Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanan miehen, mutta hän on lääkäri

Vierailija
29.05.2016 |

ja minä olen tavallinen yo-merkonomi...Kannattaako edes jatkaa tällaisella yhdistelmällä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän noloa, jos menestyneen mieslääkärin kumppani on siivooja tai lähihoitaja tai merkantti. Jotain vikaa siinä miehessä oletetaan silloin olevan ja se on huono asia mieslääkärin uran kannalta. Mutta mieslääkäri voi tietenkin muuttaa kyseisen naisen kotirouvaksi. Sitä ei tarvitse häpeillä niin paljon.

Tätä samaa mieltä minäkin! Nimenomaan se on noloa.

Vierailija
22/29 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa miten lääkärin ammatia pidetään niin erikoisena, ja lääkäreitä lähes yli-ihmisinä! Opiskelen alaa, eikä me olla ihmisiä kummempia. Suurin osa ystävistäni (ja entisistä seurustelukumppaneistani) on aivan toisilta aloilta. Ei tuota koulutuseroa tule edes ajatelleeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän noloa, jos menestyneen mieslääkärin kumppani on siivooja tai lähihoitaja tai merkantti. Jotain vikaa siinä miehessä oletetaan silloin olevan ja se on huono asia mieslääkärin uran kannalta. Mutta mieslääkäri voi tietenkin muuttaa kyseisen naisen kotirouvaksi. Sitä ei tarvitse häpeillä niin paljon.

Tätä samaa mieltä minäkin! Nimenomaan se on noloa.

Oletteko molemmat lääkäreitä? Kyselee se joka huomannut monien lääkärien pitävän sosiaalista kulissia yllä... Noh, reiluuden nimissä tunnen kyllä varsin mukaviakin ei se ammatti miestä pahenna jos ei mies ammattia!

Vierailija
24/29 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D hui, meidänkin pitäisi sitten varmaan erota ja äkkiä!

T. Lääkäri/proffan peruskoulun käynyt vaimo vuodesta 1998...

Vierailija
25/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä siivoojapolonen menin ja rakastuin lääkäriin. Hän on niin ihana! Minä olen ihana hänestä! ❤️En kyllä jää kotirouvaksi, vaan jatkan ylpeänä ammattiani! Ja ihan ite maksan omat ostokseni!

Vierailija
26/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on lääkäri, mies voi olla alempaakin tasoa. Mutta jos mieslääkärille pitää olla vähintään maisteri. Mieskirurgi voi ottaa vain tohtoriksi väitelleen vakavaan suhteeseen. Muut naiset on liian tyhmiä, että voi kunnioittaa.

Terv. kirurgi.

Miksi kirjoitat kuin amis?

Vierailija
27/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kukaan ei ole täydellinen. 😀

Mutta vakavasti puhuen itse olen lääkäri ja mieheni on opettaja kuten jollain tuossa edelläkin. Mieheni naiskollegalla taas on miehenä lääkäri. Kai korkeakoulutetut yleensä tulee paremmin juttuun keskenään.

Suomessa on meitä lääkäreitä pilvin pimein, ei se ole sen kummempi ammatti kuin muutkaan.

Tiedän lääkäreitä joilla puolisona laborantti, postinjakaja, ylihoitaja, hammaslääkäri

Vierailija
28/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairaanhoitajana erehdyin kerran tai kaksi katsomaan kirurgia ihaillen ja sen jälkeen kävi erittäin selväksi, ettemme paini samassa sarjassa ja minun hölmön hupakon on parempi pysyä kaukana hänestä. Merkonomi-lääkäri asetelma on samantapainen. Tietysti voi olla niin, että koulutus olisi ollut riittävä, jos olisin kauniimpi nainen.

Vierailija
29/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja kelpaa salasuhteeseen mieslääkärille, mutta ei vakavaan ja tasavertaiseen parisuhteeseen. Kavereiden kesken olemme pohtineet myös sitä, että yli 55-vuotiaana voisi kelpuuttaa nuoremman sairaanhoitajan vakavaan suhteeseen, jotta turvaisi oman vanhuutensa (sairaanhoitajakumppani=omaishoitaja). Terv. Kirurgi.

Tunnenkin tuon suunnitelman toteuttaneita ortopedejä. Mutta tulevaisuudessa nuoria sairaanhoitajia ei ehkä enää ole, kun eivät hakeudu alalle. Kannattaa miettiä jokin varasuunnitelma.