Naisilla on miehistä liian tiukkoja vaatimuksia, siksi naiset ovat sinkkuja.
Olen huomannut, että naisille ei miehissä oikeastaan kelpaa mikään, naiset asettaa meistä miehistä ihan käsittämättömiä vaatimuksia!!!
Miesten täytyy olla
- Lihaksikkaita
- Komeita
- Korkeasti koulutettuja
- Hyvässä ammatissa, mikään duunarityö ei saa olla, esim olen itse maalari ja tämä oli viimeisen tinder deittini mielestä kauhein ja junttimaisin työ mikä voi olla
- Uraohjuksia
- Rikkaita
- Silmälaseja ei saa missään nimessä olla, kuka nyt rillipäätä kehtaisi viedä näytille.
Ja sitten jos joku nämä kriteerit täyttävä mies löytyy, niin sit se ei kelpaakaan naisille.
Hottikset sarjan stereotypia nirsoista naisista pitää täysin paikkansa, naisille ei kelpaa muuta kuin koulutettu ja hyväpalkkaisessa ammatissa oleva komea mies.
Kommentit (73)
Höpö höpö. Mene vaikka Prismaan ja katso siellä niitä pariskuntia, että onko miehet tuollaisia, no ei ole, eikä ole hottiksia ne akatkaa.
Jos naiset laskisivat miesvaatimukset omalle tasolleen niin mitään pariutumisongelmia ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Nii , jos aikoo sen perheenki perustaa, pitää olla vaatimuksia.
Jep, just nuo yllämainitut esimerkit.
Mulle kerran yhen deittini kaverit sanoi mun kuullen, tollasta rillipäätäkö sä oot tapaillu.
Tapailin erästä tinderistä löydettyä naista kolme kertaa ja en enää ole nähnyt sitä naista sen jälkeen, kun sen kaverit oli tosi ilkeitä.
AP
Kelpaako sulle kalju ja tatuoitu nainen?
Niin. Kaikki naisethan on tosiaan Suomessa sinkkuja.
Jos mies ei käy naislääkärillä tai hoitajalla tai muuten tarvitse naisvaltaisen alan palveluita, mies ei suuremmin ikinä saa naisilta mitään ja mies tarvitsee naiselta emotionaalista ja fyysistä huolenpitoa ollakseen onnellinen.
Sen sijaan naiset saavat miehiltä sähköt, juoksevan veden, talon missä asua, logistiikan, turvallisuuspalvelut jne. ja niinpä nainen ei tarvitse yksittäistä miestä näihin asioihin. Jäljelle jää vain seksi ja itsetunnon kohotus ja molemmat nainen saa helposti ilman parisuhdettakin eli kriteerit miehelle nousevat.
Nainen haluaa miehestä montaa eri asiaa ja monet näistä asioista tulevat yhteiskunnan kautta ja loput globaaleilta miehiltä. Mies haluaa naisesta vain hellyyttä ja kumppanuutta ja sitä voi saada vain yhdeltä naiselta kerrallaan parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mene vaikka Prismaan ja katso siellä niitä pariskuntia, että onko miehet tuollaisia, no ei ole, eikä ole hottiksia ne akatkaa.
Tokmanni käy myös!
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset laskisivat miesvaatimukset omalle tasolleen niin mitään pariutumisongelmia ei olisi.
Tämäpä se ongelman ydin onkin.
Naisille ei kelpaa muutakuin rikkaat, hyväpalkkaiset ja komeat miehet.
Esim jos naisen pitäis valita pankkiirin tai putkimiehen väliltä, niin kyllä nainen valitsisi pankkiirin.
AP
Mielummin yksin kuin huonossa seurassa. En tuhlaa ainoaa elämääni johonkin lippalakkipäiseen kaljaa ryystävään spedeen.
Jos haluaa hottikset-sarjan tyyppisen typyn niin voipi hyvin olla näin. Ihan tavalliselle miehelle on kyllä kysyntää ihan tavallisten naisten keskuudessa.
Sinkuksi Kirottu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim jos naisen pitäis valita pankkiirin tai putkimiehen väliltä, niin kyllä nainen valitsisi pankkiirin.
AP
Ja jos sun pitäisi valita Tuksun ja Sara Siepin välitä, ottaisit Tuksun?
Taidat ap yrittää pelkästään niitä naisia joilla on nuo vaatimuslistat? Joskus kannattaa sinne peiliin katsoa.
Itselläni ei ole miehelle muita vaatimuksia kuin että ei olisi työtävieroksuva tai päihdeongelmainen. Normaalipaino plussaa. Silti olen sinkku vielä 30-vuotiaanakin, jokin tässä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa hottikset-sarjan tyyppisen typyn niin voipi hyvin olla näin. Ihan tavalliselle miehelle on kyllä kysyntää ihan tavallisten naisten keskuudessa.
"Tavallisia naisia", niitä kun edes löytyis jostain, kaikki naiset ovat yliopistossa opisekelevia uraohjuksia ja tienvaavat hyvin ja niille ei kelpaa mitkään muut kuin rikkaat pankkiirimiehet ja liikemiehet!!!
AP
Nää on taas näitä internet-fantasioita. Kuten joku sanoikin, mee ulos. Prismaan, motonettiin, tokmannille jne ja mieti sitten uudestaan näitä sun juttuja.
Kaikki saa joskus pakin tyhmästä syystä, tällä kertaa sentään sait kuulla sen. Sekin on jo luksusta. Get over it.
Nettideitti ja tinder ovat täynnä näitä prinsessoja joille ei kelpaa kuin se isomunainen tuleva pankkiiri joka tekee nyt opiskeluaikoina mallintöitä. Siellä ei tavismiehellä ole mitään arvoa.
Sinkuksi kirottu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tavallisia naisia", niitä kun edes löytyis jostain, kaikki naiset ovat yliopistossa opisekelevia uraohjuksia ja tienvaavat hyvin ja niille ei kelpaa mitkään muut kuin rikkaat pankkiirimiehet ja liikemiehet!!!
AP
Miksi niille pitäisi kelvata? Siis ihan rehellisesti? Ei tuo minustakaan kiva tilanne ole, mutta miksi pitäisi ottaa joku, joka ei kiinnosta?
no kyl sitä meinaa oksentaa jos tummat köyhät ulkomaalaiset miehet lähestyy :D itseäni viehättää vain pukumiehet.
Vierailija kirjoitti:
Sinkuksi Kirottu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ja jos sun pitäisi valita Tuksun ja Sara Siepin välitä, ottaisit Tuksun?
eikös nuo kuulu vähän samaan joukkoon. Noin 99% ottaisi nuoren tuksun. katsotaan miten sara vanhenee...
Sinkuksi kirottu kirjoitti:
Olen huomannut, että naisille ei miehissä oikeastaan kelpaa mikään, naiset asettaa meistä miehistä ihan käsittämättömiä vaatimuksia!!!
Miesten täytyy olla
- Lihaksikkaita
- Komeita
- Korkeasti koulutettuja
- Hyvässä ammatissa, mikään duunarityö ei saa olla, esim olen itse maalari ja tämä oli viimeisen tinder deittini mielestä kauhein ja junttimaisin työ mikä voi olla
- Uraohjuksia
- Rikkaita
- Silmälaseja ei saa missään nimessä olla, kuka nyt rillipäätä kehtaisi viedä näytille.
Ja sitten jos joku nämä kriteerit täyttävä mies löytyy, niin sit se ei kelpaakaan naisille.
Hottikset sarjan stereotypia nirsoista naisista pitää täysin paikkansa, naisille ei kelpaa muuta kuin koulutettu ja hyväpalkkaisessa ammatissa oleva komea mies.
Taas tää sama silmälasimies avautuu.
Olet jo aiemmin tehnyt saman topikin.
Usko jo, oikea lista on seuraava: komea, pitkä, lihaksikas, hyvä palkka, miehekäs, kiltti. itsevarma, aloitteen tekevä, siitin tarpeeksi iso, hyvin pukeutuva, ahkera osallistumaan kotitöihin, fiksu ja hauska.
Mutta silmälasit ei ole turn off kaikille naisille.
Se on vaan sinun kuvitelmaasi.
Nii , jos aikoo sen perheenki perustaa, pitää olla vaatimuksia.