Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te muut yksinäiset

Vierailija
29.05.2016 |

Tunnetteko olon yksinäisemmäksi talvella vai näin kesällä?

Mulla tuntuu nyt erityisen pahalta kun lihoin talvella ja en ole ollenkaan sinut ulkonäköni kanssa. Tuntuu rumalta ja yksinäisyys korostuu kun nyt pitäisi vielä yhtäkkiä kulkea vähissä vaatteissa. Läskini on pehmeää tyyppiä eli hyllyy ja lyllyy :(. Toisen seurassa läskit paremmin unohtuisivat... Kaikki ovat niin iloisia ja pitävät yhdessä hauskaa, mun pitää vain yksin vaeltaa :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat yhtä pahoja, tai kaikki neljä

Vierailija
2/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kesällä enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät ja kesä on vaikeimpia aikoja. Kaikkialla onnellisia pariskuntia ja perheitä. Puistot täynnä, rannat, penkit, kävelykadut... Ei pääse pakoon eikä voi piiloutua huiveihin ja huppuihin huonoina päivinä.

Talvisin on jotenkin helpompaa kun on kylmää ja pimeää, voi pukeutua paksusti eivätkä pariskunnat kävele toisiinsa kietoutuneina.

-katkeroitunut ikisinkku

Vierailija
4/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävintä on se kun olisi kaikkea kivaa kesätapahtumaa ym. joissa olisi kiva käydä, mutta en osaa yksin lähteä. Mulle ei tuota ongelmaa käydä yksin esim. leffassa tai syömässä, mutta tuollaisissa jutuissa en tykkää olla yksin.

Vierailija
5/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on yhtä kamalaa.

Vierailija
6/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät ja kesä on vaikeimpia aikoja. Kaikkialla onnellisia pariskuntia ja perheitä. Puistot täynnä, rannat, penkit, kävelykadut... Ei pääse pakoon eikä voi piiloutua huiveihin ja huppuihin huonoina päivinä.

Talvisin on jotenkin helpompaa kun on kylmää ja pimeää, voi pukeutua paksusti eivätkä pariskunnat kävele toisiinsa kietoutuneina.

-katkeroitunut ikisinkku

Tämä paitsi olen yksin perheessä.