otin eilen ensimmäiset botoxit naamaan, kysyttävää?
Kommentit (19)
Mihin kohtiin otit ja miten onnistui? Suositteletko?
Otsaan, 6 pistosta, maltillisesti lähdettiin liikkeelle. Nyt jo huomaa vaikutuksen, näkyy kunnolla vasta 2-3 pv päästä. Otsa tuntuu hieman puutuneelta kun nostaa kulmakarvoja ylöspäin. Cityklinikka, Hki, 129€.
Ja kyllä, suosittelen ja aion ottaa jatkossakin.
AP
Tämä on turhin tapa käyttää rahansa.
Siis tuo helahoito tuon hintainen?
Vierailija kirjoitti:
Saako ennen ja jälkeen kuvat?
Tämä!
Mitä ruokaa teen perheelle huomenna?
Oon 29 ja otin samassa paikassa keväällä. Aluksi botox teki otsasta liian liikkumattoman, tulos tasoittui sopivasti parin kk:n sisään. Sori ei kysyttävää :) ei todellakaan ollut itelleni turhaa, mulla otsarypyt oli ihan kauheat ja tuon verran sais rahaa uppoaan vaikka kampaajalle.
Kyllä, maksoi 129€ koko homma.
En laita kuvia.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa teen perheelle huomenna?
Makaronilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, maksoi 129€ koko homma.
En laita kuvia.
-AP
Mielestäni todella edullinen, kolmisen vuotta sitten maksoi Treella 220 e. Oliko tuo joku tarjous? Tietääkö kukaan Treella yhtä edullista?
Vierailija kirjoitti:
Otsaan, 6 pistosta, maltillisesti lähdettiin liikkeelle. Nyt jo huomaa vaikutuksen, näkyy kunnolla vasta 2-3 pv päästä. Otsa tuntuu hieman puutuneelta kun nostaa kulmakarvoja ylöspäin. Cityklinikka, Hki, 129€.
Siis oliko toi normihinta. Saako niin halvalla? Mä en luullut että maksaa enemmän. En ikinä ole harkinnut botoxia. Olen ikäsekseni nuoren näköinen 77 syntynyt, mutta jos on niin halpaa niin pari stressiryppyä voisin siloittaa.
Onko kukaan huomannut ulkonäössäsi muutosta? Siis jos et ole kertonut botoxista. Oliko tämä sun ensimmäinen kerta ja aiotko ottaa vielä uudelleen?
Mihin kohtiin otit ja miten onnistui? Suositteletko?