Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää "perinteistä" sukupuoliroolitusta suosivan feminiinisen naisen?

Vierailija
29.05.2016 |

Onko Suomessa vielä vai onko suunnattava ulkomaille? Haluaisin elättää vaimoni ja tehdä "miesten" työt. Olen yrittänyt seurustella "emansipoituneiden" naisten kanssa, mutta tietty jännite on puuttunut suhteista. Naiset ovat vaatineet luopumaan miehisistä puolistani ja ovat itse käyttäytyneet todella äijästi. Tällainen kuvio ei oikein innosta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne uskalla tulla esiin, kun sisaret lynkkaa, ja monet miehetkin.  Surullistahan se on.

Vierailija
42/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että minä 20v nainen haluaisin olla juuri tuollaisessa suhteessa. En tiedä mikä siinä viehättää, mutta olen juuri sellainen ihminen joka haluaisi elää ajassa jossa nämä sukupuoliroolit näkyivät selvemmin.

En tietenkään halua olla ns. nyrkin ja hellan välissä, eli en halua että mies on väkivaltainen tai pakottaa yhtään mihinkään, mutta rakastan kotitöitä ja talosta huolehtimista, joten tulee tehtyä "miesten töitäkin" välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyskuntoutujien piireistä. Ei kukaan halua elää toisesta riippuvaisena jos vain pystyy elättämään itsensä.

Huoh...

t. yliopistolla opiskeleva mielenterveyskuntoutuja

Yliopistolla onkin vielä helppoa. Sitte meet oikeaan elämään ja entä jos pää ei kestä työelämää? Vaihtoehdot on olematon eläke ja köyhyys tai perhe-elämä jossa mies suostuu elättämään.

Vierailija
44/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä