Naisilla on miehistä liian tiukkoja vaatimuksia, siksi naiset ovat sinkkuja.
Olen huomannut, että naisille ei miehissä oikeastaan kelpaa mikään, naiset asettaa meistä miehistä ihan käsittämättömiä vaatimuksia!!!
Miesten täytyy olla
- Lihaksikkaita
- Komeita
- Korkeasti koulutettuja
- Hyvässä ammatissa, mikään duunarityö ei saa olla, esim olen itse maalari ja tämä oli viimeisen tinder deittini mielestä kauhein ja junttimaisin työ mikä voi olla
- Uraohjuksia
- Rikkaita
- Silmälaseja ei saa missään nimessä olla, kuka nyt rillipäätä kehtaisi viedä näytille.
Ja sitten jos joku nämä kriteerit täyttävä mies löytyy, niin sit se ei kelpaakaan naisille.
Hottikset sarjan stereotypia nirsoista naisista pitää täysin paikkansa, naisille ei kelpaa muuta kuin koulutettu ja hyväpalkkaisessa ammatissa oleva komea mies.
Kommentit (73)
On totta, että naisten vaatimustaso miesten suhteen on noussut. Mutta miksi EI olisi noussut? 100 vuotta sitten nainen tarvitsi miestä rakentamaan talon, elättämään perheen, tekemään kaikki raskaat hommat jne. Nykyisin naiset käyvät töissä ja voivat rahoillaan ostaa haluamansa asiat ammattilaisilta. Jos haluaa litran maitoa, miksi pitäisi ottaa koko lehmä?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Jos mies ei käy naislääkärillä tai hoitajalla tai muuten tarvitse naisvaltaisen alan palveluita, mies ei suuremmin ikinä saa naisilta mitään ja mies tarvitsee naiselta emotionaalista ja fyysistä huolenpitoa ollakseen onnellinen.
Sen sijaan naiset saavat miehiltä sähköt, juoksevan veden, talon missä asua, logistiikan, turvallisuuspalvelut jne. ja niinpä nainen ei tarvitse yksittäistä miestä näihin asioihin. Jäljelle jää vain seksi ja itsetunnon kohotus ja molemmat nainen saa helposti ilman parisuhdettakin eli kriteerit miehelle nousevat.
Nainen haluaa miehestä montaa eri asiaa ja monet näistä asioista tulevat yhteiskunnan kautta ja loput globaaleilta miehiltä. Mies haluaa naisesta vain hellyyttä ja kumppanuutta ja sitä voi saada vain yhdeltä naiselta kerrallaan parisuhteessa.
kyllä sun elämä on kurjaa. ja tuo sun maailma missä elät on kyllä ihan uskomaton. itse olet sen itsellsi luonut. onneks minun maailmani on täysin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on niin erilaisia, ei kannata yleistää.
Omat vaatimukset;- Kemia. Tämä on tärkein. Täytyy olla jotain kemiaa, eihän sitä voi muuten edes kiinnostua kenestäkään
-Hauskuus. Tykkään että mies on hauska. Samanlainen huumorintaju.
-Seksi. Täytyy toimia jollain tasolla. Mitä paremmin toimii, sen parempi.
- Ottaa huomioon, antaa hellyyttä ja läheisyyttä. Ei istu koneella 24/7 tai juokse joka päivä harraatuksissa / baarissa...josta päästäänkin kohtaan
- EI OLE ALKOHOLISTI TAI KÄYTÄ HUUMEITA! En hyväksy edes kannabista.
- Käy töissä tai opiskelee, ihan sama mitä alaa. Jos on työtön niin etsii töitä.
- LUOTETTAVA, REHELLINEN, PUHUU ONGELMISTA EIKÄ KYTTÄÄ MUITA NAISIA koska en tee itsekään niin.
- Tykkää lapsista ja haluaa lapsia
Tässä varmaan tärkeimmät. Eli aika pitkä lista mut kokemusta on mm. Alkoholistista joten vaatimukset on todellakin noussut.
Tää on hyvä lista!
Aika lapsellinen aloitus, mutta lapsihan aloittaja vielä onkin :)
Ei meitä nelikymppisiä sinkkunaisia kiinnosta miehessä mitkään statukset, eikä kumppania etsiessä cv:tä pyydellä. Tärkeintä on jakaa samat arvot ja olla kiinnostunut samoista asioista, jotta juttua ja yhteistä mielekästä tekemistä riittää. Kaikki muu on toisarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä joitakin minun toiveita:
kiltti
huumorintajuinen
uskollinen
ei liikaa lihaksia
saa olla n. 60kg
Noi kriteerit täyttää muuten minun tunnusmerkit täysin.
Olen tosi laiha ja painankin vain 61kg.
En ole lihaksikas.
Olisin uskollinen mahdollista kumppaniani kohtaan ja mulla ei tulis mieleenkään pettää mahdollista kumppaniani, sillä pidän pettämistä järkyttävänä.
Kaverieni tyttöystävät on usein kehunut minua kohteliaaksi ja huumorintajuiseksi.
AP
Sinkuksi kirottu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä joitakin minun toiveita:
kiltti
huumorintajuinen
uskollinen
ei liikaa lihaksia
saa olla n. 60kgNoi kriteerit täyttää muuten minun tunnusmerkit täysin.
Olen tosi laiha ja painankin vain 61kg.
En ole lihaksikas.
Olisin uskollinen mahdollista kumppaniani kohtaan ja mulla ei tulis mieleenkään pettää mahdollista kumppaniani, sillä pidän pettämistä järkyttävänä.
Kaverieni tyttöystävät on usein kehunut minua kohteliaaksi ja huumorintajuiseksi.
AP
Mä en tunne ketään. Ja jos olen tavannut niin on ollut aika paljon mua nuorempi.
Ja ei ole kivaa kuunnella kun mun kaverit usein vittuilee mulle tästä asiasta.
"Noh, miten se on mahdollista, et sä oot jo 20 ja oot vielä täysin sinkku ja sul on vielä poikuus tallella?"
"Kamoon, kyl nyt luulis et löytäisit itelles jonkun naisen jostain!"
"Siis täh!? miten toi on mahdollista"
Joo sanoo mun kaverit joilla on melkein kaikilla tyttöystävä, kihlattu, vaimo ja osa on jo perheitä perustaneet ja yks mun lapsuudenystäväni onkin perhettä perustamassa, kolmella mun kaverilla on sama tilanne kun mulla, eka pelaa tosi usein tietokoneella ja hänellä on poikuus tallella, eikä hänellä ole lainkaan naispuolisia kavereita, kun taas toisella on ollut suhde takana, mutta nykyisin sinkku, kolmannella ei ole ikinä ollut seurustelukumppania, mutta menetti poikuutensa käymällä huorissa ja ihan Suomessa vielä.
AP
Sinkuksi kirottu kirjoitti:
Ja ei ole kivaa kuunnella kun mun kaverit usein vittuilee mulle tästä asiasta.
"Noh, miten se on mahdollista, et sä oot jo 20 ja oot vielä täysin sinkku ja sul on vielä poikuus tallella?"
"Kamoon, kyl nyt luulis et löytäisit itelles jonkun naisen jostain!"
"Siis täh!? miten toi on mahdollista"
Joo sanoo mun kaverit joilla on melkein kaikilla tyttöystävä, kihlattu, vaimo ja osa on jo perheitä perustaneet ja yks mun lapsuudenystäväni onkin perhettä perustamassa, kolmella mun kaverilla on sama tilanne kun mulla, eka pelaa tosi usein tietokoneella ja hänellä on poikuus tallella, eikä hänellä ole lainkaan naispuolisia kavereita, kun taas toisella on ollut suhde takana, mutta nykyisin sinkku, kolmannella ei ole ikinä ollut seurustelukumppania, mutta menetti poikuutensa käymällä huorissa ja ihan Suomessa vielä.
AP
Mä olin neitsyt 26v. asti. Se vitutti mua mutta ei sille voinut mitään. Vanhempana olen ottanut vahingon takaisin.
Vierailija kirjoitti:
On totta, että naisten vaatimustaso miesten suhteen on noussut. Mutta miksi EI olisi noussut? 100 vuotta sitten nainen tarvitsi miestä rakentamaan talon, elättämään perheen, tekemään kaikki raskaat hommat jne. Nykyisin naiset käyvät töissä ja voivat rahoillaan ostaa haluamansa asiat ammattilaisilta. Jos haluaa litran maitoa, miksi pitäisi ottaa koko lehmä?
Koska jotkut haluis pysyvämpää suhdetta, kun seksi yhden yön panon kanssa ei kiinnosta.
Ap, sinä olet nuorempi kuin minun lapset. Olet vasta päässyt teinivuosista eroon eli pidän sinua hyvin nuorena. Mitä nyt muistelen oman nuoruuden kavereita ja lasten ikäpolvea, ei läheskään kaikki ole seurustellut kaksikymppisinä. Aivan varmasti tuntuu, että elämä oli tässä, mutta ei se oikeasti ole niin. Itse sain esikoisen 26-vuotiaana ja nyt tuntuu, että olin todella nuori.
Tunnen monia onnellisia pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja mies ammattikoulun käynyt. Rillipäitä on kummassakin sukupuolessa. Minuakin on haukuttu rillipöllöksi, mutta se oli ala-asteella, oikeasti aikuiset eivät tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on niin erilaisia, ei kannata yleistää.
Omat vaatimukset;- Kemia. Tämä on tärkein. Täytyy olla jotain kemiaa, eihän sitä voi muuten edes kiinnostua kenestäkään
-Hauskuus. Tykkään että mies on hauska. Samanlainen huumorintaju.
-Seksi. Täytyy toimia jollain tasolla. Mitä paremmin toimii, sen parempi.
- Ottaa huomioon, antaa hellyyttä ja läheisyyttä. Ei istu koneella 24/7 tai juokse joka päivä harraatuksissa / baarissa...josta päästäänkin kohtaan
- EI OLE ALKOHOLISTI TAI KÄYTÄ HUUMEITA! En hyväksy edes kannabista.
- Käy töissä tai opiskelee, ihan sama mitä alaa. Jos on työtön niin etsii töitä.
- LUOTETTAVA, REHELLINEN, PUHUU ONGELMISTA EIKÄ KYTTÄÄ MUITA NAISIA koska en tee itsekään niin.
- Tykkää lapsista ja haluaa lapsia
Tässä varmaan tärkeimmät. Eli aika pitkä lista mut kokemusta on mm. Alkoholistista joten vaatimukset on todellakin noussut.
Kiitos! Nämä oli munkin kriteerini ja tajusin just että mun mies täyttää nämä kaikki ja on vielä komeakin. Mulla on kultaa kourassa ja omani löysin vasta nyt 32 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
AP nyt se sormi pois sieltä perseestä. Suurin osa niistä yl. kk. käyneistä on ihan ihmisiä, usko pois. Rohkeesti vaan tapailemaan heitäkin. Saatat yllättyä.
Miksi naisille on miehen koulutus niin tärkeää?
Mitäpä jos mies on pelkän peruskoulun käynyt ja tienaa korkeasti koulutettua naista enemmän?
AP
Miehen viehättävyys korreloi siis suoraan statuksen/varakkuuden kanssa vai miksi otit vertailuun Tuksun ikään kuin putkimieheksi ja miss suomen vastaamaan pankkiiria. Ja peukutussuhde 20/1, joten et ole ainoa nainen, joka ajattelee näin.