Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 16kg

Vierailija
29.05.2016 |

Kyllästyttyäni laihduttamaan. Rupesin syömään täysrasvaisia tuotteita, annoskoot on samalla tippunut alle puoleen. Onko light tuotteiden tarkoitus tehdä ihmisistä lihavia?

Syön myös herkkuja silloin kun tekee mieli, eli nykyään ei kovin usein. Ehkä kerran kuukauteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin myös yli 15kg kun aloin syömään täysrasvaisia tuotteita. Ei nuo light-pöperöt ihmisen ruokaa ole.

Vierailija
2/3 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laihdutan normaalirasvaisella ruoalla. Ei tarvi syödä kuin kolme kertaa päivässä, kun vatsa on täynnä. Äsken söin kuusi siivua paistettua pekonia ja ison kasan kasviksia. Juon iltakahvit illalla ja seuraavan kerran syön töissä yövuorossa klo 24 aikaan. Hiilihydraatteja ei hulluna karsasta, mutta ei tee mieli sipsiä, pullaa tai karkkia. Kevyt -tuotteita en ole syönyt koskaan, mutta rasvaa olen karsastanut ja ainainen nälkä ja herkunhimo ollut siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 40kg laihduttanut vastaavalla menetelmällä. Hiilareita syön, mutta ne tulee kasviksista ja täysjyväviljasta. En laske tai pohdi mitä suuhuni laitan, jätän vain kevyt tuotteet kauppaan. Kahviin laitan kermaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi