Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitten kun suomalaiset "köyhät"...

Vierailija
29.05.2016 |

...eivät ole enää lihavia, polta tupakkaa, osta kalliita valmisruokia, tee hirveää kasaa lapsia ja juo kallista alkoholia, uskon, että he ovat oikeasti köyhiä. Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että kaikkien sosiaalitukien maksaminen on lopetettava välittömästi!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Olen myös huomannut, että tällä sakilla on varaa ottaa hirveät määrät kalliita tatuointeja. Se on muuten hyvä, että tämä sakkii merkkaa itsensä näillä tatskoilla niin tietää varoa. :D

Vierailija
2/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Ja autotkin on jostain näiden ihmisten pihaan ilmestynyt ja joka ikinen pikku kauppareissu pitää ajaa terveellisen kävelyn sijaan. Suomi on uskomaton hyysärivaltio... Tuet pois ja heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nuoren näkökulmasta mutta ne tuttuni jotka ovat toimeentulotuella kaikki käyttävät tukensa päihteisiin, ravintolaruokaan, baareihin, matkusteluun. Ei ne sitä kyllä elämiseen pistä... sitten ne jotka sitä rahaa oikeasti tarvitsisi ei saa sitä.

Vierailija
4/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nuoren näkökulmasta mutta ne tuttuni jotka ovat toimeentulotuella kaikki käyttävät tukensa päihteisiin, ravintolaruokaan, baareihin, matkusteluun. Ei ne sitä kyllä elämiseen pistä... sitten ne jotka sitä rahaa oikeasti tarvitsisi ei saa sitä.

Jos joku "tarvitsee" sitä rahaa niin menee varmaan röihin ja hankkii sen itse eikä lompakkoloisi. Tämän luulisi olevan TÄYSIN ITSESTÄÄN selvää jopa nuorellekin, eikös?

Vierailija
5/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tuet ottaa pois myös niiltä köyhiltä, joilla on ikää 70+? Heitä on köyhyysrajan  alapuolella sinnittelevistä suuri osa, enkä usko että he käyttävät kovinkaan suurta osaa tuistaan tatuointeihin ja uusiin autoihin.

Vierailija
6/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä ihan eri jengi tehtailee kymmeniä lapsia, mutta tästähän ei saa puhua.

Vierailija
7/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole autoa tms. omaisuutta. Ei ole tatskoja. En tupakoi. En osta valmisruokia. Töissä syön lounaan 5,70€. Töiden jälkeen syön leipää ja jotain kasvista. Exän kanssa on 1 lapsi. Ei ollut varaa enempään. En juo kallista alkoholia. Juon joskus olutta.

Vierailija
8/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten eivät saa? Jos toimeentulotukea ei myönnetä niin kai siihen on syynä liian isot tulot, vaikkei niiden tulojen nyt kovin isot tarvitse ollakaan. Totta,että esim.narkomaanit saa ilmaisen asuntolapaikan ja sossusta rahaa, mutta jos eivät saisi, olisivat tuolla kadulla ryöstämässä sut.

Vierailija
9/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, mua luullaan sitten varmaan rikkaaksi. En polta enkä ryyppää, olen hoikka eikä ole ainuttakaan tatskaa (eikä autoa). Pukeudun huolitellusti. Saan toimeentulotukea terveydenhoitomenoihini.

Vierailija
10/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kyllä ihan eri jengi tehtailee kymmeniä lapsia, mutta tästähän ei saa puhua.

Eihän täällä muusta puhutakaan, kun te rasistit saastutatte koko netin propagandallanne. Häpeä, aikuinen ihminen!!111111

Vierailija
11/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lopetetaan kaikki sosiaalituet. Sinäkin varmaan nautit sitten siitä tilanteesta, että et uskalla enää liikkua ulkona koska ihmiset ryöstelevät toisiaan saadakseen rahaa ruokaan.

Ihmettelen kyllä tätä tyhmyyden määrää ns. hyväosaisten keskuudessa. Ei ollenkaan käy mielessä ensinnäkään se, että kenenkään elämäntilanne ei ole ikuisesti sama ja toisekseen se, että huono-osaisista huolehtiminen ylläpitää yhteiskuntarauhaa. Vai etkö ole koskaan kuullut siitä, että maailmalla on alueita ja kokonaisia valtioita joihin ei kannata edes mennä, jos haluaa säilyttää omaisuutensa ja henkensä?

Lisään vielä, että itse en saa mitään sosiaalitukia, en ole koskaan saanut, mutta se ei onneksi ole poistanut minulta tervettä järkeä.

Vierailija
12/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, lopetetaan kaikki sosiaalituet. Sinäkin varmaan nautit sitten siitä tilanteesta, että et uskalla enää liikkua ulkona koska ihmiset ryöstelevät toisiaan saadakseen rahaa ruokaan.

Ihmettelen kyllä tätä tyhmyyden määrää ns. hyväosaisten keskuudessa. Ei ollenkaan käy mielessä ensinnäkään se, että kenenkään elämäntilanne ei ole ikuisesti sama ja toisekseen se, että huono-osaisista huolehtiminen ylläpitää yhteiskuntarauhaa. Vai etkö ole koskaan kuullut siitä, että maailmalla on alueita ja kokonaisia valtioita joihin ei kannata edes mennä, jos haluaa säilyttää omaisuutensa ja henkensä?

Lisään vielä, että itse en saa mitään sosiaalitukia, en ole koskaan saanut, mutta se ei onneksi ole poistanut minulta tervettä järkeä.

Tää on tää lompakkoloisten maailman wanhin uhkaus: "ANTAKAA RAHAA TAI ME RYÖSTETÄÄN!"

Kuka oikeasti uskoo, että tää vetelä sakki, joka ei pääse edes sohvalta ylös töihin lähtee ihmisten ilmoille ryöstelemään? Salli mun nauraa, eihän nää varmaan edes uskaltais katsoa mua silmiin. Hyvä läppä! :DDDD

Vierailija
13/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tää lompakkoloisten maailman wanhin uhkaus: "ANTAKAA RAHAA TAI ME RYÖSTETÄÄN!"

Kuka oikeasti uskoo, että tää vetelä sakki, joka ei pääse edes sohvalta ylös töihin lähtee ihmisten ilmoille ryöstelemään? Salli mun nauraa, eihän nää varmaan edes uskaltais katsoa mua silmiin. Hyvä läppä! :DDDD

No niin vaan käy jos ei ole vaihtoehtoja. Vai meinaatko, että ihmiset vaan hiljaa kiltisti kuolee nälkään? Sulla on muuten aika kapea käsitys tämän päivän köyhistä, tiesitkö että Suomessa noin 700 000 ihmistä elää alle virallisen köyhyysrajan, ne varmaan kaikki on veteliä sohvallamakaajia? Tiesitkö myös sen, että mitä suuremmaksi tämän köyhien joukko kasvaa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä myös SINÄ olet joku päivä heidän joukossaan? Säälittää kaltaisesti ihmiset, jotka eivät ymmärrä kaivavansa asenteillaan omaa kuoppaansa.

Vierailija
14/14 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voidaan lopettaa, koskee sitten myös maahanmuuttajia.

Reilu peli.

Kaikki Kelan ja sossun rahat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi