Colgaten uusi hammasharja jossa valkaisukynä mukana
Onko kukaan kokeillut? On ilmeisesti loppu monesta kaupasta, anttiloissa ainakin maksaa 10€ ja ei ollut kuin muutamia kappaleita jäljellä. Kiinnostaisi kokeilla... Yritin ottaa selvää kuinka vahva aine on kyseessä mutten oikein löytänyt mitään.
Kommentit (9)
Mulla ois tarkoitus ostaa kun kauppaan kerkiän :D saa nähä toimiiko ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se. Tosi kätevä jos on joku yllättävä meno. Pidän työpöydän laatikossa ja maalaan etuhampaat valkoisiksi. Lisäksi raikastaa hengityksen.
Vaalentaako kynä pysyvästi? Tai niin ettei vaikutus lähde heti kun geeli lähtee hampaista? Ja onko sinulla aiheuttanut hampaiden vihlontaa tms?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois tarkoitus ostaa kun kauppaan kerkiän :D saa nähä toimiiko ollenkaan
Siis mun mielestä se ei ole mikään pysyvä vaalennus, mutta pika-apu kun haluaa hampaiden loistavan. Mulla itselläni on menossa etulegoremontti lapsuuden tapaturman seurauksena. Ja kauniit suorat hampaani olivat lapsuuden juurihoidoista lähes harmaankeltaiset. Juurihoidot tehtiin täysin hiushalkeamille hampaille 13 v ja vuosien mittaan lkoivat tummua ja lopulta ylsi hampaista lohkesi 37 vuotiaana. Käytän tätä kynää pika-apuna kunnes kolme etuhammasta ovat täysin valmiit. Pian on kesä ja uskallan taas nauraa niin että hymykuoppani näkyvät.;-). On ollut pitkä prosessi, koska tapaturmavakuutusta ei koulun kesäloma-aikana ollut. Pelkkä laminaatti ei riittänyt, koska juuri oli liian heikko. Nyt siis yksi implantti, siltä ja kaikkien hampaiden valkaisu.
En hankkinut hoitoa Virosta vaan konsultoin eri vaihtoehtoja. Lopulta löytyi hammaslääkäri joka mietti miten pääsisin edullisesti mutta järkevästi eteenpäin. Niin etten tee mitään hätiköityjä ratkaisua johon tuhlaan rahani. Hoita etenee rauhallisesti, koska hammaslekuri ei halua tehdä huonoa jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se. Tosi kätevä jos on joku yllättävä meno. Pidän työpöydän laatikossa ja maalaan etuhampaat valkoisiksi. Lisäksi raikastaa hengityksen.
Vaalentaako kynä pysyvästi? Tai niin ettei vaikutus lähde heti kun geeli lähtee hampaista? Ja onko sinulla aiheuttanut hampaiden vihlontaa tms?
Ei mitään vihlontaa, mutta käytän tätä vain etuhampaissa pikafreesauksena ehkä kerran pari viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä ihan valkaisevaa ainetta on, mutta niin pieni pitoisuus että muut kuin pinnalliset tummentuvat ei sillä kyllä lähde. Sen sijaan se tosiaan seuraavaan syömiseen asti valkaisee hampaat maalaamalla aika hyvin, minkä takia itsekin tuotteesta tykkään.
Mulla ei toiminut ollenkaan ja oli sellasta paksua töhnää, joka ei meinannu tarttua ees hampaisiin. Toi yotuelin kynä on paljon parempaa.
Tilaa mieluummin ebaysta luotettavasta myyjältä crest 3d white -valkaisuliuskoja. Todella hyviä ja turvallisia käyttää. Teho säilyy pitkään
Pelästyin kun viikon käytön jälkeen lähti pieni pala etuhampaasta eli tänä iltana. Sitä paitsi se kynä ei ollut mitään geeliä vaan jotain kokkareista valkoista töhnää. Mitä teen? Maanantaina hammaslääkärin. Ja minä maksan. Että sellainen kusetus. Kaikkea sitä kokeileekin ja mielensä pahoittaa.