Ravintolaamme yritettiin tehdä pöytävaraus nimellä Sibelius. Minä siihen, että kas kun ei Mannerheim...!
Varaaja loukkaantui ja varaus jäi tekemättä. Kaikenlaisia vitsiniekkoja on liikkeellä.
Kommentit (23)
Kai tämä on provo? Tai huono yritys olla hauska?
Ei kukaan voi olla niin pöljä, ettei älyäisi että Sibelius on edelleen käytössä oleva sukunimi.
Mulla on ollut Sibelius rinnakkaisluokalla. Toinen asuu naapurissa.
Mutta tämä taisi olla vain huono läppä.
Missä oot töissä? Siellä kohta kaiketi paikka auki, voisin pistää hakemusta sisään.
t. Sibeliuksen tuttuja
Varaan joskus kaverin nimellä joka on Hitler. Eipä tule sekaannuksia.
Meillä ravintolaan teki pöytävärauksen sekä Timantti että Jalokivi samalle päivälle. Hauska sattuma. Ja ihan on oikeita sukunimiä ja samat nimet luki heillä pankkikorteissa.
Asiakaspalvelijoista vajaimpia ovat ihmiset, jotka alkavat tekemään pilkkaa asiakkaan nimistä tai jostain ulkoisesta asiasta. Itselläni on eläimen nimi sukunimenä. Sanotaan nyt vaikka Kärppä. Tollo kassa-akka alkoi nauramaan ja sanoi; "Kas kun ei norppa!! Kikakikakika..."
Aloittaja on kyllä suuren luokan idiootti, jos ei ole provo. Voi jeesus.
Mannerheimkin on jollain nykyisenä nimenä, ainakin yhdellä. Alle 5 sanoo vrk. Sibeliuksia on paljon enemmän, nykyisenä nimenä 72.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ravintolaan teki pöytävärauksen sekä Timantti että Jalokivi samalle päivälle. Hauska sattuma. Ja ihan on oikeita sukunimiä ja samat nimet luki heillä pankkikorteissa.
Astetta hienompi ravintola?
Paljonko tuotti tuo ap:n kommentti persnettoa ravintolalle, itse olisin sen verran loukkaantunut, että olisin vaihtanut raflaa. Asiakaspalvelija EI ikinä auo päätään asiakkaan nimestä, ulkonäöstä, vammasta tms.
siis provohan tämä on, mutta eihän mun tarvitse omaa nimeäni käyttää. eikö se riitä että raintolaan tullessa kerron millä nimellä varaus on tehty.
Meille yritti joku Virtanen. ei takuulla ole Veltto tai Artturi Iivari, Jukasta puhumattakaan tulossa. En uskonut.
Ed. jatkaa, huonosti luettu aloitus. Siis jättivät tekemättä sen varauksen.
Ap ei ole näköjään kehdannut tulla tänne muuta sanomaan..
Nolottaa vallan vietämättömästi ja kömpi kiven alle..
Itsellänikin vähän erikoisempi sukunimi ja törmään ihmisiin jotka sitä ihmettelevät.
Ai onko Porvoossa ravintola, johon voi tehdä pöytävarauksen? No varaapa mulle ens la klo 20 nimellä Fazer.
Mitä väliä sillä on, millä nimellä varaa, jos samalla nimellä tulee kysymään? Onhan noita Sibeliuksia oikeastikin muutamia kymmeniä, joten aloitus on kai provo?