Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1881/3550 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019-kesällä tyttökaverin kanssa olimme tripillä Itä-Suomessa. Ohut kesämekko ja huomasin, että pikkarit oli siirtyneet takapenkille. Siinä vieressä veti helmaansa ylemmäs, jalkoja ristiin ja söi jätskiä justiin sillä lailla, jotta oli jo mahdotonta keskittyä ajamiseen. Housuissa paisutti ja puristi. Pysäytin levähdyspaikalle ja suutelin häntä. Olin jo änkeämässä tytön ylle ahtaassa autossa, kun muistin, että takakontissa on viltti ja levähdyspaikan vieressä oli sattumalta "uimaranta". Ei mikään virallinen ja sopivasti töyrään takana alempana maastossa niin, ettei tieltä ollut aivan suoraa näkyväisyyttä. Sinne lomps viltin ja neidon kanssa rakastelemaan. Itsellä pullottavat shortsit ja tytöllä vain se mekko, joten ei tarvinnut paljoa riisua. Ei oikeastaan edes kiinnostanut jos joku näki. Ketään emme kyllä nähneet vaikka oli kirkas, lämmin päivä. 

Vierailija
1882/3550 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilyretki erämaassa vuosia sitten, molemmat parikymppisiä ja tuore kuuma suhde. Mitäs siinä muuta tarvittiin kun satulan hankausta jonkun matkaa ja mies alkoi valittelemaan, että alkaa keulia niin että tekee kipeää. Itse kostuin jo pelkästä ajatuksesta. Seksiä oli silloin tosi usein ja rakasteltiin mitä hulluimmissa paikoissa. Parkattiin pyörät ison kiven taakse ja eikun sinne maihin mättäille hän päälle ja mä alle suhteellisen lähellä polkua, mut kuitenkin vähän näkösuojassa. Onneks ei näkynyt muita fillaristeja sillä hetkellä tai ketään muitakaan. Taju lähti nautinnosta jo sisääntyönnössä. En koskaan unhoita sitä kun mies laukesi satulan ja kovien työntöjen härnäämänä. Korvattiin mun sisällä ruiskaisut mun kädellä kun ei sattunut kondomeja mukaan. Ainakin viis tai kuus isoa mälliannosta jotka lenti kauas ja loppujen tuleminen kesti vaikka kuinka. Murinaa ja korinaa joka saa mut joka kerta sekaisin. Olis alakerta ollut tosi märkä, jos ton olisin ottanut sisään ja pyöräilyt olis hankaloituneet varmasti. 

Eikun matka jatkui taas vähäsen ja pysähdyttiin uudestaan samasta syystä. Nyt suht lähelle sattui pieni laavun tyylinen koppero jossa naitiin päällekkäin lattialla. Taas taju hämäräksi orkusta ja miehen staminasta. Ah, voi luoja mitä jyystöä, mä ynisin alla kiimaiseen urokseeni kietoutuen. Sit hän nousi ylemmäs, toi paksun napaa vasten seisovan kullinsa lähelle mun suuta vähän kuin vinkiks ja taivutin sitä varovasti vähän alaspäin ja otin suihin. Lasti joka pian lähti oli jo sen verran pienempi vaikka iso oliki, että sain nieltyä sen kutakauinki kokonaan. Harvoin tota tehtiin koska perinteinen sisääntuleminen on niin ihanaa, mut nyt oltiin molemmat yllättyneitä.

Oli lähellä ettei pysähdetty kolmatta kertaa. Hän katteli kiviä ja puita... ton takana vois... Sanoin et säästetään laakia kavereitten vuokrakelomökille ja sielä saunalle ja niin tapahtui. Mulle tuli varmaan triplamäärä orkkuja verrattuna miehen tulemisiin koko reissulla. Olin niin herkkä ja mies niin kuuma ori et sai mut pelkällä panemisella taivaisiin. 

Kiihottavasti kerrottu. Olen huomannut saman, että mieheltäni tulee aivan valtavasti spermaa pyöräilyn jälkeen rakastellessa. Peniksen sykähtelyt tuntuu selvästi, vaikka hän tulisi sisääni. Sykkeille ja työnnöille ei meinaa tulla loppua ja mies voihkii ihanasti, kun koko ajan tulee lisää ja lisää spermaa. Tuo kiihottaa minua niin, että harrastamme seksiä nykyään joka kerta sen jälkeen, kun olemme olleet pyöräilemässä. Uusintakerrallakin tulee vielä paljon. On ihanaa olla pillu yhä vielä sykkien kehräävän miehen kainalossa koko alapää ihan tahmassa. Jotenkin se on niin alkukantaista ja seksikästä. Toissapäivänä hän tuli töidensä jälkeen katsomaan minua tallille, jossa hoidan ja ratsastan newforestinponillani. Keksin sitten, että hänkin voisi kokeilla ratsastusta toisella ponilla. Menimme maneesissa käyntiä ja pyysin miestä keventämään. Puolisen tuntia kului ja lopettelimme. Huomasin heti, että hänellä oli aivan valtava erektio. Harjailimme poneja ja putsasin kavioita samalla, kun hän suuteli niskaani ponnarin alta ja kietoi käsiään lanteilleni. Ketään ei näkynyt missään, menimme satulahuoneen kautta pieneen leiriläisille tarkoitettuun huoneeseen. Kaaduimme sängylle suutelemaan ja yhdyimme siellä. Sama ilmiö toistui kuin pyöräilyn jälkeen. Siemensyöksy oli jotain niin upeaa ja spermaa tuli aivan uskomattoman paljon. Miehen fysiikka on todella kiehtovaa tuossakin mielessä ja on kiihottavaa nähdä ja tuntea, kun hän nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/3550 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka katkes ja on maatessa aikaa muistella menneitä.

Nuorena ajelin hääkeikkoja naapurin buickilla, ja viimenen keikka muutti koko elämän.

Entuudestaan tuntematon hääpari, jonka morsian aivan törkeen hyvännäköinen nainen, mutta pikkusiskonsa kesämekossaan ja juhlatällingissä sai veren kiertämään vähän liiankin tehokkaasti.

Sai oikeesti ajatella talvisodan olosuhteita, ettei ajurinhousujen etumus olis revenny.

Noh, kuljetus kirkosta juhlatalolle meni hyvin, en lauennut housuihin, mutta perillä kaiken auton vierelle kerääntyneen hääväen kuvaussessioiden aikana morsiamen sisko rupes näyttämään niiin kuumalta, kun keikisteli siinä mekossaan vähän turhankin antavasti autokuskia päin.

Kuvausten jälkeen rupesin tekemään lähtöä ( kädelle ), niin eikös se morsiammen sisko tule pyytämään pientä ajolenkkiä, kun on niin hieno auto.

Mikään mahti maailmassa ei olisi saanut minua kieltäytymään, ja lähdettiin pikku ajelulle.

Kuumeisesti mietin jotain sopivaa iskurepliikkiä, kun hän kysyi puhelinnumeroani, vastaisen varalle, jos tulee lisää häitä.

Hihitystä pidätellen sitten naputteli numeroni puhelimeensa, ja hetken päästä mulle piippas viesti: haluutko naida? NYT!!

Tonnin seteli-ilmeeni, kun tuijotin puhelinta, että mitä vittua nyt? Asia selkes nopeasti kun vierestä kuului noh?

Kolmen piiitkän sekunnin jälkeen tajusin mistä on kyse, ja sain änkättyä että jooo, taitaa vaan mälli lentää jo pelkästä ajatuksesta.

Auto parkkiin, kolmen minuutin jyystö takaapäin auton takana "piilossa", ja molemmat sai origamit.

Ensimmäiset sanat aktin jälkeen oli osoitettu mulle, "sä oot mun".

Hieman anoppia ja varsinaista morsianta lukuunottamatta hääväki ihmetteli autokuskin paluuta hääpaikalle, sen pikkusiskon ylkänä.

Kolmetoista vuotta tästä jo, vielä yhdes, kolme lasta ja sexuaalis-elämä kondiksessa.

Vierailija
1884/3550 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä ei kyllä tullut paljon välitettyä näkeekö joku. Asuin siihen aikaan Kannelmäessä ja olin menossa tyttöystävän kanssa luokseni pikku humalassa.

Oltiin niin kiimaisia että alettiin panemaan Pasilan juna-aseman laiturilla junaa odotellessa sellaisen isomman palkin takana. Laiturilla olevat ihmiset eivät nähneet mutta kun juna tuli niin huomasin että siihen osoitti valvontakamera :)

Kun päästiin junalla Kannelmäkeen menimme ensimmäiseen puskan jatkamaan panemista. Siitä päästiin kotirappuuni jossa alettiin panemaan rappusilla. Asuinhan kuitenkin ekassa kerroksessa joten matka oli liian pitkä. Siitä päästiin lopulta sisään ja sänkyyn.

. Seuraavana aamupäivänä jatkettiin panemista parvekkeella olevalla sohvalla. Ei mikään suojaisa paikka kun oli ensimmäinen kerros :)

Toisella kerralla oltiin viettämässä iltaa kaverin yksiössä missä oli kolme pariskuntaa. Jossain vaiheessa isäntäpari siirtyi hommailemaan alkovoviin peiton alle. Toinen pariskunta vetäytyi sohvan taakse joka jakoi huonetta. Oltiin siinä sitten sohvalla kahden pariskunnan välissä ja todettiin että pakkohan meidänkin on mutta siirryttiin siitä kuitenkin kylpyhuoneeseen missä istuin wc kannen päälle ja tyttis alkoi ratsastamaan.

Hetken kuluttua sitten polteltiim kaikki yhdessä tupakoita siinä sohvalla ihan kuin mitään ei olisi juuri tapahtunut :)

Vierailija
1885/3550 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä kun hävisin painissa sukulaistytölle. Se selätti mut ja piti tiukasti allaan, olin ihan avuton vaikka koetin rimpuilla. Siinä vielä sen takapuoli hiero mun alavatsaa, en ole ikinä kiihottunut niin paljon.

Vierailija
1886/3550 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit kesälavalla 2000-luvun alussa. Olimme jälleen löytäneet toisemme katseella. Sinä olit aina niin luonnonkaunis, jo koulussa, niin nätisti meikannut ja pukeutunut klassisesti. Molemmat olimme ujonpuoleisia ja muistan, miten kokematon yhä olin silloin tyttöjen suhteen. Pääsin kuitenkin sinua tanssittamaan. Naistenhaku tuli ja sinä hait minut, en totta puhuen olisi rohjennut. Onneksi oli valssia, muuten en olisi ehkä osannut edes askelia. Mitä pidemmälle tanssi eteni, rohkaistuin enemmän. Halusin suudella sinua, mutta mietin olisiko se liian rohkeaa. Kuiskasin korvaasi, ''haluun suudella sua''. Katsoit minua ja hieroit huuliasi yhteen kuin kutsuen. Keskellä tanssilattiaa suutelin sinua niin kiihkeästi kuin osasin. Varmasti jotkut katselivat. En enää välittänyt. Tunsit, miten kovana olin ja toit vartaloasi kiinni minuun. Keinuimme kappaleen loppuun ja jäimme loppuajaksi tanssimaan ja suutelemaan. Halusin niin paljon nostaa sinut syliini ja kantaa jonnekin rakastelemaan. Ne suudelmat olivat kuin seksiä sillä hetkellä. Ikimuistoinen, upean kiihottava hetki, jolloin löysin rohkeuteni ja tietyllä tavalla miehisyyteni. Tajusin, että en koskaan saa sinua, jos en uskalla tehdä aloitetta.  

Mulla on vähän samantapainen kokemus sillä erolla, että se johti samantien ihan kunnon seksiin ja kuumaan suhteeseen. Olen voinut tämän kyllä kertoa joskus jossakin. Mies jonka kanssa mulla oli ollut joskus teerenpeliä teini-iässä ja rakkauskirjeenkin häneltä sain. Hän oli ilmeisen ihastunut edelleen. Nähtiin silloin tällöin kaupassa ja kirjastossa ja aina meidän välillä oli aistittavissa sähköä, sanatonta flirttiä ja sanallistakin myös. Huomasin olevani jokaisen kohtaamisen jälkeen hymy korvissa, vaikka mies olisi sanonut vain 'hei' tai edes katsonut minua. Ajattelin yksikseni, että ehkä meidät oli tarkoitettu yhteen, vaikka en koskaan ennen ollut uskonut moiseen. Yhtenä iltana olin menossa äidin vanhassa kukkamekossa tanssimaan paikalliselle kesälavalle ja salaa toivoin, että mies olisi siellä myös. Olihan hän ja tuli suoraan heti hakemaan mua yhtään ujostelematta. Koko maailma katosi ympäriltä ja en enää tiennyt minkä rytmin tahdissa menimme. Hän suuteli siinä parketilla vahvasti ja vaativasti. Kappale loppui ja suudelmatkin siinä samassa. Emme olleet paljon ehtineet puhua ja nytkin hän sanoi vain 'seuraa mua' ja otti kädestä kii. Hän vei minut lavan lähelle pienen puuvaraston nurkalle ja jatkoimme suutelua ja toistemme hyväilyä, mies edessäni kovana ja kiihkeänä, minä aivan märkänä ja halukkaana. Avasin hänen housujaan sen verran, että sain peniksen käteeni ja hieroin sitä. Samalla mies sormetti mekkoni alla ja nosti helmaa ylemmäs. Tajusin äkkiä, ettei paikka ollut tarpeeksi suojassa katseilta ja "karkasin" miehen käsien alta. Hän tarttui lanteisiini, käänsi mut takaisin itseensä ja suuteli vaan kiihkeämmin. Kiersimme käsikättä pytingin toiselle puolelle, eikä aikaakaan kun makasin nurmikolla mies liukuen päälläni ja suudellen, jatkamassa siitä mihin seisoviltaan jäimme ja enemmän. Yhdyimme siellä niin monta kertaa että sekosin laskuissa. En tiedä vaikka joku olisi katsellutkin. Olimme aivan hiessä ja likaisia eritteistä ja ruohosta, muurahaisia löytyi kivasti vaatteista ja hiuksista, mutta se ei haitannut yhtään. Sen verran upeaa seksiä sain ja mieskin ainakin murinasta ja staminasta päätellen nautti hommasta. Hän tunnusti siinä kun putsailtiin ja pussailtiin toisiamme, että on tykännyt musta kaikki nämä vuodet. Odotteli vain tilaisuutta, jotta asuimme lähempänä ja vieläpä samalla paikkakunnalla ja molemmat olimme sinkkuja. En malttanut nukkua ollenkaan seuraavana yönä. Tuntui niin hyvältä ja kiihottaa yhä edelleen niin pirusti muistella tuota kesäiltaa.

Vierailija
1887/3550 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit kesälavalla 2000-luvun alussa. Olimme jälleen löytäneet toisemme katseella. Sinä olit aina niin luonnonkaunis, jo koulussa, niin nätisti meikannut ja pukeutunut klassisesti. Molemmat olimme ujonpuoleisia ja muistan, miten kokematon yhä olin silloin tyttöjen suhteen. Pääsin kuitenkin sinua tanssittamaan. Naistenhaku tuli ja sinä hait minut, en totta puhuen olisi rohjennut. Onneksi oli valssia, muuten en olisi ehkä osannut edes askelia. Mitä pidemmälle tanssi eteni, rohkaistuin enemmän. Halusin suudella sinua, mutta mietin olisiko se liian rohkeaa. Kuiskasin korvaasi, ''haluun suudella sua''. Katsoit minua ja hieroit huuliasi yhteen kuin kutsuen. Keskellä tanssilattiaa suutelin sinua niin kiihkeästi kuin osasin. Varmasti jotkut katselivat. En enää välittänyt. Tunsit, miten kovana olin ja toit vartaloasi kiinni minuun. Keinuimme kappaleen loppuun ja jäimme loppuajaksi tanssimaan ja suutelemaan. Halusin niin paljon nostaa sinut syliini ja kantaa jonnekin rakastelemaan. Ne suudelmat olivat kuin seksiä sillä hetkellä. Ikimuistoinen, upean kiihottava hetki, jolloin löysin rohkeuteni ja tietyllä tavalla miehisyyteni. Tajusin, että en koskaan saa sinua, jos en uskalla tehdä aloitetta.  

Mulla on vähän samantapainen kokemus sillä erolla, että se johti samantien ihan kunnon seksiin ja kuumaan suhteeseen. Olen voinut tämän kyllä kertoa joskus jossakin. Mies jonka kanssa mulla oli ollut joskus teerenpeliä teini-iässä ja rakkauskirjeenkin häneltä sain. Hän oli ilmeisen ihastunut edelleen. Nähtiin silloin tällöin kaupassa ja kirjastossa ja aina meidän välillä oli aistittavissa sähköä, sanatonta flirttiä ja sanallistakin myös. Huomasin olevani jokaisen kohtaamisen jälkeen hymy korvissa, vaikka mies olisi sanonut vain 'hei' tai edes katsonut minua. Ajattelin yksikseni, että ehkä meidät oli tarkoitettu yhteen, vaikka en koskaan ennen ollut uskonut moiseen. Yhtenä iltana olin menossa äidin vanhassa kukkamekossa tanssimaan paikalliselle kesälavalle ja salaa toivoin, että mies olisi siellä myös. Olihan hän ja tuli suoraan heti hakemaan mua yhtään ujostelematta. Koko maailma katosi ympäriltä ja en enää tiennyt minkä rytmin tahdissa menimme. Hän suuteli siinä parketilla vahvasti ja vaativasti. Kappale loppui ja suudelmatkin siinä samassa. Emme olleet paljon ehtineet puhua ja nytkin hän sanoi vain 'seuraa mua' ja otti kädestä kii. Hän vei minut lavan lähelle pienen puuvaraston nurkalle ja jatkoimme suutelua ja toistemme hyväilyä, mies edessäni kovana ja kiihkeänä, minä aivan märkänä ja halukkaana. Avasin hänen housujaan sen verran, että sain peniksen käteeni ja hieroin sitä. Samalla mies sormetti mekkoni alla ja nosti helmaa ylemmäs. Tajusin äkkiä, ettei paikka ollut tarpeeksi suojassa katseilta ja "karkasin" miehen käsien alta. Hän tarttui lanteisiini, käänsi mut takaisin itseensä ja suuteli vaan kiihkeämmin. Kiersimme käsikättä pytingin toiselle puolelle, eikä aikaakaan kun makasin nurmikolla mies liukuen päälläni ja suudellen, jatkamassa siitä mihin seisoviltaan jäimme ja enemmän. Yhdyimme siellä niin monta kertaa että sekosin laskuissa. En tiedä vaikka joku olisi katsellutkin. Olimme aivan hiessä ja likaisia eritteistä ja ruohosta, muurahaisia löytyi kivasti vaatteista ja hiuksista, mutta se ei haitannut yhtään. Sen verran upeaa seksiä sain ja mieskin ainakin murinasta ja staminasta päätellen nautti hommasta. Hän tunnusti siinä kun putsailtiin ja pussailtiin toisiamme, että on tykännyt musta kaikki nämä vuodet. Odotteli vain tilaisuutta, jotta asuimme lähempänä ja vieläpä samalla paikkakunnalla ja molemmat olimme sinkkuja. En malttanut nukkua ollenkaan seuraavana yönä. Tuntui niin hyvältä ja kiihottaa yhä edelleen niin pirusti muistella tuota kesäiltaa.

Miten jatkui?

Vierailija
1888/3550 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jatkui?

Aamulla aikaisin en voinut nukkua ja soitin hänelle. Mieskään ei ollut saanut unta. Molemmilla oli sattumalta vapaata päivällä ja sovittiin treffit. Tavattiin mun siskon kahvilassa ja jatkettiin mun luona rakastellen ja jutellen. Siitä asti olemme olleet pariskunta, pian mies muutti mun luokse. Välillä työkuviot ovat vieneet eri puolille maata, mutta yhdessä on pysytty. Hyvin menee : )

Vierailija
1889/3550 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää noita yllättäviä kiellettyjä tarinoita :)) niin kiihottavia

Vierailija
1890/3550 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonmallina studiossa. Ensin pelotti riisua ja lopulta piti sormettaa meikkihuoneessa.

Vierailija
1891/3550 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastonmallina studiossa. Ensin pelotti riisua ja lopulta piti sormettaa meikkihuoneessa.

Vähän samantyylinen kokemus. Miehelleni merkkipäivälahjaksi hänen kauan toivomansa kuvakavalkadi tyylikkäistä paljastelukuvista oli tarkoitus. Eteni vähän pitemmälle, otettiin vähän masturbointikuvia. Tarkoitus oli ns "feikkisormettelu" mutta meni ihan täydeksi touhuksi. Kuvaajalla myös lopuksi oli housut polvissa ja käsipelillä loppuun. Molemmat saatiin.

Vierailija
1892/3550 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten kesäisellä helteellä kaukojunan koppivaunussa vinosti vastapäätä isumaan tuli muodokas, todella seksikäs nainen kesämekossa. Katselin häntä heti kiinnostuen, mutta porukkaa oli muutamia eli en voinut enempää. Jäimme erään aseman jälkeen ihan kahden siihen osastoon. Minulla oli iltapäivälehti, jota yritin muka lukea, mutta koko ajan katselimme toisiamme, juttelimmekin vähän. Hän oli todella mukava ja puhelias.  Meillä jotenkin synkkasi heti. Yritin olla  jotenkin "normaalisti", mutta en millään saanut irti katsettani hänen ihanista rinnoistaan, jotka näkyivät mekon alta , ilman liivejä varmaan ja muista muodoistaan ja myös reisistään , joita näkyi pitkälle hameen alle. Hän ei voinut olla huomaamatta kiinnostuneita katseitani ja selvästi nautti siitä.  Juttelimme niitä näitä, mutta hän ei vienyt reisiään yhteen tai ristiin , vaan antoi tahallaan minun vilkuilla "sinne". Minulla oli kesähousut jalassa ja väkisin kiihotuin ja  tuli täysi erektio. En  voinut peitellä sitä  enää millään, nostin vain välillä jalan toisen päälle, mutta näkyihän se, kun minulla ei ole ihan pieni. Hän katseli sitä välillä ja minua silmiin välillä. Minä kiihotuin aivan älyttömästi ja hänenkin katseessaan oli selvää kosteutta...Tärisin varmaan halusta. Hän vähän kääntyikin minuun päin ja antoi katseelleni tilaa avaten jalkojaan vähän. Sieltä näkyi ihan selvästi ohuiden pikkareiden läpi  ihanaa...ja olin näkevinäni kosteutta...Muistan, kun mietin kuumeisesti, että uskallanko kysyä puhelinnumeron, mutta sitten en ehtinyt, kun hänen pitikin jäädä pois junasta. Sanoimme jotakin pikaisesti vain hyvästiksi, katsoimme syvälle silmiin ja jäin mahdottomaan kiihotuksen tilaan. Laiturilta hän katsoi vielä minua ja lähetti lentosuukon. On kyllä kaduttanut aivan valtavasti etten edes kysynyt numeroa. Siitä olisi tullut varmaan ihanaa nautintoa....sen vaistosi.

Ihana nainen aah!! yksi sadasta on puhelias ja rempseä

Vierailija
1893/3550 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kiihottavin, ehkä tuhmuudessaan: Ex-anopin kanssa muutama vuosi sitten nussittiin olohuoneen sohvalla. Exä oli iltavuorossa ja anoppi oli silloin meillä kyläilemässä.

Olin jo aiemmin pannut merkille anopin kaksimieliset vitsit ja pitkät katseet.

Silti oli totaalinen yllätys kun tämä ehdotti asiaa suoraan. Hän oli silloin reilu 6-kymppinen, eikä mulla ollut kokemusta sen ikäisestä naisesta. Oli melkoisen puutteessa kaikesta päätellen.

Hyvin osasi imeä mulkkua.

Kiihotusta lisäsi se että ex oli pääsemässä töistä samoihin aikoihin. Työmatka oli tosin sen verran pitkä että tiesin ettei heti ehdi kotiin. Panin silloista anoppia takaapäin ja lopuksi hän tuli syliini istumaan. Homma oli nopeasti ohi mutta molemmat oli tyytyväisiä.

oletteko jääneet kiinni tai ottaneet uusiksi?? tän ketjun lukeminen käy suorasti seksinovellista :)

Vierailija
1894/3550 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin eksyy ajatukset ihan muualle tässä opiskellessa kun tätä ketjua lukee ja housuissa sykkii niin ettei puutu kuin se että joku innnokas nainen tulisi pöydän alle vähän salaa ja avaisi vetoketjuni ja maistelisi ensin munaani ujosti hymyillen ja ottaisi suihin loppuun asti kunnolla huh.......

--tylsät oppitunnit ja urheilullinen mies 28

Vierailija
1895/3550 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvin eksyy ajatukset ihan muualle tässä opiskellessa kun tätä ketjua lukee ja housuissa sykkii niin ettei puutu kuin se että joku innnokas nainen tulisi pöydän alle vähän salaa ja avaisi vetoketjuni ja maistelisi ensin munaani ujosti hymyillen ja ottaisi suihin loppuun asti kunnolla huh.......

Tarinasta päätellen mies 17

Vierailija
1896/3550 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinasta päätellen mies 17

Mikä tuosta  nuoren henkilön tekee ? Tiesitkö että ihmiset voi opiskella aikuisenakin  : ooo mikäli ymmärrät mitä se tarkoittaa...

Vierailija
1897/3550 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mika81 kirjoitti:

Muistan kouluaikoina kuinka kaunista, suloista ja ennenkaikkea kiihottavaa ja seksikästä oli katsella erästä ylemmällä luokalla ollutta pariskuntaa, kun he suutelivat toisiaan taukoamatta välitunneilla. Tyttö nojasi seinää vasten koulun käytävällä ja poika oli hänen edessään ihan kiinni tytön hoikassa vartalossa. He suutelivat kiihkeästi ja poika hyväili tytön vartaloa. Tyttö oli niin kaunis, koulun kauneimpia ehdottomasti, pitkine tummine hiuksineen ja tummine silmineen. Välillä poika suuteli tytön kaulaa ja piti hänen käsiään hänen päänsä yläpuolella. He olisivat varmasti monta kertaa rakastelleet siinä käytävällä, jos vain olisivat saaneet olla kahden.

Tämä on jäänyt kauniina muistona mieleeni.

Ihan sama mun yläasteaikoina, kahdeksannelta asti, ja sama minua vuotta vanhempi kaunis ja komea pari jatkoi seurustelua vielä lukiossakin. Muistan kuinka jotkut (kateelliset, omaan romantiikan ja seksin puutteiseen elämäänsä varmasti kyllästyneet) opettajat paheksuivat ja joskus huomauttelivat heille, koska he eivät malttaneet lähteä ulos välitunneilla, kun piti niin pussailla ja olla toisessa kiinni. Suuteluasteella he pysyivät ainakin toisten nähden, mutta varmasti tilaisuuden tullen olisivat yhtyneet vaikka siellä käytävässä. Muutaman kerran näin heidän sulkeutuvan yhtäaikaa invavessaan. Oli niin kiihottavaa katsella heitä (kiihottavin kokemus silloin) ja kuvitella miten he rakastelevat. Tyydytin itseni uneen monta kertaa heitä ajatellen. Olin tietysti myös itse aivan tajuttoman kade, koska minulla ei ollut poikaystävää silloin. Todella kaunista on nähdä tommoinen kun nuoret rakastuu, eivätkä malta olla suutelematta.

Meillä oli lukiossa tällainen pari. Koulun suosituin tyttö ja koulun suosituin poika. TODELLA monta kertaa se poika otti minun kanssani tiiviin katsekontaktin nuollessaan ja kähmiessään sitä tyttöystäväänsä. Mitähän se sillä yritti viestittää?

Vierailija
1898/3550 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mika81 kirjoitti:

Muistan kouluaikoina kuinka kaunista, suloista ja ennenkaikkea kiihottavaa ja seksikästä oli katsella erästä ylemmällä luokalla ollutta pariskuntaa, kun he suutelivat toisiaan taukoamatta välitunneilla. Tyttö nojasi seinää vasten koulun käytävällä ja poika oli hänen edessään ihan kiinni tytön hoikassa vartalossa. He suutelivat kiihkeästi ja poika hyväili tytön vartaloa. Tyttö oli niin kaunis, koulun kauneimpia ehdottomasti, pitkine tummine hiuksineen ja tummine silmineen. Välillä poika suuteli tytön kaulaa ja piti hänen käsiään hänen päänsä yläpuolella. He olisivat varmasti monta kertaa rakastelleet siinä käytävällä, jos vain olisivat saaneet olla kahden.

Tämä on jäänyt kauniina muistona mieleeni.

Ihan sama mun yläasteaikoina, kahdeksannelta asti, ja sama minua vuotta vanhempi kaunis ja komea pari jatkoi seurustelua vielä lukiossakin. Muistan kuinka jotkut (kateelliset, omaan romantiikan ja seksin puutteiseen elämäänsä varmasti kyllästyneet) opettajat paheksuivat ja joskus huomauttelivat heille, koska he eivät malttaneet lähteä ulos välitunneilla, kun piti niin pussailla ja olla toisessa kiinni. Suuteluasteella he pysyivät ainakin toisten nähden, mutta varmasti tilaisuuden tullen olisivat yhtyneet vaikka siellä käytävässä. Muutaman kerran näin heidän sulkeutuvan yhtäaikaa invavessaan. Oli niin kiihottavaa katsella heitä (kiihottavin kokemus silloin) ja kuvitella miten he rakastelevat. Tyydytin itseni uneen monta kertaa heitä ajatellen. Olin tietysti myös itse aivan tajuttoman kade, koska minulla ei ollut poikaystävää silloin. Todella kaunista on nähdä tommoinen kun nuoret rakastuu, eivätkä malta olla suutelematta.

Meillä oli lukiossa tällainen pari. Koulun suosituin tyttö ja koulun suosituin poika. TODELLA monta kertaa se poika otti minun kanssani tiiviin katsekontaktin nuollessaan ja kähmiessään sitä tyttöystäväänsä. Mitähän se sillä yritti viestittää?

Sai todennäköisesti kiksit sun läsnäolosta ja katseesta. Jotkut pojat on tollaisia, että kiihottaa vaan enemmän jos joku katselee. Ne vähän sillä tavalla ylpeilee sillä, että ovat saaneet tytön "kesytettyä" ja sillä miten ovat taitavia suuteleen. Mulla oli teiniaikoina just tollainen poikaystävä ja suudeltiin paljon julkisilla paikoilla. Aluks tuntui vähän oudolta, mutta rupesin nauttimaan siitä hänen estottomuudesta ja kiihottumaan itsekin. Ei sitä oikein osaa selittää millään järjellisellä syyllä. Se on vaa tosi kiihottavaa.

Vierailija
1899/3550 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti mikä Regina tästä ketjusta on tullut :DDDD Kiihottavia kokemuksia piti jakaa, ei jotain teinifantasioita!

Reginassa oli kyllä rivompia juttuja kuin nämä teinifantasiat. Itse fantasioin tällaisia joskus 12-20v ikäisenä jos silloinkaan.

Vierailija
1900/3550 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto parkkiin, kolmen minuutin jyystö takaapäin auton takana "piilossa", ja molemmat sai origamit.

Ensimmäiset sanat aktin jälkeen oli osoitettu mulle, "sä oot mun".

Hieman anoppia ja varsinaista morsianta lukuunottamatta hääväki ihmetteli autokuskin paluuta hääpaikalle, sen pikkusiskon ylkänä.

Kolmetoista vuotta tästä jo, vielä yhdes, kolme lasta ja sexuaalis-elämä kondiksessa.[/quote]

Saitteko ne origamit samanaikaisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan