Mitä hygienia-/kosmetiikkatuotteita ostat vakituisesti Lidlistä?
Mä itse ostan sitä mustassa pullossa olevaa Cien- hiuskiinnettä. Hyvä tuoksu ja hyvä pito. Sitten meille ostetaan aina nestesaippuat Lidlistä, ne täyttöpussit vaan on niin käteviä. Cien shampoota- ja hoitoainetta kuiville ja rasittuneille hiuksille tulee ostettua myös sieltä säännöllisin väliajoin.
Lidlissä on mun mielestä ihan hyvä valikoima näitä hygienia- ja kauneustuotteita. Mitkä ovat sinun vakiostoksiasi?
Kommentit (63)
Uudet pienet käsivoiteet on tosi hyviä! Se kirsikankukka ja laventeli-maito.
Ainoa kosmetiikkatuote mitä ostan LIDL:stä on kynsilakanpoistoaine. Hyvää ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
En mitään.
Kiitos silti osallistumisestasi. Haluaisitko jonkun palkinnon?
Säännöllisesti ostan vain niitä Iseree vanulappuja. Ne ovat ihan parhaita mitä marketeista saa ja hintakin on kohdallaan.
Tekisi mieli kokeilla Cienin BB-voidetta ja sitä naisten sheivaushöylää. Onko kummastakaan näistä kellään kokemusta? Kannattaako ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Säännöllisesti ostan vain niitä Iseree vanulappuja. Ne ovat ihan parhaita mitä marketeista saa ja hintakin on kohdallaan.
Tekisi mieli kokeilla Cienin BB-voidetta ja sitä naisten sheivaushöylää. Onko kummastakaan näistä kellään kokemusta? Kannattaako ostaa?
Mä oon kokeillut niitä sheivaushöyliä. Niihin mä en kyllä ollut tyytyväinen. Ei leikannut hyvin karvoja. Tämä taitaa olla Lidlistä harvoja sellaisia hygieniatuotteita, mitä en aio ostaa uudestaan. Ap
Vanulaput parhaita.
Cien bb-voide kokeilussa. Haisee ihan halppisrasvalta. Ei juuri peittoa/pigmenttiä, mutta oma iho suht hyväkuntonen niin riittää mulle arkeen. Ei tosin peitä punotusta tai ihohuokosia, niin niitä joutuu paikkaan viä meikkivoiteellakin. Koostumus hyvä. Levittyy käsin helposti. Ei tahraa.
SOS concentrate käsivoiteen, paksua, hajustamatonta glyseriinijankkia, pelastaa karheat kyynärpäät. Miehelle Head&Shoulders shampoita. Käytän luonnonkosmetiikkaa.
Shampoo& hoitoaine cien, kosteusvoide vartalolle, kasvovoiteet, suihkugeelit, hiuslakat, meikinpoistokosteuspyyhkeet. Käsi- ja jalkavoiteet. Yllättävän laadukkaita ja edullisia tuotteita.
Ostin myös meikkivoiteen, jota en ole vielä kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
BB-voide on ihan kelvollista, itselleni vain vaaleinkin on liian tummaa ennen kuin rusketun. Sheivaushöylistä en pitänyt, tylsyivätkin nopeasti.
Lidlin vanulaput ovat sen sijaan parhautta! Myös kasvojen puhdistusgeeli, silmänympärysvoide ja kätevä pumppupullossa oleva kynsilakanpoistoaine ovat todella hyviä ja jatkuvassa käytössä. Puhdistusmaito ei ole kovin tehokasta eikä jätä kivaa tuntumaa. Pinkissä pullossa oleva hiuslakka on huonoa.
Sheivausterät on tosiaan huonoja, ne on sellainen karvalakkiversio esim. Gilletestä. Teräosa on kömpelö, ei liiku hyvin iholla eikä poista kunnolla karvoja. Lisäksi terät irtoavat tosi helposti varresta.
Vanulaput ja -puikot ovat ihan huippuja, niistä ei lähde nöyhtää.
Käsi- ja suihkusaippuat ovat edullisia ja riittoisia ja tuoksuvat hyvältä.
Ostin joskus sellaisen pyöreässä purkissa olevan kasvovoiteen, en tykännyt tuoksusta.
Ne meikinpuhdistusliinat on myös ihan hyviä.
Puhdistusmaito on vähintään ihan yhtä hyvää kuin kalliimmat markettituotteet, mutta tässäkin haju oli vähän outo.
Kasvojen puhdistusgeeli, käsivoide ja kynsilakan poistoaine. Joskus silmänympärysvoidetta.
samaa mieltä olen vaihtanut kaikki ostokset lidliin jotain on tietty haettava muualta.
Hammaslanka, oranssin värisessä muovissa on tosi hyvää, semmoista vähän paksumpaa, joka ei käy kipeästi ikeniin. Hyvä hinta/laatu.
Vanulappuja ja vauvojen puhdistuspyyhkeitä. Ne Toujours(?) merkkiset puhdistuspyyhkeet on parhaita, halpa hinta ja pysyy kosteina pitkään!
Cien kasvonpuhdistusgeeliä ja cien käsien pesuun nestesaippua omenankukan tuoksuista. Ostin myös testiksi alle 2€ maksavan cien kasvonaamion mutta en ole vielä sitä käyttänyt.
Suihkusaippuaa. Se euron maksava lime-suihkusaippua on ihanan raikkaan tuoksuista, käytän näin kesäaikaan, talvella sitten kosteuttavampia.