Naisilla on miehistä liian tiukkoja vaatimuksia, siksi naiset ovat sinkkuja.
Olen huomannut, että naisille ei miehissä oikeastaan kelpaa mikään, naiset asettaa meistä miehistä ihan käsittämättömiä vaatimuksia!!!
Miesten täytyy olla
- Lihaksikkaita
- Komeita
- Korkeasti koulutettuja
- Hyvässä ammatissa, mikään duunarityö ei saa olla, esim olen itse maalari ja tämä oli viimeisen tinder deittini mielestä kauhein ja junttimaisin työ mikä voi olla
- Uraohjuksia
- Rikkaita
- Silmälaseja ei saa missään nimessä olla, kuka nyt rillipäätä kehtaisi viedä näytille.
Ja sitten jos joku nämä kriteerit täyttävä mies löytyy, niin sit se ei kelpaakaan naisille.
Hottikset sarjan stereotypia nirsoista naisista pitää täysin paikkansa, naisille ei kelpaa muuta kuin koulutettu ja hyväpalkkaisessa ammatissa oleva komea mies.
Kommentit (73)
AP nyt se sormi pois sieltä perseestä. Suurin osa niistä yl. kk. käyneistä on ihan ihmisiä, usko pois. Rohkeesti vaan tapailemaan heitäkin. Saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Ap itse sulkee korkeakoulutetut naiset haustaan omituisten ennakkoluulojensa takia. Jos duunari saa pakit, niin suurimmassa osassa tapauksia ne tulevat muusta syystä, esim. alkoholismista.
Ei tällainen duunari ole korkeakoulutettujen naisten silmissä muutakuin roskaa vaan, niin miksi yrittäisin korkeasti koulutettua naista?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kaunis, ulkonäöstäni huolehtiva nainen. Harrastan liikuntaa, kulttuuria ja olen yhteiskunnallisesti valveutunut. Olen maisteri ja teen oman alani töitä. Lähitulevaisuudessa minulla on suunnitelmissa hankkia kaunis omistusasunto ja kissa.
Odotan miehen olevan kanssani ns. "samantasoinen". En odota mieheltä mitään pankkiirin tuloja, koska itse kuulun keskituloisten joukkoon. En myöskään odota mallin mittoja ja pyykkilautavatsaa, sillä en ole sellainen itsekään. Akateemisuus on minulle tärkeää, samoin huumorintajujen sekä kemioiden kohtaaminen. Miehen pitää edustaa ulkonäöltään ja tyyliltään itseni miesversiota :D
Sinunlaisia "maisterityttöjä" on joku suoli24 treffipalsta täynnä. Osa lähestyy jo neljääkymppiä ja vieläkin ollaan etsimässä sitä miestä jonka kanssa perustaa perhe :D Mitä tarjottavaa SINULLA on miehelle? Se tutkintopaperisi kelpaa korkeintaan perseen pyyhkimiseen parisuhteen kannalta.
Sanohan se, että on kaunis. Se riittää jos on oikeasti kaunis. Mutta naisen arviot omasta tai toisen naisen kauneudesta on yleensä aika reilusti vääristynyt. Ei voi tietää.
Sinkuksi kirottu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap itse sulkee korkeakoulutetut naiset haustaan omituisten ennakkoluulojensa takia. Jos duunari saa pakit, niin suurimmassa osassa tapauksia ne tulevat muusta syystä, esim. alkoholismista.
Just tätä samaa duunarien pilkkaamista, mitäpä jos kerron että olen 20 vuotias ja olen ollut vain kerran humalassa? En juo alkoholia kuin ehkä kerran tai kaksi vuodessa.
AP
Voi poika parka, vasta 20-vuotias ja nyt jo sinkuksi kirottu... 😉😆
Tai jospa tajuaisit olevasi vielä niin nuori, että mikään kiire sulla ei ole. Katsele vielä maailmaa muutama vuosi rauhassa ja saatat vaikka alkaa jopa törmäämään ihan tavallisiin naisiinkin. Meitä on maailma täynnä!
Terveisin eräs rillipäisen rakennusmaalarin kanssa avioitunut nainen.
No ei se oo aina helppoa naisellakaan. Oon 23v yliopisto-opiskelija eikä mua ikinä lähesty kukaan. Paitsi humalassa.
Ja mitä niihin vaatimuksiin tulee niin totta kai niitä on! Eihän kukaan voi väkisin tykätä jostakin, jokaiseen vetoaa vähän eri jutut. Joillakin ne voi olla korkeemmalla, mut luulen et suurin osa joustaisi joistakin kriteereistä (esim se ammatti), jos rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällainen duunari ole korkeakoulutettujen naisten silmissä muutakuin roskaa vaan, niin miksi yrittäisin korkeasti koulutettua naista?
AP
Olen insinööri ja poikaystäväni huoltomies. Pitääkö mun nyt pistää suhde poikki, kun sä oot päättänyt, että kaikki korkeammin kouluttaneet pitää amiksia roskasakkina?
Niinpä niin. Kaikkihan se on aina loppujen lopuksi naisten syytä. Miehet ovat sinkkuja, kun naiset ovat niin vaativia. Ja naiset ovat sinkkuja, koska naiset ovat niin vaativia. Tää on tätä loputonta naisvihaa taas palstalla. Toivottavasti sinä miesvihasta vinkuja näet tämän.
Lähes kaikilla tuntemillani amiksen käyneillä naisilla on amiksen käynyt mies. Joillain jopa mies, jolla ei ole mitään ammatillista tutkintoa. Eikä nämä miehet kulje puku päällä eikä rahaakaan ole sen enempää kuin amiksen käyneellä naisellakaan.
Vierailija kirjoitti:
AP
Koska minäkin yritän siinä missä muitakin.
t. roska
Tinderistä valikoituu sulla selvästi ns. lisäkehuoria, lisäkettä ja tekohärpäkettä siellä sun täällä ja perse pystyssä Instassa ym. Normaalit, aidot ja kivat tytöt tapailee sitten normikavereita eli itsepähän seurasi valikoit.
Entä ylipainoinen duunari nainen? Kelle mukamas tällainen kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat ap yrittää pelkästään niitä naisia joilla on nuo vaatimuslistat? Joskus kannattaa sinne peiliin katsoa.
Itselläni ei ole miehelle muita vaatimuksia kuin että ei olisi työtävieroksuva tai päihdeongelmainen. Normaalipaino plussaa. Silti olen sinkku vielä 30-vuotiaanakin, jokin tässä mättää.
Ihan tavallisia naisia olen yrittänyt, mutta naiset ovat kuin kameleontteja, että ei sitä koskaan tiedä onko tuo tavisnainen joku toimitusjohtaja, liikenainen, uranainen, sairaanhoitaja tai siivooja.
AP
Miten olet voinut ihan tavallisia naisia yrittää, kun juuri äsken kerroit, ettet edes löydä tavallisia naisia, vaan kaikki naiset ovat korkeastikoulutettuja ja hyvin tienaavia uraohjuksia? Ilmeisesti haaviisi ei ole osunut yhtään myyjää, parturikampaajaa, lastenhoitajaa, siivoojaa, tarjoilijaa tai sairaanhoitajaa?
Onhan niitä ihan tavallisen ammatin omaavia naisia osunut haaviini, mutta ei niille tällainen mies ole kelvannut, koska olen ruma + rillit.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat ap yrittää pelkästään niitä naisia joilla on nuo vaatimuslistat? Joskus kannattaa sinne peiliin katsoa.
Itselläni ei ole miehelle muita vaatimuksia kuin että ei olisi työtävieroksuva tai päihdeongelmainen. Normaalipaino plussaa. Silti olen sinkku vielä 30-vuotiaanakin, jokin tässä mättää.
Ihan tavallisia naisia olen yrittänyt, mutta naiset ovat kuin kameleontteja, että ei sitä koskaan tiedä onko tuo tavisnainen joku toimitusjohtaja, liikenainen, uranainen, sairaanhoitaja tai siivooja.
AP
Miten olet voinut ihan tavallisia naisia yrittää, kun juuri äsken kerroit, ettet edes löydä tavallisia naisia, vaan kaikki naiset ovat korkeastikoulutettuja ja hyvin tienaavia uraohjuksia? Ilmeisesti haaviisi ei ole osunut yhtään myyjää, parturikampaajaa, lastenhoitajaa, siivoojaa, tarjoilijaa tai sairaanhoitajaa?
Onhan niitä ihan tavallisen ammatin omaavia naisia osunut haaviini, mutta ei niille tällainen mies ole kelvannut, koska olen ruma + rillit.
AP
Miksi sulla on rillit? Auttaisko silmäleikkaus? Ja millä tavalla olet ruma? Auttaisiko jokin kosmeettinen toimenpide?
Vierailija kirjoitti:
AP nyt se sormi pois sieltä perseestä. Suurin osa niistä yl. kk. käyneistä on ihan ihmisiä, usko pois. Rohkeesti vaan tapailemaan heitäkin. Saatat yllättyä.
Miksi menisin tapailemaan korkeasti koulutettuja naisia? Se päättyy aina siihen, että he haukkuvat ja halveksivat tällaista duunaria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Miksi sulla on rillit? Auttaisko silmäleikkaus? Ja millä tavalla olet ruma? Auttaisiko jokin kosmeettinen toimenpide?
Koska mulla on huono näkö, mun pitää olla eka 25 vuotias ennen kun mulle voidaan tehdä tarkastus voinko saada silmäleikkauksen, tosin se on aika epätodennäköistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Eiköhän sun sinkkuus johdu vain ja ainoastaan siitä, että pidät itseäsi huonona.
Se aiempi insinööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olen insinööri ja poikaystäväni huoltomies. Pitääkö mun nyt pistää suhde poikki, kun sä oot päättänyt, että kaikki korkeammin kouluttaneet pitää amiksia roskasakkina?
Oho, suhteenne on ainoa laatuaan! Mut eikse oo niin, että kaikki korkeasti koulutetut naiset pitävät duunarimiehiä ja amismiehiä ihmisroskina?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Oho, suhteenne on ainoa laatuaan! Mut eikse oo niin, että kaikki korkeasti koulutetut naiset pitävät duunarimiehiä ja amismiehiä ihmisroskina?
AP
Ei todellakaan pidä, eikä ole ainoa laatuaan. Duunareissa on helvetin paljon hyviä tyyppejä.
Uskokaa nyt jumalauta jo, että insinöörit eivät ole mitään korkeasti koulutettuja sanoi laki mitä hyvänsä. Osa jotain ongelmaoppilaita yläasteelta ja loput keskinkertaisuuksia. Ei siis mikään ihme, että heille joku duunari kelpaakin
- samanlainen amisinsinööri
Tässä joitakin minun toiveita:
kiltti
huumorintajuinen
uskollinen
ei liikaa lihaksia
saa olla n. 60kg