluaisin rakastua. Ikinä en ole kyllä seurustellut, irtosuhteet eivät ole minun juttuni ja jos teen jotain niin teen myös sen sitten kunnolla, sama pätee rakkauselämäänkin. Sen takia ajattelin aloittaa vauvan sivuilta, kun niin monenlaisa eksperttejä täällä on.

T. ap

Vierailija
14/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jes.

Tekstisi perusteella olet kovin nuori, ei tartte odotella kuusikymppiseksi, kyllä ehdit seurustelemaan (ja eroamaan) vielä monta kertaa :)

Mähän kirjoitinkin tuossa tekstissä olevani samanikänen kuin ap, eli 23v.

Nainen vaan.

En halua erota, eli joo tajuun taas, et mielummin oon yksin ku seilaan suhteesta toiseen.

Oon muutenkin kulutustietoinen, en supportaa kertakäyttökamaa ja kiinnyn jopa tavaroihini niin, etten halua vaihtaa niitä uusiin. Haha.

Vierailija
15/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N20 elää villiä nuoruuttaan ja "säästelee" tavaraansa vain muutamille. Sit ku löytyy joku sopiva ja N20 pamahtaa paksuksi ni hänestä tulee "super mom". :D

Vierailija
16/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viittikö haukkua toisianne, muutaman lauseen perusteella kun ei voi tuomita ihmistä. Pidetään keskustelu asiallisena jos mahdollista :D. Muuten pieni väärinkäsitys voi syttä viimeisestä lauseestani. Naismakuni on siis yksinkertainen::::: kiltti & hyvää tahtova.

Vierailija
17/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20 elää villiä nuoruuttaan ja "säästelee" tavaraansa vain muutamille. Sit ku löytyy joku sopiva ja N20 pamahtaa paksuksi ni hänestä tulee "super mom". :D

Minusta ei ole tulossa "super momia", en pidä lapsista. N20

Vierailija
18/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mtn vaatimuksia ammatille?

Vierailija
19/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisit ehkä löytää ruokakaupasta, museosta, taidenäyttelystä, nyrkkeilyn parista, uimarannalta, lähde risteilylle ystäväporukalla, siellä sitten tutustutte muihin porukoihin, hanki joku uusi harrastus, hanki koira (tai lainaa jonkun kaverin koiraa silloin tällöin), mene vapaaehtoistyöhön yms.

Vierailija
20/42 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole tulossa "super momia", en pidä lapsista. N20

Eli hyvin geneerinen nykyajan nuori nainen siis.

Pidät varmaankin karvaisista lapsista, joille mielellään olisit "mamma"?

Juot viiniä, syöt sushia ja kuvaat sen instaan luullen olevasi kovinkin intektuelli heppu?

Miellät myös itsesi vähän erilaiseksi nuoreksi, koska et haluu lapsii ja meet Jopolla Kallioon tytsyjen kaa ~tsin tsin~?