Te muut yksinäiset
Tunnetteko olon yksinäisemmäksi talvella vai näin kesällä?
Mulla tuntuu nyt erityisen pahalta kun lihoin talvella ja en ole ollenkaan sinut ulkonäköni kanssa. Tuntuu rumalta ja yksinäisyys korostuu kun nyt pitäisi vielä yhtäkkiä kulkea vähissä vaatteissa. Läskini on pehmeää tyyppiä eli hyllyy ja lyllyy :(. Toisen seurassa läskit paremmin unohtuisivat... Kaikki ovat niin iloisia ja pitävät yhdessä hauskaa, mun pitää vain yksin vaeltaa :(
Kommentit (6)
Kevät ja kesä on vaikeimpia aikoja. Kaikkialla onnellisia pariskuntia ja perheitä. Puistot täynnä, rannat, penkit, kävelykadut... Ei pääse pakoon eikä voi piiloutua huiveihin ja huppuihin huonoina päivinä.
Talvisin on jotenkin helpompaa kun on kylmää ja pimeää, voi pukeutua paksusti eivätkä pariskunnat kävele toisiinsa kietoutuneina.
-katkeroitunut ikisinkku
Ikävintä on se kun olisi kaikkea kivaa kesätapahtumaa ym. joissa olisi kiva käydä, mutta en osaa yksin lähteä. Mulle ei tuota ongelmaa käydä yksin esim. leffassa tai syömässä, mutta tuollaisissa jutuissa en tykkää olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kevät ja kesä on vaikeimpia aikoja. Kaikkialla onnellisia pariskuntia ja perheitä. Puistot täynnä, rannat, penkit, kävelykadut... Ei pääse pakoon eikä voi piiloutua huiveihin ja huppuihin huonoina päivinä.
Talvisin on jotenkin helpompaa kun on kylmää ja pimeää, voi pukeutua paksusti eivätkä pariskunnat kävele toisiinsa kietoutuneina.
-katkeroitunut ikisinkku
Tämä paitsi olen yksin perheessä.
molemmat yhtä pahoja, tai kaikki neljä