Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut kolmanteen sukupuoleen

Vierailija
29.05.2016 |

Kuten otsikossa mainitaankin, olen mennyt ihastumaan ihmiseen, joka ei koe olevansa mitään sukupuolta?

Tämä hämmentää minua ja epäilenkin, että tuleeko jatkossa tilanteita, joissa en osaa toimia. Olemme tapailleet ja kaikki on mennyt hyvin ja ihanasti, mutta pelkään, että jossain kohtaa mokaan ja sanon jotain, minkä voi ottaa loukkauksena. En edes tiedä kummaksi häntä pitäisi sanoa, poika vai tyttöystäväksi? Emme ole aiheesta vielä kovin paljoa puhunut, koska aihe on hänelle arka.

Saattaa olla epätoivoista kysellä tällaista vauvapalstalla, mutta onko kellään minkäänlaisia kokemuksia tällaisesta suhteesta?

Henkilö on aivan ihana ja olen avoin, ymmärtäväinen ja yritän lukea aiheesta, mutta vähän epäilyttää aloittaa suhde, pääosin varmaan oma tietämättömyys aiheesta. Olisi mukavaa kuulla kokemuksia tai edes suuntaa antavaa, miten tässä voi käydä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas henkilö näyttää olevan kyseessä. Mitään "kolmatta sukupuolta" ei ole olemassakaan. Suosittelen, että yrität saada hänet hankkimaan apua.

Vierailija
2/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan uteliasuuttani kysyn että kumman sukupuolen elimet hänellä on ja kumpaa sukupuolta itse olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika- tai tyttöystävän sijaan voinet sanoa "kumppani". 

Vierailija
4/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan uteliasuuttani kysyn että kumman sukupuolen elimet hänellä on ja kumpaa sukupuolta itse olet?

Miten tämä nyt edes liittyy asiaan? Aika epäkohtelista kysellä toisen sukupuolielimistä, varsinkin kun aloittajan kumppaniehdokkaalle aloitusviestin perusteella arka paikka. 

Vierailija
5/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairas henkilö näyttää olevan kyseessä. Mitään "kolmatta sukupuolta" ei ole olemassakaan. Suosittelen, että yrität saada hänet hankkimaan apua.

Miksi näin paljon alapeukkuja? Onko tämä palsta täynnä SJW:itä?

Vierailija
6/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tässä kannattais hoitoon mennä ja pysyä muutenkin poissa noiden möläyttelyjes kanssa senkin ignorantti vanha kääpä.

Vierailija
7/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sun tartte muiden mielipiteillä ittees vaivata. Mä seurustelen kans naisen kanssa, joka syntyi mieheksi, mutta hormoonien avulla muuntui naiseksi. Penistä hän ei halunnut miksikään leikellä. Elämme ihan tavallista parisuhde elämää ja seksiäkin harrastamme, mutta se onkin sitten yksityisasia mitä tarkalleen tapahtuu.  Toivon myös että mahdollisimman moni viesti 1/6 järkyttyy tästä asiasta. Hykerryttää kun joku vanha kalkkis ja mielikuvitusolentojen palvoja ei pysty pienillä aivoillaan käsittämään tai hyväksymään elämän monimuotoisuutta ja luonnollisuutta.

Vierailija
8/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sun tartte muiden mielipiteillä ittees vaivata. Mä seurustelen kans naisen kanssa, joka syntyi mieheksi, mutta hormoonien avulla muuntui naiseksi. Penistä hän ei halunnut miksikään leikellä. Elämme ihan tavallista parisuhde elämää ja seksiäkin harrastamme, mutta se onkin sitten yksityisasia mitä tarkalleen tapahtuu.  Toivon myös että mahdollisimman moni viesti 1/6 järkyttyy tästä asiasta. Hykerryttää kun joku vanha kalkkis ja mielikuvitusolentojen palvoja ei pysty pienillä aivoillaan käsittämään tai hyväksymään elämän monimuotoisuutta ja luonnollisuutta.

viesti 1-6 kaltainen ihminen siis, ihmiset on järkyttävän junttia sakkia tässä maassa, mitä tulee seksualisuuteen tai sen tuntemukseen

Vierailija
9/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan todella upeaa olla itse niin täydellinen ja vanhurskas ihminen, että pystyy määrittelemään mikä on totta ja tuomitsemaan muita ihmisiä - kiitos kun heitit se ensimmäisen kiven! Sinulla on varmaan kaunis näky edessäsi, kun katsot peiliin?

Vierailija
10/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Kumppani kuulostaa hyvältä, tuli jo lämmin olo rintaan. :)

En vielä näin aikaisessa vaiheessa tahtoisi pommittaa kysymyksillä, mitkä tiedän olevan hänelle vaikeita, mutta jos asiat etenevät (toivottuun) suuntaan, niin kai se on pakko ottaa puheeksi joskus. Eniten ehkä tahdon vain tietää mitä hän ajattelee, suunnittelee ja toivoo tilanteessaan, onko suunnitelmissa ehkä sukupuolenkorjaus leikkauksia vai mitä. En voi edes kuvitella miltä tuntuu inhota omaa kehoaan väärän sukupuolen takia ja millaista on olla kahden sukupuolen välissä. 

En itsekään koskaan uskonut olevani tässä tilanteessa, mutta toivoton romantikko minussa hokee, että tärkeintä on se henkilö, se persoona kaiken takana. Ja siihen persoonaan minä ihastuin, en niinkään ulkonäköön. 

Jokin hänessä vain vetää puoleensa ja ihastuin heti, kun hän puhui minulle ensimmäistä kertaa. Tämä on harvinaista, koska en ihastu melkein koskaan. 

Vierailija
11/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kolmas sukupuoli? Onko se sellainen jolla ei ole penistä eikä vaginaa? Menee yli minun ymmärryksen vaikka olen alle 30v, ei mistään kolmannesta sukupuolesta ikinä koulussa puhuttu.

Vierailija
12/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan todella upeaa olla itse niin täydellinen ja vanhurskas ihminen, että pystyy määrittelemään mikä on totta ja tuomitsemaan muita ihmisiä - kiitos kun heitit se ensimmäisen kiven! Sinulla on varmaan kaunis näky edessäsi, kun katsot peiliin?

Eli jos joku ihminen sanoo olevansa koira, niin uskotko häntä? Ei tarvitse olla täydellinen ihminen voidakseen sanoa, että on olemassa kaksi sukupuolta: mies ja nainen.

Vierailija
13/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaikuta teihin mitenkään. Kunhan et odota, että hän tekee tai on jotain sukupuolensa perusteella eli jätä stereotypiat ajattelustasi pois. Oletan, että kyse on androgyynistä naisesta eikä intersukupuolisesta.

Vierailija
14/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suosittelen keskustelemaan asiasta kunnolla kys. henkilön kanssa. Muunsukupuolisia on todella moneen junaan (niin kuin ihmisiä ylipäätään) ja nämä parisuhdeasiat ovat niin yksilöllisiä ja henkilökohtaisia juttuja että parhaiten opitte tuntemaan toisenne ihan vain keskustelemalla. 

Vierailija
15/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos joku ihminen sanoo olevansa koira, niin uskotko häntä? Ei tarvitse olla täydellinen ihminen voidakseen sanoa, että on olemassa kaksi sukupuolta: mies ja nainen.

Jos jätetään henkinen puoli kokonaan käsittelemättä, niin olet siinäkin tapauksessa väärässä

https://fi.wikipedia.org/wiki/Intersukupuolisuus

Vierailija
16/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tässä kannattais hoitoon mennä ja pysyä muutenkin poissa noiden möläyttelyjes kanssa senkin ignorantti vanha kääpä.

Ai minä olen tietämätön, kun en usko johonkin "kolmanteen sukupuoleen"? Poliittinen korrektius menee jo liian pitkälle, kun ei enää saa sanoa totuutta, koska jotkut loukkaantuvat siitä.

Vierailija
17/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin kerran myös samanlaiseen tapaukseen, mutta olin nuori ja asuttiin ihan eri paikkakunnilla, niin jätin asian vain tunteen tasolle. Voisin vieläkin näin aikuisena ihastua häneen uudestaan, jos jossain häneen törmäisin.

Hyviä sanoja on kumppani, myöhemmin sitten ihan vaan avokki jne. Älä liikaa stressaa tuosta, voit vaikka suoraan kertoa hänelle, että pelkäät että pahoitat hänen mielensä sanomalla jonkin asian huonosti omaa tietämättömyyttäsi. Ole reilu itseäsi kohtaan ja rehellinen myös toiselle, hän varmasti ymmärtää.

Äh, tuli tuosta aloituksestasi vain valtava kaipuu nähdä tuo vanha ihastus pitkästä aikaa, vaikka en ole häntä vuosiin ajatellut. Tsemppiä teille!

Vierailija
18/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi jumalauta nyt. Kun puhutaan homoseksuaalisuudesta jotkut urpot tuo aina eläimiinsekaantujat keskusteluun mukaan. Nyt kun puhutaan sukupuolivähemmistöistä pitää aloittaa vinkuminen taas jostain koirista? Mikä helvetin obsessio teillä on niin eläimiin kun niitä pitää aina joka keskusteluun tunkea?!!

Ja sukupuolia nyt on muutenkin enemmän kuin mies ja nainen, sivistä itseäsi. 

Vierailija
19/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jätetään henkinen puoli kokonaan käsittelemättä, niin olet siinäkin tapauksessa väärässä

Intersukupuolisuus on yksinkertaisesti kehityshäiriö. Ei ole olemassa kolmatta sukupuolta, vaan intersukupuoliset ovat niin sanotusti viallisia kappaleita.

Vierailija
20/33 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intersukupuolisuus on yksinkertaisesti kehityshäiriö. Ei ole olemassa kolmatta sukupuolta, vaan intersukupuoliset ovat niin sanotusti viallisia kappaleita.

Jos täällä joku on niin sanotusti viallinen kappale, se olet sinä. Kehityshäiriö sinulla on varmaan siellä aivojen puolella?