Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

..tai niiden puutteesta tässä tapauksessa.
Multa loppui juuri vuoden kestänyt suhde ja yksi syy tähän oli kyllä tämä aivan latvasta laho anoppini! Aluksi tultiin juttuun ihan hyvin, vietin heillä paljon aikaa (ollaan siis vasta parikymppisiä, mies lähdössä nyt inttiin joten asui vielä kotona) viime kesänä. Siivosin aina omat jälkeni, siis vein astiat koneeseen, kuivaisn kylppärin lattian suihkun jälkeen tms perusjuttuja, pidin tavarani miehen huoneessa yms. jälkiä mitä elämisestä syntyy. Kyselin että tarvitsisiko anoppi apua puutarhassa kun se hänelle suuri intohimo on, ei koskaan tarvinnut.
Sitten saapui tuo suomalaisten lempijuhla juhannus! Tarkoituksena oli viettää päivä heillä ja sitten illasta mennä käymään minun äitini luona. Aamulla oli vissiin vähän juhannussiivousstressiä kun yhtäkkiä meidän katsellessa televisiota oli helvetti irti. Hän pyysi miestä käymään siivoushuoneessa ja minä jäin istumaan telkkarin ääreen mutta selvästihän se juttelu siihen asti kuului. Minä kuulemma olin elellyt täysin loisena heillä, en sanonut päivää, kävin suihkussa kummallisiin aikoihin (aina ennen klo22) ja mikä pahinta OLIN OTTANUT KAKSI PYYHETTÄ KÄYTTÖÖNI. Toinen siis hiuspyyhe ja toinen vartalolle. Kuulin tämän sitten ja ajattelin että no jos minä menen vain äidilleni jo päivällä etten ole täällä enää loiselelijänä pyyhkeineni ja kävin hakemassa laukkuni ja huusin moikat. Anoppi kuitenkin ryntää eteiseen hakkumaan minut pataluhaksi ja kun ihan rauhallisesti vielä pyydäån että päästäisitkö minut nyt siitä ovesta ulos, hän ei päästä. Siihen vastaan hiema kovemmin ja anoppihan tulkitsee tämän huudoksi ja naama punaisena alkaa rääkyä ja huutaa rivouksia minulle ja koittaessani tarttua oven kahvaan jotta pääsisin ulos hän tarttuu ranteeseeni suhteellisen kovasti ja pakottaa mminut jäämään taloon sisälle. Ja on muuten saatanan pelottava ämmä noin vihaisena voin sanoa. Heitin kengät sitten olalle ja oikeasti tilanteesta aika kauhuissani juoksin takaoven kautta ulos ja pihatietä niin pitkälle kuin pääsin. Sieltä se anoppi perässä juoksee huudelln edelleen rivouksia kunnes miehensä ja poikansa ottavat kiinni ja vievät sisälle. Sanomattakin selvää että lähdin äidilleni.
Myöhemmin samana iltana anoppi soittelee minun äidilleni kertoen millainen hirviö olen.
Pitkään aikaan en sinne suostunut menemään, syksyllä kävin muutamia kertoja ja kaikki meni ihan hyvin.
Uutenavuotena sitten taas, tai päivää ennen, päätti anoppi taas näyttää kyntensä. Oltiin miehen kanssa lähdössä sieltä minun luokseni ja ovella olessamme piti vielä huone mennä siivoamaan. Anoppi siis kohtelee poikaansa edelleen kuin pikkulasta, on hyvin omistushaluinen ja juuri sellainen äiti jonka mielestä oma lapsi on paras ja kaikkien muiden pennut aivan perseestä. Mä sanoin miehelle että käy sinä, mä odotan tässä eteisessä, kun oli tosiaan vaan sänky pedattavana. Anoppi tulee mulle eteiseen vittuilemaan että onko mulla motoriikassa vikaa ja päätän vaan poistua oven ulkopuolelle. Sinne se seuraa mua, alkaa haukkua narsistiseksi ja sadistiseksi teinilehmäksi jonka elämän tarkoitus on pilata hänen perheensä elämä, eikä minulla ole omia ystäviä tai mitään omaa elämää (köhköh on paljon enemmän kuin pojalla tai hänellä itsellään), kuinka olen säälittävä ja tosiaankin hyvin narsistinen hyväksikäyttäjä. Mä poistun tilanteesta mutta pihatielle päästyäni saan pahan paniikkikohtauksen ja jos mies ei olisi siihen tullut olisi varmaan taju mennyt.

Jatkuu...

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (1)

Vierailija

... jjatkoa AP:n tarinalle..

Tämän jälkeen en sinne enää mennyt. Muita tempauksia oli mm. se kun anoppi laittoi viestiä pojalleen että noniin isä hänet jälleen hakkasi että tulehan kotiin luokseni. Poika meni, eikä äitiä ollut hakattu, halusi hänet vain pois luotani. Joskus sai myös selville että oltiin käytetty kondomia, löyti sen roskiksesta ja ilmoitti pojalle että MINUN ehkäisyni ei ole minun asiani vaan HÄNEN JA HÄNEN POIKANSA VÄLINEN ASIA ja minun täytyy käyttää pillereitä! No niinhän minä käytinkin, oli vain yksi unohtunut ja siksi varmistuskeino....Laitoin anopin maksmaan pillerit ja vaihdoin kalliimpaan merkkiin jossei se kerta edes minun asiani ollut :--) Kerran myös appiukko soitti vaimonsa käskystä, että jos poika ei kohta tule kotiin, hän tulee kirveellä minun ovestani läpi. Se yö nukuttiin sitten puhelin kädessä. 
Viimeisimpänä tempauksena hän soitti mummolleni, joka on minulle hyvin läheinen, haukkui minut hällekkin ja kysyi että onkohan minulla jonkinlaisia mielenterveysongelmia ja olenko aina ollut niin manipuloiva!!! En ollut uskoa korviani kun mummo tästä kertoi....

Lienee sanomattakin selvää, kumpi meistä käy terapiassa :--D Ollut kuulemma ihan kamala vanhemmankin pojan naisystävälle, mutta siinä vaiheessa kun olivat noin 5 vuotta olleet yhdessä alkoi olla mukavampi.. Minä en niin kauaa odottele, ja tahdon lapsilleni täysijärkisen mummon ! 

Oli pakko avautua (y) kertokaa tarinoita hulluista appivanhemmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla