Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputorit mennyttä aikaa. Ei kukaan tarvitse toisten vanhoja vaatteita

Vierailija
29.05.2016 |

On kaiken maailman pihakirppistä ja tuotto nolla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Kirppareilta löytää lähes uudenveroista ja monesti uuttakin vaatetta ja tavaraa. Joskus jopa todella halvalla.

Itse myyn lasteni vaatteet kirppiksellä ja melkein kaikki menee kaupaksi. Pääsen eroon tavaroista ja tienaan vielä useamman satasen.

Vierailija
2/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja moni tuttavani suosimme nimenomaan kirpparivaatteita.  On ekologista ja säästää rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo...vaatealan yrittäjä? 

Vierailija
4/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että hyvä tavara menee kaupaksi, mutta moni myy silkkaa roskaa, tietenkään kukaan ei niitä osta. Itse kun vien kirpparille vaatteita, laitan myyntiin vain sellaista minkä voisin kuvitella itse ostavani (ei pinttynyttä likaa, ei reikiä, siisti kunto, ei mitään ikivanhoja jne.) ja hinnaksi yleensä 1e, enemmän jos kyseessä esim. takki, ja kaupaksi menee :)

Vierailija
5/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista pitkä v*ttu! Mä ainakin tienaan myymällä vaatteita jne. kirpputorilla.

Vierailija
6/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen. Koko ajan tulee uusia kirppareita. Talouskin vaikuttaa siihen että ruvetaan kirppariyrittäjiksi.

Vierailija
7/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe käy säännöllisesti kirpputorilla. Lapset pyytävät usein, että mennään kirpparille, kun ovat tehneet sieltä joskus todella hyviä löytöjä. Ehkä täällä Tampereen seudulla on paremmat kirpputorit kuin muualla Suomessa. Täällä on tasokasta tavaraa edullisesti tarjolla ja vaihtuvuus on hyvä, kun myyntipöydät maksavat niin paljon. Ehkä ensi kesänä saisin itsekin laitettua kirpparipöydän viikoksi.

Vierailija
8/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Kannelmäen Aino-kirppisekllä. 

Oli yhdessä rekissä (niitä on varmaan 15) kelvollisia vaatteita. Mutta vaikka kuinka olisi Marimekkoa ja muuta, niin en kyllä kahtakymppiä maksa käytetystä puserosta. 

Että jotain rajaa näihin hintoihin. Ehkä joku osti ne, en voi tietysti tietää... 

Vierailija
9/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan mitä noille vanhoille vaatteille sitten pitäisi tehdä? En minä varsiaisesti voittoa tavoittele jos ja kun joskus myyn mm. vanhoja vaatteitani kirpparilla. Ilo ja tyytyväsiiys tulee siitä, että kun näkee toisen tekevän "löydön" Tai käyttäni saa uuden kodin. Minulle itselleni käytetyn ostaminen on myös hieman eettinen valinta. Mieluummin ostan hyvä laatuiselta vaikuttavan ja kuka ties vähän esteettisempi ts. hankkimalla persoonnalisemman vaatteen käyettynä, kuin jonkun hikipajassa valmietutun kertakäyttö pukineen, josta ainoa hyötyjä on sen ylikansallisen liikkeen osakkeen omistaja. - Kaatopaikat pullistelevat jo nyt liiasta jätteestä, jota olisi voinut käyttää moni tarvitseva, mutta varmasti ihan liian paljon  löytyy  kertakäyytökulttuurin aiheuttamaa kulutusjätettä.    

Vierailija
10/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, kuka voi käyttää toisen ihmisen vanhoja vaatteita? Ihon bakteerit eivät kuole pesussa, ellei vaatteita pestä 90 asteessa, ja aika harvoin niin kuumalla pestään.

Vierailija
11/11 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi olkoon, kuka voi käyttää toisen ihmisen vanhoja vaatteita? Ihon bakteerit eivät kuole pesussa, ellei vaatteita pestä 90 asteessa, ja aika harvoin niin kuumalla pestään." - Kai sinäkin joskus käyt pesulla? Mahdatko uskaltautua ulsokaan, jos olet noin bakteerikammoinen... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi