Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten sinun kiusaamistapauksessasi kiusaajasi kohdeltiin

Vierailija
29.05.2016 |

Itse olen huomannut koulukiusaamiskeskustelun lipsahtavan lähes aina siihen, että hoidetaan sitä kiusaajaa.
Ollaan huolissaan leimaamisesta, rankaamisen seuraamisesta, mielen pahoittamisesta, oikeastaan kaikesta niin paljon, ettei kiusaamista saada edes loppumaan kun kaikki sanktiot "vahingoittaisi" kiusaajaa liikaa. Annetaan siis kiusata.

Itselläni kiusaaja, joka toi minulle keränneensä listan nimistä, joiden mielestä olisi parempi jos tappaisin itseni, palkittiin kielikurssilla ulkomaille.
Keskustelu keskittyi siihen, miten kiusaajani selkeästi oireili vanhempiensa eroa ja oli syömishäiriöinen ja minun rääkkäämiseni oli täysin toissijaista.

Myöhemmin olen kuullut, ettei ollut lainkaan ainutlaatuinen tapaus itselläni. Onko teillä vastaavia tarinoita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin palkittiin kielikurssilla? Ai sanottiin, että niin hienosti kiusattu, että ansaitset ulkomaanmatkan?

Sinun päässäsihän tuo vain noin on kääntynyt. 

Vierailija
2/2 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsotaan, että kiusaaminen johtuu kiusaajan pahasta olosta, niin tietenkin sitä oloa pitää kohentaa. 

Ei se mitään palkitsemista ole. 

Se on sitten aivan toinen juttu, että paha olo ikään kuin "oikeuttaa" kiusaamisen. Näinhän ei tietenkään saisi olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän