Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmit eri paikoista

Vierailija
29.05.2016 |

Mietin tässä että, olen hyvin onnekas orgasmien suhteen. Saan orgasmin pelkällä yhdynnällä, suoraan klitoriskosketuksesta, sekä myös emättimen suuaukolta (ei siis mennä sisälle kosketellaan vain aukkoa). Puhuin tästä kaverini kanssa ja hänen on hyvin vaikea saada orgasmia. Hän ei ole varma, onko koskaan saanut. Minun kävi häntä jopa vähän sääliksi sekä tunsin syyllisyyttä siitä, että itse saan hyvin helposti ja monella tapaa.. Onko täällä aaveella muita naisia jolle orgasmin saanti on hyvin helppoa? :) Entäs niitä, jotka eivät tunny saavan ollenkaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan todella nopeasti klitorista hieromalla tai anaaliyhdynnässä.

Emätinyhdynnässä tuntuu pirun hyvältä ja nautin todellakin, mutta varsinainen orgasmi jää saamatta.

Mun kohdalla mies saa mut helpoiten ja nopeiten tuleen siis anaaliyhdynnällä tai oikeanlaisella suuseksillä.

Takuuvarmat ja jos mies ei suuseksihommia täydellisesti hallitse, niin perseeseen lykkimällä ainakin saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu Seksi-puolelle nämä.

Vierailija
4/4 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan todella nopeasti klitorista hieromalla tai anaaliyhdynnässä.

Emätinyhdynnässä tuntuu pirun hyvältä ja nautin todellakin, mutta varsinainen orgasmi jää saamatta.

Mun kohdalla mies saa mut helpoiten ja nopeiten tuleen siis anaaliyhdynnällä tai oikeanlaisella suuseksillä.

Takuuvarmat ja jos mies ei suuseksihommia täydellisesti hallitse, niin perseeseen lykkimällä ainakin saan.

Ai niin, nänniorgasmi unohtui!

Nännejä oikein hieromalla, nipistelemällä jne. saan myös aika nopeeta.