Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla on miehistä liian tiukkoja vaatimuksia, siksi naiset ovat sinkkuja.

Sinkuksi kirottu
28.05.2016 |

Olen huomannut, että naisille ei miehissä oikeastaan kelpaa mikään, naiset asettaa meistä miehistä ihan käsittämättömiä vaatimuksia!!!
Miesten täytyy olla
- Lihaksikkaita
- Komeita
- Korkeasti koulutettuja
- Hyvässä ammatissa, mikään duunarityö ei saa olla, esim olen itse maalari ja tämä oli viimeisen tinder deittini mielestä kauhein ja junttimaisin työ mikä voi olla
- Uraohjuksia
- Rikkaita
- Silmälaseja ei saa missään nimessä olla, kuka nyt rillipäätä kehtaisi viedä näytille.
Ja sitten jos joku nämä kriteerit täyttävä mies löytyy, niin sit se ei kelpaakaan naisille.
Hottikset sarjan stereotypia nirsoista naisista pitää täysin paikkansa, naisille ei kelpaa muuta kuin koulutettu ja hyväpalkkaisessa ammatissa oleva komea mies.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkuksi kirottu kirjoitti:

Olen huomannut, että naisille ei miehissä oikeastaan kelpaa mikään, naiset asettaa meistä miehistä ihan käsittämättömiä vaatimuksia!!!

Miesten täytyy olla

- Lihaksikkaita

- Komeita

- Korkeasti koulutettuja

- Hyvässä ammatissa, mikään duunarityö ei saa olla, esim olen itse maalari ja tämä oli viimeisen tinder deittini mielestä kauhein ja junttimaisin työ mikä voi olla

- Uraohjuksia

- Rikkaita

- Silmälaseja ei saa missään nimessä olla, kuka nyt rillipäätä kehtaisi viedä näytille.

Ja sitten jos joku nämä kriteerit täyttävä mies löytyy, niin sit se ei kelpaakaan naisille.

Hottikset sarjan stereotypia nirsoista naisista pitää täysin paikkansa, naisille ei kelpaa muuta kuin koulutettu ja hyväpalkkaisessa ammatissa oleva komea mies.

Taas tää sama silmälasimies avautuu.

Olet jo aiemmin tehnyt saman topikin.

Usko jo, oikea lista on seuraava:  komea, pitkä, lihaksikas, hyvä palkka, miehekäs, kiltti. itsevarma, aloitteen tekevä, siitin tarpeeksi iso, hyvin pukeutuva, ahkera osallistumaan kotitöihin, fiksu ja hauska.

Mutta silmälasit ei ole turn off kaikille naisille.

Se on vaan sinun kuvitelmaasi.

Tämä.

Vierailija
22/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideitti ja tinder ovat täynnä näitä prinsessoja joille ei kelpaa kuin se isomunainen tuleva pankkiiri joka tekee nyt opiskeluaikoina mallintöitä. Siellä ei tavismiehellä ole mitään arvoa. 

Kirjoitettiinko tuossa edellä, että tavismiehelle on kysyntää prinsessojen vai tavisnaisten keskuudessa?

Kannattaa tehdä ekskursio sinne Prismaan. Ota vaikka eväät mukaan ja istu penkillä neljä tuntia ja skannaa ohitsesi lipuvat pariskunnat ja mieti, miltä parit näyttävät yhdessä ja osapuolet erikseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on niin erilaisia, ei kannata yleistää.

Omat vaatimukset;

- Kemia. Tämä on tärkein. Täytyy olla jotain kemiaa, eihän sitä voi muuten edes kiinnostua kenestäkään

-Hauskuus. Tykkään että mies on hauska. Samanlainen huumorintaju.

-Seksi. Täytyy toimia jollain tasolla. Mitä paremmin toimii, sen parempi.

- Ottaa huomioon, antaa hellyyttä ja läheisyyttä. Ei istu koneella 24/7 tai juokse joka päivä harraatuksissa / baarissa...josta päästäänkin kohtaan

- EI OLE ALKOHOLISTI TAI KÄYTÄ HUUMEITA! En hyväksy edes kannabista.

- Käy töissä tai opiskelee, ihan sama mitä alaa. Jos on työtön niin etsii töitä.

- LUOTETTAVA, REHELLINEN, PUHUU ONGELMISTA EIKÄ KYTTÄÄ MUITA NAISIA koska en tee itsekään niin.

- Tykkää lapsista ja haluaa lapsia

Tässä varmaan tärkeimmät. Eli aika pitkä lista mut kokemusta on mm. Alkoholistista joten vaatimukset on todellakin noussut.

Vierailija
24/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat ap yrittää pelkästään niitä naisia joilla on nuo vaatimuslistat? Joskus kannattaa sinne peiliin katsoa.

Itselläni ei ole miehelle muita vaatimuksia kuin että ei olisi työtävieroksuva tai päihdeongelmainen. Normaalipaino plussaa. Silti olen sinkku vielä 30-vuotiaanakin, jokin tässä mättää.

Ihan tavallisia naisia olen yrittänyt, mutta naiset ovat kuin kameleontteja, että ei sitä koskaan tiedä onko tuo tavisnainen joku toimitusjohtaja, liikenainen, uranainen, sairaanhoitaja tai siivooja. 

AP

Vierailija
25/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa hottikset-sarjan tyyppisen typyn niin voipi hyvin olla näin. Ihan tavalliselle miehelle on kyllä kysyntää ihan tavallisten naisten keskuudessa. 

"Tavallisia naisia", niitä kun edes löytyis jostain, kaikki naiset ovat yliopistossa opisekelevia uraohjuksia ja tienvaavat hyvin ja niille ei kelpaa mitkään muut kuin rikkaat pankkiirimiehet ja liikemiehet!!!

AP

Tavalliset naiset ovat jo parisuhteessa. Jäljelle jäävät nämä epärealisteset haihattlijat, jotaka haaveilevat jostain alfaurokseta, joihin heillä ei ole todellisuudessa mitään mahkuja.

Vierailija
26/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pfft nyt taas, että oikein olet huomannut. Esimerkit on revitty omasta päästä. 

Olin itse ajatellut olla sinkku seuraavan ikuisuuden, koska viihdyin yksin ja edellinen suhde oli katastrofi. Mulla ei ollut mietittynä mitään miesvaatimuksia siis toisin sanoen. Mut löysin sitten sattumalta tyypin, jonka kanssa vain synkkasi tosi hyvin. Hän on aika lyhyt, ei sovi ns. ulkonäköihanteisiin, ei ole statusta tai rahaa, on jopa nuo mainitsemasi silmälasit (joista itse asiassa kyllä tykkään miehillä), mutta on hyvä tyyppi ja sopiva mulle, ihastuin nopeasti.

En ihmettele että ne, jotka tuollaisia vaatimuslistoja tekevät, eivät olekaan tyytyväisiä. Ei vaatimuksia ruksittamalla löydä sellaista kemiaa mihin itse törmäsin vahingossa. 

Vierailija
27/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kyl sitä meinaa oksentaa jos tummat köyhät ulkomaalaiset miehet lähestyy :D itseäni viehättää vain pukumiehet.

Jep ja sit vielä naiset näyttää olevan rasisteja. Ja mä kun luulin että naiset tykkää näistä tummista ulkomaalaisista miehistä ja haukkuvat kaikki eurooppalaiset miehet maanrakoon. :D

AP

Vierailija
28/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse sulkee korkeakoulutetut naiset haustaan omituisten ennakkoluulojensa takia. Jos duunari saa pakit, niin suurimmassa osassa tapauksia ne tulevat muusta syystä, esim. alkoholismista.

Vierailija
29/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaatimukset mieheltä oli:

- Kaunis

- Vähintään 180cm, eli itseni pituinen tai pidempi

- Hieman nörtti

- Hoikka

- Siniset silmät

- Tuuheat hiukset

- Opiskellut/opiskelee itselleen ammatin

- Ahkera

- Luotettava

- Rehellinen

- Hyvä hygienia

- Syntynyt vuonna -90-96

- Hyvä sängyssä

- Iso penis

Vierailija
30/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mene vaikka Prismaan ja katso siellä niitä pariskuntia, että onko miehet tuollaisia, no ei ole, eikä ole hottiksia ne akatkaa.

Kyllä ne miehet ovat aina olleet tyylikäitä, pukuihin pukeutuvia, tai pitäneet kauluspaitoja ja lihaksikkaita, ei tällainen mun kaltainen duunari kelpaa minkäänlaiselle naiselle. En jaksais kuunnela sitä paskaa mitä mahdollisen kumppanin suku sanoisi mun ammatista ja koulutuksesta. "Miks sä oot tommosen duunarin kanssa" "Ei se oo hyvä tyyppi ku se on vaa joku pelkkä duunari".

AP

Vierailija
31/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos mies ei käy naislääkärillä tai hoitajalla tai muuten tarvitse naisvaltaisen alan palveluita, mies ei suuremmin ikinä saa naisilta mitään ja mies tarvitsee naiselta emotionaalista ja fyysistä huolenpitoa ollakseen onnellinen.

Sen sijaan naiset saavat miehiltä sähköt, juoksevan veden, talon missä asua, logistiikan, turvallisuuspalvelut jne. ja niinpä nainen ei tarvitse yksittäistä miestä näihin asioihin. Jäljelle jää vain seksi ja itsetunnon kohotus ja molemmat nainen saa helposti ilman parisuhdettakin eli kriteerit miehelle nousevat.

Nainen haluaa miehestä montaa eri asiaa ja monet näistä asioista tulevat yhteiskunnan kautta ja loput globaaleilta miehiltä. Mies haluaa naisesta vain hellyyttä ja kumppanuutta ja sitä voi saada vain yhdeltä naiselta kerrallaan parisuhteessa.

Ja suomeksi tuo sana on

- ruuanlaittoa

- pyykinpesua

- siivousta

- seksiä

- sukulaissuussuhteiden hoitoa (esim miehen äidin syntymäpäivien muistaminen ja lahjan hankkiminen)

- lasten hankkimista

- lasten hoitamista

- lasten kasvattamista

- lapsista kokonaisvastuun ottamista (lasten neuvolat, hammaslääkäriajat, juhlavaatteet mummon 70-vuotisjuhliin, päiväkodin ja koulun vanhempainillat, lasten läksyt , yhteydenpito opettajiin jne jne jne)

- perhejuhlien järjestämistä (esim joulu)

Vierailija
32/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap itse sulkee korkeakoulutetut naiset haustaan omituisten ennakkoluulojensa takia. Jos duunari saa pakit, niin suurimmassa osassa tapauksia ne tulevat muusta syystä, esim. alkoholismista.

Just tätä samaa duunarien pilkkaamista, mitäpä jos kerron että olen 20 vuotias ja olen ollut vain kerran humalassa? En juo alkoholia kuin ehkä kerran tai kaksi vuodessa.

AP

Vierailija
33/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mene vaikka Prismaan ja katso siellä niitä pariskuntia, että onko miehet tuollaisia, no ei ole, eikä ole hottiksia ne akatkaa.

Kyllä ne miehet ovat aina olleet tyylikäitä, pukuihin pukeutuvia, tai pitäneet kauluspaitoja ja lihaksikkaita, ei tällainen mun kaltainen duunari kelpaa minkäänlaiselle naiselle. En jaksais kuunnela sitä paskaa mitä mahdollisen kumppanin suku sanoisi mun ammatista ja koulutuksesta. "Miks sä oot tommosen duunarin kanssa" "Ei se oo hyvä tyyppi ku se on vaa joku pelkkä duunari".

AP

Näet mitä haluat. Pese rillit niin näet ne tavallisetkin ihmiset.

Mullakin istuu tuossa vieressä rillipää, on duunari ja vissiin semmoinen beta. Oikein hyvä mies!

Vierailija
34/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa hottikset-sarjan tyyppisen typyn niin voipi hyvin olla näin. Ihan tavalliselle miehelle on kyllä kysyntää ihan tavallisten naisten keskuudessa. 

"Tavallisia naisia", niitä kun edes löytyis jostain, kaikki naiset ovat yliopistossa opisekelevia uraohjuksia ja tienvaavat hyvin ja niille ei kelpaa mitkään muut kuin rikkaat pankkiirimiehet ja liikemiehet!!!

AP

Ehkä sun naisenpuutteesi syy on yksinkertaisesti vain tietämättömyys. Nimittäin läheskään kaikki naiset eivät opiskele yliopistossa. Moni menee myös peruskoulun jälkeen ammattikouluun. Yliopiston ja amiksen väliin jää vielä ammattikorkeakoulu. 

Vierailija
35/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kolahtanut noi vaatimukset meikäläiseen ollenkaan. Silti olen sinkkuna. Harrastan säännöllistä salilla käymistä, mutta silti voisin huolia miehen joka ei kuntoile. En omasta mielestäni ole mitenkään erikoisen kaunis, enkä mieheltä mosita vaadi. Silti kukaan mies ei pahemmin perusta lähestyä minua seurustelu mielessä joten mietin vain missä on vika?

Vierailija
36/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat ap yrittää pelkästään niitä naisia joilla on nuo vaatimuslistat? Joskus kannattaa sinne peiliin katsoa.

Itselläni ei ole miehelle muita vaatimuksia kuin että ei olisi työtävieroksuva tai päihdeongelmainen. Normaalipaino plussaa. Silti olen sinkku vielä 30-vuotiaanakin, jokin tässä mättää.

Ihan tavallisia naisia olen yrittänyt, mutta naiset ovat kuin kameleontteja, että ei sitä koskaan tiedä onko tuo tavisnainen joku toimitusjohtaja, liikenainen, uranainen, sairaanhoitaja tai siivooja. 

AP

Miten olet voinut ihan tavallisia naisia yrittää, kun juuri äsken kerroit, ettet edes löydä tavallisia naisia, vaan kaikki naiset ovat korkeastikoulutettuja ja hyvin tienaavia uraohjuksia? Ilmeisesti haaviisi ei ole osunut yhtään myyjää, parturikampaajaa, lastenhoitajaa, siivoojaa, tarjoilijaa tai sairaanhoitajaa?

Vierailija
37/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Näet mitä haluat. Pese rillit niin näet ne tavallisetkin ihmiset.

Mullakin istuu tuossa vieressä rillipää, on duunari ja vissiin semmoinen beta. Oikein hyvä mies!

Rillien pesu ei taida tälle tyypille auttaa vaan silmälääkärin pakeille hopi hopi.

Vierailija
38/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaunis, ulkonäöstäni huolehtiva nainen. Harrastan liikuntaa, kulttuuria ja olen yhteiskunnallisesti valveutunut. Olen maisteri ja teen oman alani töitä. Lähitulevaisuudessa minulla on suunnitelmissa hankkia kaunis omistusasunto ja kissa.

Odotan miehen olevan kanssani ns. "samantasoinen". En odota mieheltä mitään pankkiirin tuloja, koska itse kuulun keskituloisten joukkoon. En myöskään odota mallin mittoja ja pyykkilautavatsaa, sillä en ole sellainen itsekään. Akateemisuus on minulle tärkeää, samoin huumorintajujen sekä kemioiden kohtaaminen. Miehen pitää edustaa ulkonäöltään ja tyyliltään itseni miesversiota :D

Vierailija
39/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisvaatimukset

- Kaunis

- Pitkät hiukset

- Treenattu kroppa (myös alakerta)

- Pienet ja symmetriset sisemmät häpyhuulet

- Ei selluliittia, raskausarpia = virheetön iho, ei myöskään ryppyjä

- Ikä n. 30v

- Empatiakykyinen, mukava, suvaitsevainen, auttavainen, positiivinen, ei hermostu, kiltti

- Nielee

- Tykkää anaalista

- Ei häpykarvoja

- Tienaa vähintään 4000 €

- Asuu Porvoossa

Vierailija
40/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kaunis, ulkonäöstäni huolehtiva nainen. Harrastan liikuntaa, kulttuuria ja olen yhteiskunnallisesti valveutunut. Olen maisteri ja teen oman alani töitä. Lähitulevaisuudessa minulla on suunnitelmissa hankkia kaunis omistusasunto ja kissa.

Odotan miehen olevan kanssani ns. "samantasoinen". En odota mieheltä mitään pankkiirin tuloja, koska itse kuulun keskituloisten joukkoon. En myöskään odota mallin mittoja ja pyykkilautavatsaa, sillä en ole sellainen itsekään. Akateemisuus on minulle tärkeää, samoin huumorintajujen sekä kemioiden kohtaaminen. Miehen pitää edustaa ulkonäöltään ja tyyliltään itseni miesversiota :D

Sinunlaisia "maisterityttöjä" on joku suoli24 treffipalsta täynnä. Osa lähestyy jo neljääkymppiä ja vieläkin ollaan etsimässä sitä miestä jonka kanssa perustaa perhe :D Mitä tarjottavaa SINULLA on miehelle? Se tutkintopaperisi kelpaa korkeintaan perseen pyyhkimiseen parisuhteen kannalta.